شیائومی 12T و 12T Pro در 4 اکتبر عرضه می شود

41
0
شیائومی 12T و 12T Pro

تاکنون چندین‌بار شاهد افشای مشخصات سری آینده‌ی ۱۲ T شیائومی بوده‌ایم. حالا نیز این شرکت تأیید کرده که زمان عرضه‌ی این محصول بسیار نزدیک است. بنابر اخبار منتشر شده خانواده‌ی Xiaomi 12T روز سه‌شنبه ۴ اکتبر معرفی خواهند شد. شیائومی 12T و 12T Pro دارای ویژگی های خوبی هستند.

در پوستر این رویداد، برای زمان برگزاری به ساعت ۲۰ به وقت گرینویچ اشاره است. همچنین، این مراسم در فیسبوک، یوتیوب، توییتر و صفحه‌ی اصلی شیائومی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

در پوستر عبارت «Make moments mega» مشاهده می‌شود که احتمالاً به سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی 12T Pro اشاره‌ دارد. قبلتر سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ را در Moto X30 Pro/Edge 30 Ultra نیز تجربه بودیم. همچنین، در مراسم آینده‌ی شیائومی اولین تبلت Redmi Pad و یک جفت هدفون جدید Redmi TWS نیز رونمایی خواهند شد.

فعلا این تمام اطلاعاتی است که د‌رحال‌حاضر از محصولات جدید شیائومی در دست داریم؛ اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آینده جزئیات بیشتری در این رابطه در فضای مجازی منتشر شود. شیائومی 12T و 12T Pro را می خواهید؟ این گوشی ها با مشخصات عالی برچسب قیمتی خوبی همیشه داشته اند. ما بی صبرانه منتظر عرضه آن ها خواهیم بود و شما هم نظر خود را درباره گوشی های شیائومی و خانواده T بیان کنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس