بهترین لوازم جانبی iPad در سال 2022

33
0
بهترین لوازم جانبی iPad

بهترین لوازم جانبی iPad به گسترش قابلیت‌های آی‌پد شما کمک می‌کند، لایه‌ای از محافظت از صفحه نمایش را فراهم می‌کند، یا به طور کلی استفاده از iPad را آسان‌تر می‌کند.

امروزه، هیچ کمبودی در قاب‌های شخص اول و سوم، کیبورد، قلم و موارد دیگر برای iPad شما وجود ندارد. بهترین این لوازم جانبی به گسترش قابلیت های iPad شما و مفیدتر کردن آن کمک می کند. به عنوان مثال، صفحه کلیدهای (کیبوردهای) مغناطیسی و یک قلم می‌توانند آی پد شما را به یک کتاب طراحی یا لپ‌تاپ تبدیل کنند تا پروژه‌های نوشتاری یا طراحی گرافیکی فشرده‌تری داشته باشند.

برای تعیین اینکه در لوازم جانبی iPad به دنبال چه چیزی باشید، آنچه را که از تبلت خود می خواهید در نظر بگیرید. آیا شما یک یادداشت بردار مشتاق هستید که نوشتن را به تایپ کردن ترجیح می دهید؟ اگر چنین است، ممکن است یک قلم در کارت ها باشد. کیبورد روی صفحه iPad را دوست ندارید؟ یک صفحه کلید جداگانه با تنظیمات مختلف زاویه دید و کلیدهای دارای نور پس زمینه ممکن است چیزی باشد که برای کار راحت به آن نیاز دارید.

بهترین لوازم جانبی iPad

صرف نظر از کاربرد، ما طرفداران بزرگ لوازم جانبی iPad هستیم که به کاربران کمک می کند در زمان صرفه جویی کنند، راحت تر کار کنند و در نهایت بهره وری بیشتری داشته باشند.

جدا از ویژگی های خاص هر لوازم جانبی، شما همچنین می خواهید محصولی از یک شرکت با سابقه ای قوی و بدون دردسر داشته باشید. بیایید استفاده و عملکرد عالی را نیز فراموش نکنیم! اکسسوری اگر مفید نباشد نمی تواند خوب باشد.

بنابراین، به خواندن ادامه دهید تا درباره انتخاب های ما برای بهترین لوازم جانبی اپل آیپد در سال 2022 بیشتر بدانید.

بهترین قاب آی‌پد: کیف آی‌پد JETech

بهترین لوازم جانبی iPad
بهترین لوازم جانبی iPad

ویژگی های مثبت

حجم اضافی اضافه نمی کند

پشتیبانی از دو موقعیت ایستاده

آهنرباهای داخلی برای بیداری/خواب خودکار

ویژگی های منفی

کیس در برابر ترک مقاوم نیست

JETech iPad Case انتخاب ما برای یک قاب بزرگ iPad است. طراحی مینیمالیستی با چرم مصنوعی بیرونی، فضای داخلی نرم با حس میکروفیبر و قاب پشتی TPU ارائه می‌دهد. این کیس برخلاف بسیاری از روکش های سپر سنتی، باریک و سبک وزن است. حتی با این وجود، برای محافظت در برابر خط و خش بسیار عالی عمل می کند.

کیس JETech قابلیت استفاده بسیار خوبی دارد. علاوه بر آهنرباهای داخلی برای بیدار شدن و خواب خودکار، کیس از یک سیستم سه تایی استفاده می کند که دو حالت ایستاده را برای تنظیم شیب دلخواه شما در خود جای می دهد.

بهتر از همه، قاب JETech با بیش از ده گزینه رنگی، از مشکی و خاکستری خنثی گرفته تا رنگ‌های پر جنب و جوش‌تر ارائه می‌شود. این به شما این امکان را می دهد که کیف مناسبی را برای مطابقت با سبک خود تهیه کنید.

این کیس برای آیپد، آیپد مینی و آیپد پرو موجود است.

بهترین محافظ صفحه iPad: محافظ صفحه Xiron Paperfeel

ویژگی های مثبت

خاصیت ضد تابش نور

فیلم مات سطحی مانند کاغذ ایجاد می کند

از صفحه نمایش در برابر خط و خش محافظت می کند

ویژگی های منفی

ساده ترین روش برای اعمال نیست

ممکن است با استفاده زیاد، نوک مداد اپل را فرسوده کند

محافظ صفحه‌نمایش Xiron Paperfeel یک محافظ فوق‌العاده صفحه‌نمایش آی‌پد است. این محافظ صفحه با توجه به نام خود، به لطف ترکیبی از مواد مختلف که حساسیت بالایی دارد و تابش خیره کننده را کاهش می دهد، حس کاغذ مانندی را ارائه می دهد.

به همان اندازه مهم، محافظ صفحه‌نمایش Xiron Paperfeel یک کار استثنایی در چسبیدن به سطح صفحه نمایش شما انجام می‌دهد. هنگامی که به درستی اعمال شود، هیچ حبابی تولید نمی کند. همچنین با Face ID سازگار است، بنابراین لازم نیست نگران مشکلی در باز کردن قفل iPad خود باشید.

با ساختار منحصر به فرد محافظ صفحه، طراحی و نوشتن بسیار براق و پاسخگو به نظر می رسد. بسیاری از کاربران از بافت آن، چسبندگی عالی در هنگام استفاده با مداد اپل و بهبود توانایی طراحی نسبت به محافظ های صفحه نمایش سنتی با حس کاغذ مانند آن ستایش کرده اند.

این محافظ صفحه نمایش با آیپد پرو 12.9 اینچی سازگار است.

Apple Pencil 2  بهترین مداد آی پد:

بهترین لوازم جانبی iPad
بهترین لوازم جانبی iPad

ویژگی های مثبت

شارژ بی سیم

لبه صاف برای گرفتن راحت

به طور مغناطیسی به iPad mini (نسل ششم)، iPad Pro و iPad Air متصل می شود

ویژگی های منفی

قیمت

بادوام ترین نوک نیست

اپل دائماً در حال نوآوری در لوازم جانبی برای iPad است و Apple Pencil 2 تفاوتی ندارد. نسل دوم مداد اپل نسبت به نسل قبلی خود با تاخیر بهبود یافته و یک طرف صاف تر جدید بهبود یافته است که باعث می شود قلم را راحت تر در دست بگیرید.

احساس Apple Pencil 2 نیز تقریباً بی عیب و نقص است. ترکیبی قدرتمند از نرخ نوسازی 120 هرتز آیپد پرو، عملکرد فشار داخلی، و نوک مات، باعث می‌شود قلم در برابر صفحه نمایش آی‌پد احساس خوبی داشته باشد.

یکی از ویژگی های مورد علاقه ما در Apple Pencil 2 روش شارژ آن است. این قلم از یک پایه مغناطیسی در بالای iPad شما برای همگام سازی و شارژ استفاده می کند. با ذخیره سازی شهودی Apple Pencil 2 در بالای iPad خود، می توانید انتظار داشته باشید که باتری شما هرگز به صفر نرسد.

اگرچه گران قیمت است، اما Apple Pencil 2 بالاتر از رقبای کپی‌کننده‌ها است و به همان اندازه برای یادداشت‌برداران و هنرمندان گرافیک/طراحی مفید است.

البته توجه داشته باشید که Apple Pencil 2 با آیپد نسل هشتم سازگاری ندارد. اگر برای آن مدل به قلم نیاز دارید، باید Apple Pencil 1 را خریداری کنید.

بهترین کیبورد آی‌پد: کیبورد لاجیتک آی‌پد

بهترین لوازم جانبی iPad
بهترین لوازم جانبی iPad

ویژگی های مثبت

عمر باتری 4 ساله

کلیدها با فاصله کامل

ساختار ناهموار و ضربه گیرهای لاستیکی ضخیم

ویژگی های منفی

ممکن است با استفاده زیاد، کلیدها خاموش شوند

کیبورد از روی کیس جدا نمی شود

قاب کیبورد لاجیتک آیپد یک لوازم جانبی همه کاره است. این کیبورد که مدت‌ها جایگزین ارزان‌تری برای صفحه‌کلید جادویی اپل محسوب می‌شد، آی‌پد شما را به یک لپ‌تاپ با طرحی تبدیل می‌کند که به عنوان صفحه‌کلید و پوشش کیس عمل می‌کند.

یک چفت مغناطیسی برگه های شما را بسته نگه می دارد و با ساختار ناهموار و سپرهای لاستیکی ضخیم که برای ضربه طراحی شده اند، محافظت بسیار خوبی دارد. از نظر بازخورد لمسی، صفحه کلید Logitech iPad بسیار پاسخگو است. کلیدها کاملاً از هم فاصله دارند و هر یک حس کمی لاستیکی برای راحتی دارند. نور پس زمینه داخلی نیز کمک زیادی به مکان یابی کلیدها در تاریکی می کند.

قاب لاجیتک با استفاده از دو باتری سکه ای قابل تعویض، عمر باتری چشمگیر 4 ساله دارد. همچنین با داشتن چندین ویژگی صرفه جویی در انرژی، از جمله خاموش شدن خودکار در صورت عدم اتصال به حالت تایپ، تا 3 ماه در هر بار شارژ دوام می آورد.

اگر به دنبال محافظت ارزان‌تر و قوی‌تر از صفحه کلید هوشمند اپل برای iPad خود هستید، این کیبورد انتخاب خوبی است.

بهترین هدفون های آی پد: Apple AirPods Pro (نسل دوم)

بهترین لوازم جانبی iPad
بهترین لوازم جانبی iPad

ویژگی های مثبت

کیفیت صدای عالی

ANC به طرز تکان دهنده ای موثر است

حالت شفافیت تطبیقی ​​از گوش شما محافظت می کند

صوتی فضایی با ردیابی سر، iPad شما را به یک تئاتر کوچک تبدیل می کند

کنترل های جدید صدا مفید هستند

ویژگی های منفی

فقط در رنگ سفید موجود است

هر یک از AirPods اپل یک همراه عالی برای iPad شما است، چه در حال گوش دادن به موسیقی یا تماشای یک ویدیوی YouTube باشید. گفتنی است، اگر به دنبال چیزی هستید که جلوی دنیا را بگیرد و به شما اجازه دهد روی موسیقی یا ویدیوی خود تمرکز کنید، نسل دوم AirPods Pro یک انتخاب عالی است.

چرا؟ ایرپاد پرو دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است در حالی که ایرپادهای استاندارد فاقد این قابلیت هستند. حذف نویز در ایرپادهای اصلی چیز خاصی نبود، اما با AirPods Pro جدید که اکنون دارای قابلیت حذف نویز است که نزدیک به بهترین در کلاس خود است، تغییر کرده است.

حتی بهتر از آن، صدای فضایی در AirPods Pro جدید بسیار بهبود یافته است. در حالی که این برای موسیقی خوب است، صدای فضایی حتی برای تماشای فیلم در iPad شما بهتر است. با روشن بودن ردیابی سر، به نظر می‌رسد که فیلم از بلندگوی اتاق پخش می‌شود نه از هدفون‌هایی که روی گوش دارید.

اگر آیفون، مک بوک یا دستگاه اپل دیگری دارید، AirPods Pro به راحتی شما را از دستگاهی به دستگاه دیگر دنبال می کند. اپل از iCloud برای تشخیص دستگاهی که در یک زمان معین استفاده می‌کنید، استفاده می‌کند و به‌طور خودکار صدا را بدون نیاز به جابجایی به AirPods Pro شما منتقل می‌کند.

کیس شارژ نیز از زمان نسخه اصلی به‌روزرسانی بزرگی را تجربه کرده است. دارای یک بلندگوی داخلی و یکپارچه سازی Find My برای تبدیل کردن هدفون های گم شده به گذشته. کیس جدید همچنین راه‌های بیشتری برای شارژ دارد، با پشتیبانی از شارژ از طریق پورت لایتنینگ، MagSafe، شارژ بی‌سیم Qi و حتی شارژر اپل واچ.

howtogeek

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس