معرفی 6 اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

235
0
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

قابلیت ردیابی تناسب اندام و ورزش یکی از دلایل اصلی استفاده از اپل واچ است. این دستگاه پوشیدنی با استفاده از حسگرهای داخلی این کار را انجام میدهد. در این مقاله به معرفی 6 اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ می پردارزیم.

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

با این اپلیکیشن های تمرینات قدرتی برای اپل واچ به باشگاه بروید.

این ساعت در بین دوندگان بسیار محبوب است همچنین وزنه برداران نیز می توانند از اپل واچ در باشگاه استفاده کنند. در این مقاله به بهترین برنامه های اپل واچ برای وزنه برداری میپردازیم .

اپلیکیشن Gymaholic

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

هنگام وزنه زدن با این اپلیکیشن شما می توانید آیفون خود را در خانه یا در کیف ورزشی خود بگذارید. برای شروع می توانید از بین انواع تمرین ها یکی را برای ارسال به اپل واچ خود انتخاب کنید. این آپشن ها برای همه ی افراد از مبتدیان گرفته تا افراد باتجربه تر وجود دارد. شما می توانید به راحتی در باشگاه تمرینات را در آیفون یا حتی ساعت شخصی سازی کنید.

در صفحه ساعت می توانید یک آواتار سه بعدی کامل را مشاهده کنید تا تصور بهتری درباره نحوه انجام صحیح تمرین وزنه برداری داشته باشید.  تاج دیجیتال (دکمه چرخان کنار ساعت)را بچرخانید تا نمای کامل 360 درجه را ببینید. در طول تمرین پس از انجام تمرینات در هر ست، روی صفحه ضربه بزنید. به شما نشان می دهد قبل از رفتن به تمرین بعدی چه مدت استراحت کنید. در پایان تمرین خلاصه ای سریع از کالری های سوزانده شده و موارد دیگر مثل توانایی افزایش وزنه به مقدار مشخص برای دفعه بعد را مشاهده خواهید کرد. همچنین داده ها با Apple Health به اشتراک گذاشته خواهد شد.

این برنامه رایگان است. ولی برای باز کردن قفل ویژگی های دیگر اپل واچ و سایر نسخه ها به اشتراک نیاز است.  همچنین این برنامه در iPhone، iPad و Apple TV در دسترس است.

Download: Gymaholic (Free, subscription available)

اپلیکیشن Strong

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

Strong یکی دیگر از برنامه های خیلی خوب برای دنبال کردن روتین وزنه برداری شماست.

برای استفاده از این اپلیکیشن ابتدا باید کمی تنظیمات را در نسخه آیفون انجام دهید. تعدادی نمونه وجود دارد که می توانید آن ها را شخصی سازی کنید. همچنین کاربران پیشرفته تر می توانند از ابتدا یک الگو ایجاد کنند. هر دو آپشن دارای تعداد زیادی تمرین هستند. حتی می توانید انتخاب کنید تمریناتی را ببینید که روی بخش خاصی از بدن تمرکز دارند .

وقتی برای شروع آماده شدید، می‌توانید از اپلیکیشن اپل واچ استفاده کنید و لازم نیست هیچ آیفونی در نزدیکی شما باشد. شما می توانید برنامه تمرین و روتین های خاص را در حین ثبت پیشرفت خود در هر تمرین مشاهده کنید. اگر پیش از این تجربه وزنه برداری نداشته اید، دستورالعمل های خاصی وجود دارد.

تمام داده های مربوط به ورزش را می توان به Apple Health وارد کرد. اگر علاقه مند هستید، حتما نگاهی به دیگر اپلیکیشن های خوب آیفون برای اتصال به Apple Health بیندازید.

این برنامه رایگان است، اما برای باز کردن ویژگی های اضافی از جمله روتین های نامحدود، نمودارها، اندازه گیری قسمت های بدن و غیره به اشتراک نیاز است.

Download: Strong (Free, subscription available)

اپلیکیشن Muskle

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

اگر به دنبال یک اپلیکیشن اپل واچ ساده و کاملا رایگان برای پیگیری پیشرفت وزنه برداری خود در باشگاه هستید،  Muskle را چک کنید. برای استفاده در اپل واچ می توانید آیفون را در خانه بگذارید. شما می توانید هر تعداد تمرین که می خواهید ایجاد کنید و همچنین ضرباهنگ هر انبساط و انقباض را تنظیم کنید.

این برنامه به طور خودکار رد تعداد حرکات در هر ست تمرین را در حین انجام آن ها دنبال خواهد کرد. می توانید اهدافی را تعیین کنید که به صورت خودکار وزنه ها و تعداد تکرار در هر ست را افزایش دهد. این برنامه همچنین برای ثبت فعالیت های ورزشی با Apple Health ادغام می شود. به لطف پشتیبانی سیری، می توانید تمرین را فقط با یک فرمان صوتی شروع کنید. مربیان خصوصی نیز می توانند از این اپلیکیشن برای مدیریت ورزشکاران استفاده کنند.

Download: Muskle (Free)

اپلیکیشن Smart Gym

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

یکی دیگر از اپلیکیشن های منحصربفرد وزنه برداری، SmartGym است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید تمرین های سفارشی ایجاد کنید که برای استفاده در باشگاه یا حتی در خانه در دسترس هستند. حتی می توانید به اپلیکیشن بگویید چه تجهیزاتی دارید. این اپلیکیشن دارای بیش از ۶۲۰ تمرین از پیش نصب شده است که تصاویر و انیمیشن های آن را می توانید روی صفحه ساعت مشاهده کنید. شما می توانید تمرین را مستقیما از روی ساعت تغییر دهید. همچنین می توانید اطلاعات تمرین را با Apple Health همگام‌سازی ‌کنید.

با ویژگی پشتیبانی از سیری می توانید تنها با یک فرمان صوتی ورزش را آغاز کنید. مربیان شخصی نیز می توانند از این اپلیکیشن برای مدیریت ورزشکاران استفاده کنند.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان دسترسی به 2 روتین، 10 تاریخچه ورزش و 2 باراندازه گیری را می دهد. اشتراک به شما امکان دسترسی به تاریخچه ها، روتین ها و اندازه گیری های نامحدود به علاوه یک سرویس داده همگام سازی ابری را می دهد.

Download: SmartGym (Free, subscription available)

اپلیکیشن Liftin

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

Liftin برای ساده کردن ردیابی روند ورزش در دستگاه های شما طراحی شده است و نیازی به صرف زمان غیر ضروری برای تنظیم ندارد. برای شروع به آیفون خود بروید و برنامه تمرینی را انتخاب کنید. شما می توانید از بین تمرینات کی را انتخاب کنید یا از ابتدا خودتان تمرین بدهید. سپس آن را به اپل واچ خود منتقل کرده تا تمرینات وزنه برداری خود را آغاز کنید. هنگام پیگیری تمرینات بدنسازی، روی هر ست یک ضربه بزنید تا به عنوان تکمیل شده علامت گذاری شود. برای تغییر تعداد تکرار ها در هر ست چند بار روی صفحه ضربه بزنید. این تمرین را می توان روی صفحه ساعت نیز ویرایش کرد. بسته به نتایج خود می توانید قوانینی برای تنظیم خودکار وزنه ایجاد کنید. دراین صورت می توان آسان تر به نتایج بیشتری رسید. همچنین تمام داده ها با Apple Health همگام سازی می شوند.

شما می توانید با نسخه رایگان تا ۵ تمرین در ماه را دنبال کنید. برای تمرینات بیشتر به اشتراک پرمیوم Liftin  نیاز خواهید داشت.

Download: Liftin’ (Free, subscription available)

اپلیکیشن Riker

اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ
اپلیکیشن بدنسازی برای اپل واچ

Riker یک گزینه عالی برای ردیابی تمرینات قدرتی است. در طول تمرینات وزنه برداری، با استفاده از این اپلیکیشن اپل واچ می توانید حرکات را پیدا کنید و سپس وزنه مورد استفاده و تعداد تکرار در هر ست را وارد کنید. این اپلیکیشن اپل واچ که برای کار کردن نیازی به آیفون در نزدیکی خود ندارد، زمان استراحت بین تمرینات را نیز به صورت خودکار ثبت خواهد کرد. برای اینکه ببینید بدن شما در طول زمان چگونه تغییر می کند، می توانید اندازه گیری های بدن را با استفاده از اپل واچ ثبت کنید. علاوه بر وزن، می توانید قسمت هایی مانند بازوها یا قفسه سینه خود را نیز ردیابی کنید. تمام داده‌های برنامه کاملاً رایگان با Apple Health همگام‌سازی می‌شوند.

Download: Riker (Free)

با اپل واچ در بدنسازی موفق شوید

با هر کدام از این اپلیکیشن های اپل واچ می توانید برنامه وزنه برداری خود در باشگاه را بهتر و مفیدتر کنید. این ابزار پوشیدنی یک راه عالی برای ثبت و ردیابی وزنه زدن  و تعداد تکرارها در هر ست  و سایر ویژگی های مفید است.

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس