معرفی 9 مورد از بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون

69
0
بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون

صفحه قفل اپل واچ خود را با برخی از این ویجت های فوق العاده شخصی سازی کنید. بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون را در ادامه بررسی کرده ایم.

صفحه قفل معمولی و در دسترس آیفون شما با شروع iOS 16 در حال پیشرفت بزرگی است.

با استفاده از ابزارک های صفحه قفل، می توانید اطلاعاتی را از طیف گسترده ای از برنامه ها برای مشاهده در یک نگاه اضافه کنید. و با مجموعه آیفون 14، ویجت ها بخشی از صفحه نمایش همیشه روشن هستند. ما برخی از بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون موجود را بررسی می کنیم.

نحوه تنظیم ویجت صفحه قفل

برای افزودن ویجت صفحه قفل، روی موجود خود را فشار دهید و دکمه سفارشی کردن را در پایین صفحه انتخاب کنید تا یک صفحه قفل فعلی را تغییر دهید. برای ایجاد یک صفحه قفل کاملاً جدید، + را فشار دهید.

ابزارک ها برای قرار دادن زیر تاریخ و زمان در دسترس هستند. دو اندازه مختلف موجود است. در زیر برخی از ویجت‌ های پیشنهادی، همه برنامه‌ های شما با ویجت ‌های صفحه قفل هستند.

برای نگاهی جامع تر به همه تغییرات آیفون، نگاهی به راهنمای ما در مورد نحوه سفارشی کردن صفحه قفل خود با iOS 16 بیندازید.

در اینجا برخی از بهترین ویجت های صفحه قفل موجود از برنامه های شخص ثالث برای شما وجود دارد.

1.بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون: Launchify

Launchify نوع متفاوتی از ویجت صفحه قفل را ارائه می دهد. به جای اطلاعات یک برنامه، می توانید هر برنامه ای را که تصور کنید از صفحه قفل راه اندازی کنید. تنها در چند مرحله، می ‌توانید برنامه را برای اضافه کردن صفحه قفل و یک تصویر برای استفاده انتخاب کنید. همراه با نماد برنامه، می توانید یک تصویر یا نماد دلخواه را انتخاب کنید. پس از اتمام، کافی است روی نماد ضربه بزنید و برنامه انتخاب شده بلافاصله شروع به کار می کند و با خط آیفون 14 پرو، حتی نیازی به باز کردن قفل آیفون خود ندارید.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان می دهد دو ویجت برنامه را روی صفحه قفل خود قرار دهید. برای استفاده از ویجت های نامحدود به اشتراک نیاز است. مشترکین همچنین می توانند نمادهای سفارشی را به یک برنامه اضافه کنند و یک برنامه سفارشی برای راه اندازی از صفحه قفل ایجاد کنند.

دانلود: Launchify (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2. Apollo for Reddit

Apollo for Reddit یک برنامه منحصربفرد است که در واقع استفاده از شبکه های اجتماعی گاه بی نظم را بهتر می کند. فقط با کمی کار، می توانید تجربه Reddit را برای خود سفارشی کنید.

و این برنامه با تعداد زیادی ویجت برای صفحه قفل شما آماده است. یکی از بهترین گزینه ها ویجت پست پرطرفدار است که به شما امکان می دهد یک subreddit مورد علاقه خود را انتخاب کنید و ویجت در طول روز در پست های پرطرفدار پیمایش کند. همچنین می توانید یک ویجت میانبر subreddit را انتخاب کنید. گزینه ‌های سرگرم ‌کننده دیگر عبارتند از ویجت کارما، جدید ترین ویجت پست، و حتی ویجت پیمایش فاصله که کل مسافتی را که انگشتان شما در حین استفاده از برنامه پیمایش کرده ‌اند را نشان می ‌دهد.

در حالی که برنامه رایگان است، دو سطح اشتراک برای باز کردن طیف گسترده ای از ویژگی ها نیز وجود دارد.

دانلود: Apollo for Reddit (رایگان، اشتراک در دسترس است)

3.بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون: CARROT Weather

CARROT Weather یک برنده همه جانبه در هنگام جستجوی یک برنامه آب و هوا است. این یکی از راه های مورد علاقه ما برای آوردن عوارض سرگرم کننده به ساعت اپل شما است. بنابراین جای تعجب نیست که این برنامه همچنین تعدادی ویجت عالی برای صفحه قفل شما ارائه می دهد.

بیش از 20 ویجت برای انتخاب وجود دارد. در حالی که مظنونین معمولی مانند نمودارهای پیش ‌بینی ساعتی و روزانه وجود دارند، ویجت‌ های کوچک‌ تری با نقاط داده وجود دارد، و حتی علامت تجاری CARROT را نیز شامل می ‌شود.

این برنامه رایگان با برخی از ویژگی ها است. اما برای باز کردن قفل اکثر پیشنهادات برنامه و ویجت‌ های صفحه قفل، باید در یکی از سطوح موجود مشترک شوید.

دانلود: CARROT Weather (رایگان، اشتراک در دسترس است)

4. Flighty

سفر با هواپیما معمولا هرگز آرامش بخش نیست. اما برنامه قدرتمند Flighty همیشه می تواند مطمئن شود که در بالای پرواز خود هستید. ارائه تعداد زیادی ویژگی عالی مانند داده های پخش زنده و حتی امکان دیدن مکان هواپیمای شما 25 ساعت قبل از پرواز برنامه ریزی شده برای شما است.

برخی از ویجت‌ های قفل صفحه نمایش عالی که می‌ توانید انتخاب کنید شامل قابلیت دیدن شمارش معکوس برای سفر، آب و هوای شهر ورود، وضعیت پرواز به همراه دروازه خروج و زمان است. نوار پیشرفت حین پرواز حتی به صورت آفلاین نیز کار خواهد کرد.

این برنامه رایگان است و استفاده اساسی را فراهم می کند. برای باز کردن قفل اکثر ویژگی ها و استفاده حداکثری از ویجت های صفحه قفل، به اشتراک نیاز است.

دانلود: Flighty (رایگان، اشتراک در دسترس است)

5. ETA

و زمانی که پرواز نمی کنید، ETA یک راه عالی برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد سفر خود در زمین است. مهم نیست که در حال رانندگی، پیاده روی، دوچرخه سواری یا استفاده از حمل و نقل عمومی هستید، برنامه می تواند زمان سفر به هر مکانی را نشان دهد.

بنابراین، آن را به یک برنامه عالی برای اضافه کردن ویجت های صفحه قفل برای نگاه سریع تبدیل می کند. سه گزینه مختلف برای انتخاب وجود دارد. یک ویجت مکان واحد زمان سفر و تاخیر در یک مسیر را نشان می دهد. برای مشاهده مسیر های گام به گام در برنامه ناوبری انتخابی خود، آن را انتخاب کنید. ویجت لیست زنده سفر به زمان را به مقصد های مختلف نشان می دهد. در نهایت، یک ویجت تقویم، تقویم شما را برای جلسات با مکان‌ های مرتبط نظارت می‌ کند. اگر یکی پیدا شد، زمان سفر به مکان و زمان تخمینی برای ترک را خواهید دید.

دانلود: ETA (4.99 دلار، خریدهای درون برنامه ای موجود)

6.بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون: Pedometer++

ردیابی اهداف قدم هایتان گاهی اوقات می تواند دشوار باشد، حتی در بهترین روزها. Pedometer++ به شما این امکان را می دهد که به سرعت و به راحتی از آیفون به عنوان گام شمار برای ردیابی اهداف روزانه و هفتگی استفاده کنید.

ویجت های قفل صفحه نمایش عالی به شما کمک می کند پیشرفت روزانه را بدون نیاز به باز کردن برنامه مشاهده کنید. می ‌توانید تعداد گام‌ های روزانه، درصد تکمیل هدف/تعداد گام ‌ها، یا گام‌ ها/فاصله‌ ها/طبقه ‌ها را همه در یک ویجت ببینید.

دانلود: Pedometer++ (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. LockFlow

هر سال که می گذرد، میانبر های سیری راهی عالی برای به حداکثر رساندن نحوه استفاده از آیفون ارائه می کنند. با کمال تعجب، اپل روشی بومی برای راه اندازی Shortcuts از ویجت صفحه قفل در نظر نگرفت. اما LockFlow کاملاً رایگان این شکاف را پر می کند. فقط نام دقیق میانبری را که باید اجرا کنید تنظیم کنید، نمادی را انتخاب کنید که روی صفحه قفل ظاهر شود و سپس ویجت را به صفحه قفل اضافه کنید.

دانلود: LockFlow (رایگان)

8. Widgetsmith

احتمالاً نام Widgetsmith را شنیده اید. این برنامه به شروع روند سفارشی ‌سازی صفحه اصلی کمک کرد که با ویژگی ‌های جدید در iOS 14 وارد شد. بنابراین جای تعجب نیست که این برنامه همچنین مکانی عالی برای سفارشی کردن بخش ‌های ویجت صفحه قفل است.

درست مانند صفحه اصلی، روش ‌های بسیار متنوعی برای سفارشی کردن ویجت ‌های صفحه قفل وجود دارد. برخی از انتخاب ها شامل زمان، داده ها، اطلاعات آب و هوا و حتی یک عکس است. تنها با چند ضربه در برنامه، می توانید ویجت خود را بسازید.

در حالی که برنامه رایگان است، برای باز کردن قفل تم ها و فونت های اضافی و استفاده از ویجت های آب و هوا، کیفیت هوا، و داده های گرده به اشتراک نیاز است.

برای اینکه بفهمید این برنامه چقدر آسان است که صفحه اصلی خود را سفارشی کند، آغازگر ما را در مورد نحوه استفاده از Widgetsmith بخوانید.

دانلود: Widgetsmith (رایگان، اشتراک در دسترس)

9.بهترین ویجت های صفحه قفل آیفون: Fantastic

Fantastic تقویم معمولی را به سطح جدیدی می برد. این برنامه عالی می تواند هر جلسه یا قراری را که می توانید در آن قرار دهید، اداره کند. برخی از ویژگی ها عبارتند از تجزیه متن به زبان طبیعی و پشتیبانی از منطقه زمانی.

ویجت های صفحه قفل برنامه با رویدادهای آینده و ویجت تقویم شما را در برنامه خود به روز نگه می دارند.

نسخه رایگان این برنامه به شما امکان می دهد به راحتی رویداد های اساسی را مدیریت کنید. اشتراک ویژگی ‌های اضافی مانند مجموعه ‌های تقویم متعدد و همکاری‌ های اضافی و گزینه ‌های سفارشی ‌سازی را باز می ‌کند.

دانلود: Fantastic (رایگان، اشتراک در دسترس)

از ابزارک های صفحه قفل در آیفون خود لذت ببرید

ویجت ‌های صفحه قفل راه بسیار خوبی برای کاربران آیفون فراهم می ‌کنند تا اطلاعات مهم را بدون دست زدن به گوشی ببینند.

و این برنامه ها راهی عالی برای شروع سفارشی کردن صفحه قفل شما هستند.

امیدواریم با مطالعه ی این مقاله بتوانید بهترین تصمیم را برای انتخاب یک ویجت صفحه ی قفل آیفون خود بگیرید.

شما می توانید با مطالعه ی دیگر مقالات ما در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنی

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس