18 مورد از بهترین پس زمینه های اپل واچ

375
0
بهترین پس زمینه های اپل واچ

در اینجا برخی از بهترین پس زمینه های اپل واچ، از جمله پس زمینه های جذاب و زیبا اپل واچ که نمایشگر خیره کننده را به نمایش می گذارند، برای شما آورده شده است.

در اپل واچ، صفحه ساعت راه اصلی شما برای تعامل با دستگاه است. همراه با مهمترین کار که درواقع اعلام زمان است، به شما امکان می دهد داده های دیگر را مشاهده کنید و حتی با استفاده از نشانه ها مستقیماً به برنامه ها بروید.

و درست مانند دستگاه های iOS، راه های زیادی برای سفارشی کردن صفحه اصلی ساعت دارید. در حالی که برخی بر ارائه حداکثر داده ‌های ممکن تمرکز می ‌کنند، اپل چندین گزینه با تصاویر بصری عالی را نیز شامل می شود.

ما برخی از بهترین پس زمینه های اپل واچ را که می توانند به برجسته شدن دستگاه شما کمک کنند را برای شما لیست کرده ایم.

چگونه پس زمینه ی اپل واچ خود را تغییر دهیم

دو روش مختلف برای افزودن یا تغییر چهره اپل واچ وجود دارد، در خود ساعت یا با استفاده از برنامه واچ همراه در آیفون خود. در برنامه ساعت آیفون، به بخش Face Gallery بروید. با استفاده از اپل واچ، صفحه را به مدت طولانی فشار دهید و از Digital Crown برای رفتن به بخش New با پلاس استفاده کنید.

برای دستور العمل‌ های بیشتر، مطمئن شوید که نگاهی به مقالات کامل ما در مورد نحوه سفارشی‌سازی Apple Watch با صفحه ‌های ساعت بیندازید.

پس زمینه های جذاب اپل واچ

برای داشتن ظاهری نرم، این پس زمینه های جذاب اپل واچ زمان را به سبک شما نشان می دهند.

1.بهترین پس زمینه های اپل واچ: California

بهترین پس زمینه های اپل واچ: California
بهترین پس زمینه های اپل واچ: California

ساعت کالیفرنیا که از نیمی از اعداد رومی و نیمی عربی تشکیل شده است برای دهه ها جزء اصلی ساعت های گران قیمت بوده است. شما می توانید این ظرافت را به یک اپل واچ با چهره مناسب کالیفرنیا بیاورید.

این به شما امکان می ‌دهد اعداد روی شماره‌ گیر را برای سبک معمولی کالیفرنیا یا گزینه ‌های دیگر، مانند تمام رومی، سفارشی کنید. همچنین تعدادی رنگ مختلف برای انتخاب وجود دارد.

گزینه تمام صفحه صورت در سری 4 به بعد دارای دو نقطه عارضه است. چهار نقطه عارضه در صورت دایره ای کوچکتر وجود دارد.

2.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Timelapse

بهترین پس زمینه های اپل واچ: Timelapse
بهترین پس زمینه های اپل واچ: Timelapse

یکی دیگر از چهره های خیره کننده، Timelapse دارای تعدادی مکان زیبا در سراسر جهان است. اینها عبارتند از نیویورک، هنگ کنگ، لندن، پاریس، شانگهای، و دریاچه مک در کالیفرنیا.

با استفاده از تکنیک عکاسی همنام، منظره یا منظره شهری به صورت پویا بسته به زمان روز در محل شما تغییر می کند. بنابراین حتی اگر واقعاً هرگز به این مکان ‌ها نرفته ‌اید، می ‌توانید اندکی از زیبایی آن ‌ها را در صفحه Apple Watch خود تجربه کنید.

دو شکاف عارضه به خوبی قرار گرفته اند و اصلاً حواس را از صورت منحرف نمی کنند.

3.بهترین پس زمینه های اپل واچ: GMT

بهترین پس زمینه های اپل واچ: GMT
بهترین پس زمینه های اپل واچ: GMT

GMT یکی دیگر از چهره های سرگرم کننده است که از ساعت های کلاسیک آنالوگ به عاریت گرفته شده است. این چهره تفاوت بین زمان محلی و میانگین زمان گرینویچ را با استفاده از دو شماره گیری مختلف نشان می دهد. صفحه داخلی زمان محلی را نشان می دهد، در حالی که شماره گیری بیرونی یک شماره گیری 24 ساعته برای ردیابی منطقه زمانی دوم است.

برای استفاده حداکثری از چهره، روی مرکز آن ضربه بزنید تا یک شهر انتخاب شده از لیست انتخاب شود. همچنین می توانید یک شهر خاص را از لیست ساعت جهانی اضافه کنید. طرح رنگی دو رنگ، روز و شب را همراه با طلوع و غروب خورشید در شهر انتخاب شده نشان می دهد. تعداد زیادی انتخاب رنگ برای انتخاب وجود دارد که بسیاری از آنها با رنگ های باند های ساعت اپل مطابقت دارند.

چهار نقطه عارضه در گوشه های بیرونی برای شخصی سازی بیشتر پس زمینه وجود دارد.

4.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Astronomy

بهترین پس زمینه های اپل واچ: Astronomy
بهترین پس زمینه های اپل واچ: Astronomy

یکی از چهره‌ های اصلی اپل واچ، تازه ‌سازی فوق‌ العاده‌ای دارد. با Astronomy، می توانید برای پس زمینه خود نمایی از ماه، زمین یا منظومه شمسی انتخاب کنید. بسته به انتخاب شما، چرخاندن Digital Crown گذر زمان را نشان می دهد. به عنوان مثال، در منظومه شمسی، می توانید هم ترازی سیارات را در گذشته و آینده مشاهده کنید. سه فونت زمانی مختلف برای انتخاب وجود دارد.

می توانید یک پیچیدگی را در بالا و پایین صفحه قرار دهید.

5.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Portraits

بهترین پس زمینه های اپل واچ: Portraits
بهترین پس زمینه های اپل واچ: Portraits

چهره پرتره روشی متفاوت برای سفارشی کردن اپل واچ شما با لحظاتی است که برای شما مهم است. در برنامه همراه Watch در iPhone خود، می ‌توانید حداکثر 24 عکس پرتره گرفته شده توسط iPhone خود را انتخاب کنید. عکس های پرتره سوژه را با پس زمینه تار برجسته می کنند. هر بار که مچ دست خود را بالا می آورید، عکس تغییر می کند.

می ‌توانید چهره را با یکی از سه فونت یا پس ‌زمینه یا سبک تصویر دوتونی سفارشی کنید. یک نقطه عارضه برای بالا و پایین صورت وجود دارد.

چهره های جذاب اپل واچ

به دنبال چیزی شایان ستایش هستید؟ این پس زمینه های زیبای اپل واچ کاملاً مناسب شما هستند.

6. Memoji

Memoji

پس زمینه Memoji کاراکتر های سرگرم کننده را از آیفون شما می گیرد و به اپل واچ می آورد. می ‌توانید از میان بازیگران استاندارد شخصیت ‌های Animoji از تک شاخ گرفته تا زرافه یا هر یک از Memoji را که ساخته‌ اید انتخاب کنید. می توانید رنگ پس زمینه دلخواه خود را نیز انتخاب کنید.

یک نقطه بالا و پایین برای عوارض وجود دارد.

7. Stripes

Stripes
Stripes

تنها با یک نگاه سریع، احتمالاً چیز زیادی درباره پس زمینه Stripes فکر نمی کنید. اما با کمال تعجب، یکی از قابل تنظیم ترین گزینه های موجود است.

برای شروع، می توانید تعداد نوارها را انتخاب کنید: از دو تا نه. سپس می توانید برای هر نوار یک رنگ انتخاب کنید. برای یک پیچ نهایی، حتی می توانید زاویه Stripes ها را انتخاب کنید.

نسخه تمام صفحه برای سری 4 و نسخه های جدیدتر هیچ مشکلی را ارائه نمی دهد. اما یک نسخه کوچکتر دایره ای برای همه مدل ها با چهار عارضه بیرونی وجود دارد.

8. میکی موس

میکی موس
میکی موس

هر طرفدار دیزنی مطمئناً صفحه ساعت میکی موس را دوست دارد. شما می توانید از میان میکی موس یا مینی ماوس نمادین به عنوان مرکز چهره انتخاب کنید و حتی می توانید ظاهر لباس خود را با گزینه های رنگی بسیار سفارشی کنید.

سه نقطه عارضه وجود دارد. و تلاش برای لمس شخصیت های معروف برای یک سورپرایز سرگرم کننده آنها در زمان صحبت خواهند کرد.

9.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Numerals Duo

بهترین پس زمینه های اپل واچ: Numerals Duo
بهترین پس زمینه های اپل واچ: Numerals Duo

پس زمینه Numerals Duo مطمئناً سرها را به سمت خود بر می ‌گرداند. این پس زمینه تعداد زیادی از زمان را با فونتی که مخصوص اپل واچ طراحی شده است نشان می دهد.

به عنوان یک گزینه مینیمالیستی، هیچ نقطه عارضه ای ندارد. اما تعداد زیادی از گزینه های رنگی مختلف برای انتخاب، و همچنین سه سبک مختلف از اعداد نیز وجود دارد.

10. Kaleidoscope

همانطور که احتمالاً می توانید از نام آن حدس بزنید، Kaleidoscope نشانه های خود را از اسباب بازی کودکان گرفته است. در کنار قابلیت انتخاب عکس دلخواه خود، 16 تصویر دیگر برای انتخاب وجود دارد.

پس زمینه از الگوریتم خاصی برای برجسته کردن عناصر مختلف استفاده می کند که در طول روز تغییر می کنند. یک نسخه تمام صفحه فقط در سری 4 به بعد موجود است. همچنین سه سبک جایگزین برای انتخاب وجود دارد. به علاوه، پس زمینه های دایره ای دارای سه شکاف عارضه برای استفاده هستند. در نسخه تمام صفحه هیچ مشکلی وجود ندارد.

11.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Playtime

پس زمینه ای سرگرم‌ کننده و غریب که با تصویرگر جوی فولتون ساخته شده است، Playtime دارای شخصیت‌ هایی به شکل هر تعداد زمان فعلی است. Digital Crown را بچرخانید تا پس زمینه را تغییر دهید. همچنین می ‌توانید روی پس زمینه ضربه بزنید تا واکنش شخصیت ‌ها را ببینید. شما می توانید از بین تعدادی رنگ مختلف پس زمینه یکی را انتخاب کنید و حتی پس زمینه را غیرفعال کنید.

هیچ نقطه عارضه ای وجود ندارد و کل صفحه ساعت را به شخصیت های منحصر به فرد می دهد.

پس زمینه های زیبای اپل واچ برای صفحه نمایش OLED

با این پس زمینه ها از نمایشگر OLED خیره کننده اپل واچ خود نهایت استفاده را ببرید.

12.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Contour

فقط برای اپل واچ سری 7 به بعد، پس زمینه Contour از گذر زمان الهام می گیرد. همه اعداد از یک فونت سفارشی استفاده می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که در لبه نمایشگر قرار بگیرند. ساعت فعلی برجسته شده است.

شما می توانید از بین یک مدل صورت معمولی یا گرد و یک رنگ اصلی برای اعداد انتخاب کنید. در صورت انتخاب، همان رنگ می تواند صفحه را پر کند. دو نقطه عارضه کوچک در وسط صفحه نیز وجود دارد.

13. Solar

در حالی که پس زمینه Solar قطعا مینیمالیستی است، انتخاب زیبای دیگری نیز هست. با در نظر گرفتن مکان و زمان دقیق شما، صورت موقعیت خورشید را نسبت به افق نشان می دهد. می‌توانید Digital Crown را بچرخانید تا زمان دقیق طلوع، غروب خورشید، طلوع آفتاب، غروب، ظهر خورشیدی و نیمه‌شب خورشیدی را نیز ببینید.

رنگ پس زمینه برای نمایش رنگ آسمان در طول روز تغییر می کند. به علاوه، دو اسلات عارضه نیز موجود است.

اگر این پس زمینه ها را برای خود مفید می ‌دانید، می توانید دیگر مقالات ما از بهترین پس زمینه های اپل واچ را بررسی کنید.

14.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Lunar

گزینه جدیدی که برای watchOS 9 شروع می شود و به طور رسمی پاییز امسال وارد بازار می شود، Lunar است. بسیاری از زیباترین پس زمینه های اپل از بهشت ​​الهام می گیرند و Lunar نیز از این قاعده مستثنی نیست.

پس زمینه با توجه به تاریخ و زمان مراحل ماه را به تصویر می کشد. سه تقویم برای انتخاب وجود دارد، چینی، عبری و اسلامی. تاج دیجیتال را بچرخانید تا در هر ماه پیشرفت کنید و ببینید تقویم قمری چگونه با تقویم میلادی مقایسه می شود.

می توانید زمان دیجیتال یا آنالوگ را نیز مشاهده کنید. یک تکه رنگ کوچک که می توانید انتخاب کنید برای دست دوم روی پس زمینه است. چهار اسلات عارضه در هر گوشه وجود دارد.

15.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Solar Dial

یکی دیگر از گزینه هایی که از خورشید الهام می گیرد، صفحه خورشیدی دارای یک صفحه 24 ساعته است که برخلاف خورشید حرکت می کند و روز و شب را نشان می دهد. می توانید Digital Crown را بچرخانید تا مسیر خورشید را در طول روز ردیابی کنید.

از یک ساعت آنالوگ یا دیجیتال در مرکز صورت انتخاب کنید. چهار نقطه برای عوارض وجود دارد.

16. Motion

اگر به دنبال یکی از بهترین پس زمینه های اپل واچ هستید، اشتباه کردن با Motion سخت است. سه مجموعه مختلف برای انتخاب وجود دارد: پروانه ها، گل ها یا چتر دریایی. هنگامی که مچ دست خود را بالا می آورید یا روی صفحه نمایش ضربه می زنید تا زمان را بررسی کنید، یک شی متفاوت از هر مجموعه روی صفحه نمایش متحرک می شود.

اپل مطمئن شده است که هر سه مجموعه را جالب و منحصر به فرد نگه می دارد. 25 گونه مختلف پروانه و 6 گونه چتر دریایی وجود دارد که با حرکت آهسته حرکت می کنند. اما گزینه گل چشمگیرترین است. دارای 9 گل مختلف است که از جوانه ای به شکوفه دیگر حرکت می کنند. کل فرآیند با هزاران تصویر تایم لپس ثبت شده است.

هر یک از مجموعه ها نیز تا سه عارضه جا دارد.

17. تایپوگرافی

همانطور که احتمالاً می توانید بگویید، پس زمینه ی تایپوگرافی انواع مختلفی از تایپ های برجسته و منحصر به فرد را به شما نشان می دهد که در صفحه نمایش اپل واچ عالی به نظر می رسد. برای شروع، می توانید از یک نوع شماره گیری با چهار یا 12 شماره انتخاب کنید. از آنجا، سه سبک برای انتخاب وجود دارد که هر کدام فونت خاص خود را دارند که شامل کلاسیک، مدرن یا گرد می شود.

در نهایت، تعدادی نماد برای انتخاب نیز وجود دارد، از جمله رومی یا عربی.

هنگام انتخاب پس زمینه ای با 12 شماره، یک نقطه برای تاریخ، مونوگرام، کرونومتر، زمان دیجیتال یا پیچیدگی تایمر نیز وجود دارد.

18.بهترین پس زمینه های اپل واچ: Fire and Water

پس زمینه Fire and Water قطعا بر روی صفحه نمایش بزرگتر اپل واچ سری 4 به بعد می درخشد. در آن دستگاه ها، عناصر مختلف کل صفحه نمایش OLED را در بر می گیرند.

هر دو فیلم آتش و آب در یک مدل سفارشی گرفته شده ‌اند تا به آنها کمک کند تا با صفحه ساعت تعامل داشته باشند و طوری رفتار کنند که واقعاً در صفحه ساعت قرار دارند. نتیجه نهایی خیره کننده است. شما می توانید انتخاب کنید تا فقط یکی از عناصر یا انتخاب تصادفی هر دو را ببینید.

نسخه دایره ای پس زمینه نیز برای همه مدل ها موجود است. که کل صفحه را اشغال نمی کند، اما دارای سه اسلات پیچیدگی است. البته هیچ عارضه ای در نسخه تمام صفحه موجود نیست.

با بهترین پس زمینه های اپل واچ خودنمایی کنید

به لطف گزینه ‌های بسیار متنوع، مجموعه‌ ای از پس زمینه های اپل واچ موجود برای هر نوع کاربری چیزی کوچک ارائه می ‌دهد. در حالی که پس زمینه های زیادی وجود دارند که بر ارائه هرچه بیشتر اطلاعات تمرکز دارند، انتخاب‌ های زیبای دیگر نمایشگر شفاف و قدرت پردازشی دستگاه پوشیدنی را نشان می ‌دهند.

و دستگاه چیزی بیش از یک پس زمینه زیبا است. اگر به دنبال تفریح ​​هستید، تعدادی بازی عالی برای صفحه نمایش کوچک اپل واچ نیز وجود دارد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس