معرفی کامل گوشی Realme GT Neo 3T

61
0
گوشی Realme GT Neo 3T

Realme  امروز رویدادی را در اندونزی برگزار کرد تا Realme GT Neo 3، Realme GT Neo 3T، و Realme Buds Air 3’s Nitro Blue edition را معرفی کند.  مشخصات و ویژگی‌های Realme GT Neo 3  که در دو مدل با قابلیت شارژ 150 وات و 80 وات عرضه می‌شود، از آنجایی که در ماه‌های اخیر در بازارهای دیگری مانند چین و هند عرضه شده است، از قبل شناخته شده است.  مهم‌ترین رویداد امروز، ورود گوشی هوشمند کاملاً جدید Realme GT Neo 3T است.  در ادامه قصد داریم تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت گوشی Realme GT Neo 3T را بررسی کنیم.

گوشی Realme GT Neo 3T

گوشی Realme GT Neo 3T
گوشی Realme GT Neo 3T

مدل با رنگ مشکی Realme GT Neo 3 دارای روکش مات است، در حالی که نسخه زرد آن طراحی شطرنجی دارد.  ابعاد این گوشی 162.9 x 75.8 x 8.65 میلی متر و وزن آن حدود 194.5 گرم است.  در قسمت جلو، صفحه نمایش آن دارای یک سوراخ پانچ در گوشه سمت چپ بالا برای دوربین سلفی می باشد.  لبه سمت چپ این گوشی دارای دکمه های افزایش و کاهش صدا هستند، و در سمت راست آن دکمه پاور قرار دارد.  لبه پایینی دستگاه دارای اسلات سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و همچنین بلندگو است.

Realme GT Neo 3T دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED E4 با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه سازی 120 هرتز، روشنایی 1300 نیت و طیف رنگی 100 درصد DCI-P3 است.  از نظر ویژگی های امنیتی، دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است.  این گوشی هوشمند فضای صفحه نمایش  92.6 درصد را ارائه می کند.

 مشخصات فنی

گوشی Realme GT Neo 3T
گوشی Realme GT Neo 3T

Realme GT Neo 3T مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ است.  این دستگاه با 8 گیگابایت رم LPDDR4x، حداکثر 5 گیگابایت رم توسعه یافته و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 عرضه می شود، GT Neo 3T یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.  طبق گفته Realme،  زمان رسیدن درصد باتری از صفر به 80 درصد حدود 12 دقیقه طول می کشد.  این دستگاه با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0   عرضه می شود.

برای جلوگیری از داغ شدن دستگاه، Realme GT Neo 3T دارای سیستم خنک کننده از جنس فولاد ضد زنگ با مساحت 4129 میلی متر مربع است.  GT Neo 3T ویژگی های دیگری مانند دو اسلات سیم کارت، 5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.1، GPS دو فرکانس، NFC، پورت USB-C، موتور خطی محور X برای لرزش های درون بازی و استریو را ارائه می کند.

دوربین

Realme GT Neo 3T دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی است.  دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است که با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED دوگانه در پشت گوشی همراه شده است.

 قیمت Realme GT Neo 3T

گوشی Realme GT Neo 3T
گوشی Realme GT Neo 3T

Realme GT Neo 3T تنها با 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 380 دلار وارد بازار شده است.  این گوشی برای پیش‌سفارش در اندونزی بین 7 تا 24 ژوئن از طریق وب‌سایت Realme Indonesia، Shoppe، Tokopedia و Okulaku در دسترس خواهد بود.  اولین فروش آن در 25 ژوئن انجام می شود. در دو رنگ زرد و مشکی قابل خرید است.

منبع : gizmochina

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس