معرفی 10 تا از بهترین فیلم های برد پیت تا امروز

77
0
بهترین فیلم های برد پیت

برد پیت در طول بیش از سه دهه زندگی حرفه ای خود از یک بازیگر کمدی به یک برنده جایزه اسکار تبدیل شده است و همه اینها در عین حفظ کاریزمای این ستاره سینمای هالیوود، صورت گرفته است. در ادامه قصد داریم تا بهترین فیلم های برد پیت در تاریخ بازیگری او را معرفی کنیم، شما این امکان را دارید فیلم هایی که در ادامه می آوریم را از شبکه های آنلاین مختلف مانند HBO، آمازون و … تماشا کنید و لذت ببرید. اگر شما هم از طرفداران این بازیگر هالیوود هستید، در ادامه همراه ما باشید.

بهترین فیلم های برد پیت

ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل (The Assassination of Jesse James   by the Coward Robert Ford)

بهترین فیلم های برد پیت
بهترین فیلم های برد پیت

فیلم وسترن و معمایی اندرو دومینیک در اکران اولیه خود با وجود تحسین منتقدان و نامزدی دو جایزه اسکار در گیشه شکست خورد. با این حال، این فیلم از آن زمان به ‌عنوان یک اثر هنری درخشان مورد ارزیابی قرار گرفت و برد پیت به عنوان نقش اصلی آن در مرکز داستان قرار داشت و نقش یک قانون‌ شکن افسانه ‌ای به نام جسی جیمز را بازی می کرد. اگرچه عنوان فیلم به مرگ جیمز اشاره دارد، اما این فیلم بیشتر در مورد رابطه پیچیده بین جیمز و رابرت فورد (کیسی افلک) است، رابرت فورد مردی است که جیمز را کشت و سپس بقیه عمرش را در گناه و پشیمانی گذراند. ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل را می توانید از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌ های دیجیتال تماشا نمایید.

بعد از خواندن بسوزانید ( Burn After Reading )

برد پیت مهارت های کمدی خود را در فیلم کمدی Burn After Reading که ساخته ای از برادران کوئن است، نشان می دهد. او در این فیلم نقش چاد را بازی می کند، چاد یکی از دو مربی شخصی کم عقل در فیلم است که فایلی را پیدا می کنند که معتقدند حاوی اسرار سیا است. تلاش های چاد و همکارش لیندا ( فرانسیس مک دورمند ) برای باج گیری از یک مامور سیا ( جان مالکوویچ ) به روش های خنده دار و اغلب خشونت آمیز در طول فیلم به نمایش در می آید. برد پیت در حالی که در این فیلم یکی از بامزه‌ ترین بازی‌ هایش را در یکی از خنده ‌دارترین فیلم‌ های کوئن ارائه می‌ کند، چهره و حالات جذاب خود را نیز به تصویر می کشد که تماشاگران را بیشتر مجذوب خود می کند. شما می توانید Burn After Reading از آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌ های دیجیتال تماشا کنید و لذت ببرید.

باشگاه مبارزه ( Fight Club )

اقتباس دیوید فینچر از رمان چاک پالانیوک به نام خوب یا بد، با ته مایه طنز تلخی که برای بیننده دیدنی می باشد، یک اثر هنری بی نظیر را به تصویر می کشد. برد پیت در این فیلم نقش تایلر دوردن بی پروا و نیهیلیستی را بازی می کند که با شخصیت اصلی بی نام ( ادوارد نورتون ) دوست می شود و به او نشان می دهد که چگونه از انتظارات جامعه سر پیچی کند و در دعواهای زیر زمینی خود را اثبات کند. برد پیت در Fight Club یک شخصیت تهدید آمیز، شرور و مسحور کننده دارد که تجسم واقعی از یک فرد سرکش است. شما می توانید رسانه های آمازون، GOOGLE PLAY، VUDU و … را برای تماشای این فیلم انتخاب کنید.

مصاحبه با خون آشام ( Interview With the Vampire )

مصاحبه با خون آشام اقتباس از رمان پرفروش آن رایس است که تام کروز در آن هنرنمایی برجسته ‌ای را  به نمایش گذاشته است، اما برد پیت در نقش خون ‌آشام مالیخولیایی با نام لویی دو پونت دولاک، فیلم را جذاب تر و دیدنی تر کرده است. لوئیس خون آشامی است که مصاحبه می کند و زندگی خود را در طول چندین قرن روایت می کند و از دوستی ها و دشمنی هایش با لستات کروز می گوید. رایس خون ‌آشام ‌ها را زیبا و غم‌ انگیز به تصویر می ‌کشد و برد پیت در نقش لویی، هر دو جنبه را در لباس های بی‌عیب و نقص خود به تصویر می ‌کشد. این فیلم که توسط کارگردان نیل جردن ساخته شده است، بیشتر شبیه به یک حماسه تاریخی است تا یک فیلم ترسناک و صحنه های مجلل و احساسی را به تصویر می کشد. شما این فرصت را دارید تا  Interview With the Vampire به صورت رایگان از کانال Roku ببینید و یا از Amazon، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال به تماشای آن بپردازید. .

آقا و خانم اسمیت (Mr. & Mrs. Smith  )

جای تعجب نیست که برد پیت و آنجلینا جولی پس از بازی در این کمدی اکشن جذاب و احمقانه رابطه خود را با هم آغاز کرده باشند. آن‌ها نقش یک زوج متاهل در حومه شهر را بازی می ‌کنند که رابطه ‌شان خسته کننده و روتین شده است، تا اینکه متوجه می ‌شوند که هر دو در واقع قاتلان حرفه ‌ای هستند که برای سازمان‌ های رقیب کار می ‌کنند و به آن‌ها ماموریت داده شده که یکدیگر را بکشند. پیت و جولی اکشن هیجان انگیزی را با بازیگری  دیدنی و خنده دار خود به نمایش می گذارند، در حین تماشای فیلم شاهد صحنه های خشن، احساسی، اکشن و عاشقانه خواهید بود. شما می توانید این فیلم را از شبکه های Amazon و iTunes تماشا کنید.

مانی بال (  Moneyball)

در این درام ورزشی منحصر به فرد، شاهد یک سری تماس‌ های تلفنی هستیم که به صحنه‌ ای پرتنش تبدیل می‌ شوند. Moneyball روایت گر داستان یک بازی بیس بال در مرحله نهم بازی است. داستان فیلم پر تنش و هیجان انگیز بوده و برد پیت نقش مدیر کل اوکلند A بیلی بین را بازی می کند که تمرکز او بر آمار و ارقام به عنوان یک استراتژی، باعث می شود تا تیمش انقلابی را در بیسبال به ارمغان آورد. به لطف جذابیت‌ های برد پیت و همبازی او جونا هیل، این فیلم ثابت کرده است که ریاضیات می ‌تواند کلید برنده شدن در بازی ‌های بیسبال باشد، Moneyball را می توانید در رسانه های دیجیتال مانند HULU تماشا کنید .

یازده اوشن ( Ocean’s Eleven )

بهترین فیلم های برد پیت
بهترین فیلم های برد پیت

برد پیت و جورج کلونی در این فیلم ماجرای دزدی استیون سودربرگ در لاس وگاس را بازی می کنند که به عنوان رهبران تیمی از دزدان یک زوج فوق العاده را تشکیل داده اند. تمام بازیگران اصلی فیلم ستاره های سینما هستند که شامل جولیا رابرتز، مت دیمون، دان چیدل، کیسی افلک و غیره می باشند و همگی در محیطی مجلل و جذاب، بازی بی نظیری را به نمایش می گذارند. سودربرگ طرح دزدی پیچیده ای را به طرز خارق العاده ای ارائه می دهد که بینندگان را غافلگیر می کند. همچنین این فیلم یکی از بهترین فیلم های برد پیت است که در آن تمایل او به ایفای نقش هایی که همیشه در حال غذا خوردن هستند را نشان می دهد. برای تماشای فیلم یازده اوشن می توانید به HBO MAX بروید.

روزی روزگاری در هالیوود (  Once Upon a Time in Hollywood)

برد پیت نقش مکمل را در این فیلم به عهده گرفته است، او در نقش بدلکار سالخورده ای به نام کلیف بوث در داستانی از کوئنتین تارانتینو، ماجراهایی که در هالیوود رخ می دهند را به نمایش می گذارد، فیلم روزی روزگاری در هالیوود برنده جایزه اسکار شده است و در طول داستان آن، کلیف بیشتر دوران حرفه ای خود را صرف بازیگر ریک دالتون (لئوناردو دی کاپریو) کرده است که او نیز در تلاش است تا در صنعت در حال تغییر، فعال بماند. تارانتینو به طرز ماهرانه ‌ای حال و هوای اواخر دهه 1960 کالیفرنیای جنوبی را به تصویر می‌ کشد و زندگی کلیف و ریک را در تلاقی با داستان وحشتناک و آزاردهنده قتل های خانواده منسون روایت می کند. شما این امکان را دارید تا فیلم سینمایی روزی روزگاری در هالیوود را در آمازون، iTunes، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌ های دیجیتال تماشا کنید.

تلما و لوئیز ( Thelma & Louise )

نقش برجسته برد پیت در فیلم هیجان انگیز ریدلی اسکات یک عنصر کوچک اما مهم است. جینا دیویس و سوزان ساراندون نقش شخصیت‌ های اصلی را در این فیلم بازی می ‌کنند، این دو دوستانی هستند که برای دور شدن از شوهر کنترل‌ کننده تلما به یک سفر دو نفره می‌ روند. زمانی که لوئیز به یک متجاوز شلیک می ‌کند، تعطیلات آرام آن‌ها به سفر خطرناکی تبدیل می ‌شود. آن‌ها پس از فرار از دست پلیس، با جی.دی. یک فرد سرکش و خوش تیپ پیت روبرو می شوند که صحنه های عاشقانه ای را به نمایش می گذارند. شما می توانید فیلم Thelma & Louise در شبکه HBO MAX تماشا کنید

12 میمون ( 12  Monkeys)

اولین نامزدی اسکار برد پیت برای بازی در فیلم علمی تخیلی تری گیلیام بود، این فیلم که بروس ویلیس نیز در آن به ایفای نقش پرداخته است، داستان مسافری در زمان است که مصمم به توقف یک طاعون مرگبار می باشد. برد پیت نقش رهبر سازمانی را بازی می ‌کند که مظنون به راه ‌اندازی آن طاعون است. گیلیام با اضافه کردن صحنه های جذاب و هیجان انگیز، داستانی مبتنی بر آخر الزمان را بازگو می کند و برد پیت نیز در این فیلم نقش یک آشوبگر را به عهده گرفته است. این فیلم در رسانه های دیجیتال مختلفی مانند آمازون iTunes, Google Play, Vudu در دسترس می باشد.

منبع : howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس