معرفی گوشی Xiaomi Mix Fold 2

53
0
گوشی Xiaomi Mix Fold 2

گوشی Xiaomi Mix Fold 2 در HQ فرود آمده است و ما یک جعبه گشایی (آنباکس) برای شما داریم. این گوشی دارای یک قاب برای پنل شیشه‌ای عقب است که با پایه قابل تنظیم، یک دانگل USB-C تا 3.5 میلی‌متری، یک شارژر 67 واتی و یک کابل همراه است.

گوشی Xiaomi Mix Fold 2

گوشی Xiaomi Mix Fold 2
گوشی Xiaomi Mix Fold 2

شیائومی Mix Fold 2 یکی از نازک‌ ترین گوشی‌های تاشو در اطراف است. اندازه آن در حالت باز شده 5.4 میلی متر و در حالت تا شده 11.2 میلی متر است. آن را با Galaxy Z Fold4 6.3mm/15.8mm مقایسه کنید و گوشی شیائومی مانند هوا نازک به نظر می رسد.

 

در مورد Mix Fold 2 در مقایسه با Galaxy Z Fold4 چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. صفحه نمایش تاشو شیائومی دارای یک صفحه نمایش بیرونی با احساس معمولی با ابعاد 21:9 است که بسیار بهتر از صفحه نمایش بهبود یافته Galaxy Z Fold4 است، اما همچنان صفحه نمایش پوششی 23:9 بسیار بلند است. این بدان معناست که استفاده از شیائومی میکس فولد 2 در حالت بسته تقریباً به همان اندازه طبیعی است که استفاده از هر تلفن slab. صفحه‌نمایش بیرونی نیز در مقایسه با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی Fold4 با اندازه ۶.۵۶ اینچی بزرگ ‌تر است.

 

جفت (pair) را باز کنید و Xiaomi Mix Fold 2 یک مزیت واضح دیگر در اندازه صفحه نمایش دارد. صفحه نمایش داخلی آن 8.02 اینچ یا 206 سانتی متر مربع در کل مساحت دارد، در حالی که صفحه نمایش تاشو Galaxy Z Fold4  7.6 اینچ یا 183.2 سانتی متر مربع است.

 

اگر صفحه‌نمایش‌های خود را بزرگ می‌پسندید، شیائومی میکس فولد 2 نسبت به گلکسی زد فولد 4 مزیت بزرگی در اندازه دارد. این واقعیت این است که گوشی شیائومی 1 گرم سبک تر و در کل نازک تر از گوشی تاشو سامسونگ است.

گوشی Xiaomi Mix Fold 2
گوشی Xiaomi Mix Fold 2

سامسونگ مزایای خاص خود را دارد. انجام چند کار در Galaxy Z Fold4 بسیار پیشرفته‌تر است – باز کردن یک برنامه در نمای تقسیم‌شده صفحه آسان‌تر است و می‌توانید چندین نمونه از برنامه مرورگر خود داشته باشید، کاری که Xiaomi Mix Fold 2 نمی‌تواند انجام دهد. این تا حدودی به لطف گلکسی دارای اندروید 12L است که برای گوشی های تاشو بهینه شده است و شیائومی به اندروید 12 معمولی پایبند است.

گلکسی همچنین دارای گواهی مقاومت در برابر آب IPX8 و پشتیبانی از قلم S است. در نهایت، Galaxy Z Fold4 را می توان در سراسر جهان پیش خرید کرد، در حالی که Mix Fold 2 در انحصار چین باقی می ماند.

گوشی Xiaomi Mix Fold 2
گوشی Xiaomi Mix Fold 2

خارج از نمایشگرها، شیائومی میکس فولد 2 به مشخصات چشمگیر خود ادامه می دهد. به لطف جدیدترین اسنپدراگون 8+ نسل 1 با 12 گیگابایت حافظه رم، عملکرد بسیار خوب است. از نظر دوربین، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی  1/1.56اینچی سونی IMX766 ثابت اپتیکال با برند لایکا وجود دارد. در پشت نیز یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک ماژول تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری وجود دارد.

Xiaomi Mix Fold 2 همچنین دارای باتری مناسب 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی است.

منبع : gsmarena

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس