چگونه می توانیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم؟

42
0
بیت کوین رایگان

در این مقاله می خوانید: اکنون که با مطالعه ی مقالات ما نحوه دریافت بیت کوین را یاد گرفته اید، باید از خود بپرسید که آیا راه آسان تری برای به دست آوردن این ارز وجود دارد یا خیر. اگر منصف باشیم، چیزی به نام پول مجانی وجود ندارد. اگر به طور تصادفی با پیامی برخورد کردید که می گوید: «مقدار معینی بیت کوین یا اتر را برای من بفرست…

اکنون که با مطالعه ی مقالات ما نحوه دریافت بیت کوین را یاد گرفته اید، باید از خود بپرسید که آیا راه آسان تری برای به دست آوردن ایم ارز وجود دارد یا خیر. اگر بخواهیم منصف باشیم، راه‌های زیادی برای دریافت بیت‌کوین رایگان وجود دارد، اما صادقانه بگوییم، بعید است که در آنها موفق شوید.

متداول ترین فعالیت ها برای دریافت بیت کوین رایگان عبارتند از:

  • شیرهای بیت کوین
  • برنامه های پاداش بیت کوین
  • تکمیل ریزکارها
  • برنامه های وابسته
  • کار برای بیت کوین

اگر روزی به پیامی برخورد کردید که می‌گوید: «مقدار معینی بیت کوین یا اتر را برای من بفرستید تا ده برابر آن را برایتان ارسال کنم!» این فقط یک کلاه برداری است باور نکنید و اگر می توانید، پست را به پلتفرم رسانه اجتماعی که در آن منتشر شده گزارش دهید. نحوه دریافت بیت کوین رایگان یک سوال رایج است، اما به طور گسترده ای سوء تفاهم بزرگی در این زمینه وجود دارد، در بیشتر موارد، هیچ کس پول خود را به صورت رایگان به شما تحویل نمی دهد.

با این حال، می‌توانید بیت‌کوین رایگان کسب کنید، اگرچه کار کردن برای آن ممکن است آن را رایگان نکند. اولین منبع «بیت کوین رایگان» که احتمالاً با آن مواجه خواهید شد نوعی شیر آب بیت کوین است.

شیرهای بیت کوین

شیرآلات بیت کوین وب سایت هایی هستند که هر چند دقیقه مقدار کمی بیت کوین توزیع می کنند. این یک کسب و کار PTC (پرداخت به کلیک) است که به روش زیر عمل می کند: یک شیر آب بازدید کنندگان را به وب سایت جذب می کند تا برای تبلیغات بازدید ایجاد کند و به نوبه خود با کسری از درآمد تبلیغات به کاربران پاداش می دهد. به طور طبیعی، شما باید مسدود کننده های تبلیغاتی خود را غیرفعال کنید و آماده باشید تا با حجم عظیمی از تبلیغات درگیر شوید.

شیرآلات ساده ترین و در عین حال ارزان ترین راه برای کسب بیت کوین هستند. از چند سنت تا یک دلار در ساعت چیزی دریافت خواهید کرد. در بیشتر موارد، به دست آوردن بیت کوین کافی برای برداشت آن به زمان زیادی نیز نیاز دارد، بنابراین باید محاسبه کنید که آیا ارزش تلاش را دارد یا خیر.

اکثر شیرآلات رایگان بیت کوین می آیند و می روند، بنابراین پیدا کردن یک شیر معتبر مانند جستجوی سوزنی در انبار کاه است. با این حال، تعداد کمی وجود دارد که محبوب تر از دیگران هستند:

  • Cointiply
  • Moon Bitcoin
  • BonusBitcoin
  • FreeBitco.in
  • Bitgames.io

برای استفاده از شیر آب به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید. مقاله ی ما در مورد نحوه ذخیره ایمن ارزهای دیجیتال را ببینید تا نحوه دریافت آن را بیاموزید. لیست کامل و به روز شیرهای بیت کوین را نیز می توانید در دیگر مقالات ما پیدا کنید.

پاداش بیت کوین

برنامه های پاداش بیت کوین (بازگشت نقدی) بهترین راز برای کسب بیت کوین رایگان هستند. هر زمان که چیزی را به صورت آنلاین خریداری می کنید، می توانید از یکی از برنامه های زیر استفاده کنید تا درصدی از خرید خود را در بیت کوین پس بگیرید:

پاداش‌ های بازگشت نقدی بیت‌کوین نه تنها راهی عالی برای جمع ‌آوری صندوق ‌ها است، بلکه در خرید شما نیز صرفه‌جویی می ‌کند. مطمئن شوید که آنها را چک کرده اید.

تکمیل ریزکارها

تکمیل ریزکارها، بازی ها یا کارهای دیگر برای دریافت بیت کوین رایگان، به سادگی اشکال پیشرفته تری از شیر آب هستند. به عنوان مثال، شما می توانید پازل ها را حل کنید، چندین مورد از آن ها وجود دارد که اگر آنها را حل کنید، مقدار مشخصی بیت کوین دریافت می کنید.

به این ترتیب، شما نه تنها تبلیغات بیت کوین را تماشا می کنید، بلکه برای آن رقابت نیز می کنید. اگر برایتان مهم نیست، از بازی های کوچک لذت می برید و زمان زیادی برای تلف کردن دارید، ممکن است کیف پول خود را با چند ساتوشی اضافی پر کنید.

کار برای بیت کوین

ما قبلاً این تصور را ایجاد کردیم که چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد. در بیشتر موارد، شما باید زمان و تلاش خود را با آن معاوضه کنید و راه آسانی برای دور زدن آن وجود ندارد. بنابراین به جای تعقیب درآمد های ناچیز، ممکن است سعی کنید برای استعداد های خود به بیت کوین دستمزد دریافت کنید.

مخصوصاً اگر شما یک فریلنسر هستید، مفید است، اما ممکن است از کارفرمای معمولی خود نیز بخواهید که به شما پول بیت کوین بدهد. یا می توانید یکی از این روش ها را امتحان کنید:

در وب سایت یا وبلاگ خود درخواست کمک های به صورت بیت کوین کنید.

خدمات خود را به شرکت هایی ارائه دهید که در فضای رمزنگاری تجارت می کنند.

به دنبال آگهی شغلی در سایت هایی مانند Crypto.jobs، Crypto Jobs List، Cryptogrind، Jobs4Bitcoins و موارد مشابه باشید.

در زیر پست های آنلاین یا سایر مشارکت های خود نکاتی را بخواهید. به عنوان مثال، افزونه Tippin.me یک راه عالی برای دریافت ریزپرداخت های بیت کوین در توییتر است.

دریافت بیت کوین رایگان از طریق برنامه های وابسته

یک راه که اغلب نادیده گرفته می شود برای دریافت سهم منصفانه از بیت کوین رایگان، شرکت در برنامه های وابسته است. مانند کار، زمان و انرژی شما را مصرف می کند، اما اگر متعهد باشید، احتمالاً حقوق کامل یا حتی بیشتر نیز از این طریق دریافت خواهید کرد.

بسیاری از صرافی ‌های بیت ‌کوین، کیف ‌پول ‌ها و سایر محصولات و خدمات، برنامه‌ های وابسته را برای همه کسانی که می ‌توانند مشتریان پولی برایشان بیاورند، ارائه می ‌کنند. اینکه چگونه پیوند های وابسته خود را تبلیغ می‌ کنید به تخیل شما بستگی دارد، می ‌توانید آنها را در فیس ‌بوک به اشتراک بگذارید، کمپین‌ های تبلیغاتی را اجرا کنید، یک وب ‌سایت خاص راه ‌اندازی کنید یا وبلاگ ویدیویی جذب کننده. تنها محدودیت برایتان خلاقیت و تخیل شماست.

چیزی به نام بیت کوین رایگان وجود ندارد

البته راه های جایگزین بسیاری برای دریافت بیت کوین وجود دارد. ما به سختی سطح را در اینجا برای شما شکافته ایم، اما سایر اشکال به دست آوردن بیت کوین به سرمایه بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید با استفاده از پلتفرم هایی مانند eToro، Xcoins، Binance، HitBTC، BitMEX و دیگران، یک معامله گر کریپتو شوید.

از طرف دیگر، می توانید بیت کوین را با استفاده از تجهیزات استخراج خود یا اجاره ای استخراج کنید. آخرین اما نه کم ‌اهمیت مورد، تعداد زیادی کازینو بیت کوین یا خدمات وام دهی وجود دارد که می ‌توانید در آن‌ ها سود بیت کوین خود را کسب کنید. با این حال، این گزینه ها فعالیت های پرخطر هستند و باید با احتیاط در آن ها رفتار شود.

همانطور که می بینید، راه های زیادی برای دریافت بیت کوین «رایگان» وجود دارد. با این حال، پول روی درختان رشد نمی کند، و اگر کسی آن را اینطور جلوه دهد، در واقع به هیچ وجه رایگان نیست. حتی دریافت بیت کوین رایگان از شیرآلات، بازی ‌ها یا کار های کوچک نیز به زمان و تلاش نیاز دارد.

در همین حال، سود آورترین راه ها برای دریافت بیت کوین نیازمند سرمایه و دانش کافی در زمینه بازاریابی آنلاین، فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال است. به یاد داشته باشید که زمان و پول خود را نه تنها در بیت کوین، بلکه در یادگیری نیز سرمایه گذاری کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس