معرفی 7 افزودنه کروم برای پیام‌رسانی و الگوهای ایمیل

106
0
افزودنه کروم برای پیام‌رسانی

استفاده از قالب ها برای ایمیل ها و پیام ها می تواند در زمان شما صرفه جویی زیادی کند. در این مقاله به معرفی 7 افزودنه کروم برای پیام‌رسانی و الگوهای ایمیل می پردازیم.

هیچ چیز ارسال ایمیل ها و پیام ها را خسته کننده تر از تکرار یک جمله یکسان نمی کند. نه تنها وقت شما را می گیرد، بلکه لذت تعامل با مردم و همکاری در پروژه ها را نیز از بین می برد.

افزودنه کروم برای پیام‌رسانی و الگوهای ایمیل

خوشبختانه، مجبور نیستید با تکرار همان عبارت خود را خسته کنید، زیرا می توانید به سادگی از یک افزونه کروم برای پیام رسانی و قالب های ایمیل استفاده کنید. به این ترتیب در زمان و انرژی کافی صرفه جویی می کنید. اینجا چند تا از بهترین هاست!

  1. افزونه Briskine

افزودنه کروم برای پیام‌رسانی
افزودنه کروم برای پیام‌رسانی

Briskine یک افزونه کروم است که به شما امکان می دهد از طریق قالب ها و میانبرهای صفحه کلید سریع تر ایمیل بنویسید. این برنامه افزودنی برای هر کسی که یک شغل سنگین از طریق ایمیل کار می کند عالی است.

اگر متوجه شدید که عبارات و جملات خاصی را تکرار می کنید، می توانید از آن تکه های متن برای ایجاد الگوها استفاده کنید. به این ترتیب، دفعه بعد که باید آن عبارت را تایپ کنید، می توانید آن را در عرض چند ثانیه انجام دهید.

Briskine دارای متغیرهای آماده برای استفاده است که می توانید هنگام ارسال ایمیل به آنها دسترسی داشته باشید. برای مثال، اگر ایمیلی ارسال می‌کنید که با Hello شروع می‌شود، همراه با نام گیرنده، می‌توانید h را تایپ کرده و کلید Tab را فشار دهید و Hello را همراه با نام گیرنده شما تایپ می‌کند.

  1. الگوهای ایمیل Gmail™ توسط CloudHQ

افزودنه کروم برای پیام‌رسانی
افزودنه کروم برای پیام‌رسانی

اگر به دنبال راهی سریع برای ایجاد الگوهای ایمیل برای اکانت جیمیل خود هستید، این افزونه برای شما مناسب است. اگر ساختار ایمیلی وجود دارد که دوست دارید، Gmail™ Email Templates by CloudHQ به شما امکان می‌دهد ایمیل‌های دریافتی خود را در قالب‌ها کپی کنید.

برای تبدیل و سفارشی کردن یک ایمیل به یک الگو، فقط باید برنامه افزودنی را نصب کنید و به گزینه های آیکون ذخیره در بالای ایمیل بروید و تبدیل به الگو را انتخاب کنید.

هنگامی که ایمیل تبدیل شد، در قالب های شما ذخیره می شود، جایی که می توانید آن را به دلخواه شخصی سازی کنید. این افزونه همچنین دارای قالب‌های متنوعی است که می‌توانید از طریق آنها مرور کنید، و همچنین یک ایجادکننده ایمیل برای کمک به شما در ایجاد قالب‌ها.

  1. افزونه Canned پاسخ توسط Typedesk

Typedest یک پلتفرم واکنش canned  شده است که به شما امکان می دهد کارهای وقت گیر را کنار بگذارید. در Typedesk، می توانید الگوها را ایجاد کنید، به متغیرها دسترسی داشته باشید و با همکاران همکاری کنید. یکی از نکات کلیدی در مورد استفاده از Typedesk این است که در چندین پلتفرم کار می کند.

چه در حال ارسال ایمیل، پیامی در رسانه های اجتماعی باشید، یا در حال برقراری ارتباط با همکاران در یک برنامه چت تیمی امن مانند Slack باشید، می توانید با Typedesk ساعات کاری را کاهش دهید. نه تنها Typedesk به شما در صرفه جویی در زمان کمک می کند، بلکه اگر با یک تیم کار می کنید، می توانید پاسخ های آماده شده خود را با آنها به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید به اعضای تیم دسترسی فقط خواندنی یا ویرایشی به پاسخ‌های خود بدهید و می‌توانید این تغییرات را پیگیری کنید.

  1. افزونه ProKeys

افزودنه کروم برای پیام‌رسانی
افزودنه کروم برای پیام‌رسانی

اگر به دنبال راه‌هایی برای ایجاد میانبر برای تایپ متون بزرگ در ایمیل‌ها یا ارسال پیام در لینکدین و سایر پلتفرم‌های متنی هستید، ProKeys یک افزونه کروم عالی است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این افزونه بسط دهنده متن دارای یک رابط کاربر پسند است که با قطعاتی از قبل بارگذاری شده است که می توانید از آنها برای گسترش اختصارات استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام قطعه را به همراه کلید داغ پیش‌ فرض تایپ کنید تا دقیقه‌ها را از روز خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید برای عباراتی که به‌طور تکراری تایپ می‌کنید، قطعه‌های خود را ایجاد کنید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این افزونه این است که می توانید بدون ماشین حساب در مرورگر خود به انجام محاسبات بپردازید. به این ترتیب، اگر یک ایمیل مرتبط با امور مالی ارسال می کنید، می توانید به سرعت مبلغ خود را بدون خروج از صفحه محاسبه کنید.

  1. افزونه Magical

Magical یک توسعه دهنده متن است که به شما امکان می دهد از تایپ متن های پرکاربرد خودداری کنید. Magical یک ویرایشگر متن داخلی برای ایجاد و ویرایش نمونه های متن دارد. با بیش از 200000 کاربر، نمی توان انکار کرد که این یک ابزار مفید است.

مهم نیست که از چه وب سایتی متن را تایپ می کنید، Magical به شما کمک می کند سرعت پیام رسانی به دوستان، خانواده و همکاران مرتبط با کار را افزایش دهید.

هنگامی که برای استفاده از Magical ثبت نام می کنید، با سوالاتی روبرو می شوید که به بهینه سازی تجربه شما کمک می کند. همچنین میانبرهای آماده ای برای شروع دریافت خواهید کرد. پسوند جادویی نه تنها به شما امکان می دهد از طریق متن در زمان صرفه جویی کنید، بلکه می توانید داده ها را از تب های باز منتقل کنید.

  1. افزونه متن Blaze

افزودنه کروم برای پیام‌رسانی
افزودنه کروم برای پیام‌رسانی

Text Blaze یکی دیگر از برنامه‌های افزودنی برای گسترش متن کروم است که به شما امکان می‌دهد در هر کجای Chrome کار کنید. اگر در یک صفحه وب هستید و باید به سرعت به یک میانبر دسترسی داشته باشید، اما به یاد نمی آورید که چگونه الگو را ذخیره کرده اید، Text Blaze به شما امکان می دهد به راحتی آن را در هر صفحه وب Chrome جستجو کنید.

برای جستجوی قطعه های ذخیره شده خود، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی صفحه وب کلیک راست کرده و در منو روی Text Blaze کلیک کنید. می‌توانید از Text Blaze به صورت رایگان استفاده کنید، اما اگر به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دسترسی به قطعات بیشتر، اشتراک‌گذاری قطعه و موارد دیگر نیاز دارید. برنامه های اشتراک Text Blaze Pro از 2.99 تا 20 دلار در ماه متغیر است.

  1. TextExpander برای کروم

TextExpander یک افزونه پولی کروم است که به شما کمک می‌کند زمان تایپ متون را کاهش دهید. در میان ویژگی‌های مختلف، TextExpander برای Chrome شامل جنبه‌های منحصربه‌فردی مانند ویژگی تصحیح خودکار است که به شما کمک می‌کند بدون نگرانی در مورد خطاهای تایپ، متن ارسال کنید.

می‌توانید با ثبت ‌نام در دوره آزمایشی رایگان 30 روزه، این افزونه را امتحان کنید. پس از آن، می‌توانید بین طرح فردی 3.33 دلار در ماه، طرح تجاری با 8.33 دلار در ماه، طرح رشد با 10.83 دلار یا طرح سازمانی که در آن می‌توانید درخواست مشاوره کنید تا راه‌حل‌های سفارشی‌سازی شده را دریافت کنید.

پیام رسانی و ایمیل را به سطح بعدی ببرید

انجام کارها در اینترنت آسان تر می شود و یکی از راه های انجام آن استفاده از ابزارهای آنلاین برای کاهش کارهای تکراری است. برنامه‌های افزودنی کروم که در بالا ذکر شد باعث می‌شوند تایپ کردن پیام‌ها و ایمیل‌ها کمتر شود.

چه نیاز به ارسال پیام‌های تبلیغاتی تکراری برای کسب و کار خود داشته باشید، چه در حال ارسال پیام در رسانه‌های اجتماعی هستید، یک برنامه افزودنی Chrome برای شما مناسب است. این تمام چیزی نیست که افزونه های کروم ارائه می دهند. همچنین تعداد زیادی افزونه دیگر کروم برای کمک به شما در بهینه‌سازی تجربه‌تان وجود دارد.

makeuseof

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس