چگونه عکس پروفایل جدید با TinyWow در چند دقیقه بسازیم

46
0
عکس پروفایل جدید با TinyWow

ایجاد یک عکس پروفایل جدید می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر پس زمینه عکس مناسب نباشد. خوشبختانه برای داشتن یک عکس پروفایل مناسب نیازی به مهارت های فتوشاپ ندارید. ابزارهای آنلاینی مانند TinyWow به شما کمک میکنند به راحتی یک عکس پروفایل مناسب ایجاد کنید. همچنین تبدیل PDF به JPG با برنامه TinyWow را بخوانید.

ویرایش خودکار عکس

قبلا ویرایش عکس، برش دادن پس‌زمینه، اضافه کردن پس‌زمینه‌های رنگی و غیره وقت زیاد میبرد. برنامه فتوشاپ انجام این کارها را نسبتاً آسان کرده است اما گران است و بیشتر مردم نمیخواهند هزینه کنند.

TinyWow’s Profile Photo Maker می‌تواند کل فرآیند ویرایش عکس را خودکار کند و به شما امکان می‌دهد عکس را در قالب دایره یا مربعی قرار دهید و رنگ پس‌زمینه را انتخاب کنید. این برنامه همچنین الگوهای آماده و و رنگ های جذابی را ارائه داده است. TinyWow با ارائه ویژگی های مختلف می تواند به ایجاد یک تصویر پروفایل جدید به شما کمک کند.

اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید، باید بدانید که این ویرایشگر عکس مبتنی بر وب فایل‌ها را فقط برای یک ساعت در سرورهای خود نگه می‌دارد و پس از یک ساعت فایل ها حذف می شوند.

نحوه استفاده از TinyWow Profile Photo Maker

ایجاد یک عکس پروفایل با TinyWow بسیار آسان است، برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید.

1. TinyWow Profile Photo Maker را در مرورگر باز کنید و یک عکس از دستگاه خود انتخاب کنید. می توانید روی دکمه آپلود در رایانه یا موبایل کلیک کنید یا فایل ها را در صفحه بکشید و رها کنید.

2. کادر reCaptcha را علامت بزنید تا تأیید کنید که ربات نیستید و چند ثانیه صبر کنید تا برنامه عکس را پردازش کند.

3. بزرگنمایی عکس را تنظیم کنید و بعد روی Process Photo کلیک کنید. برای انجام تنظیمات بیشتر روی Reframe Photo کلیک کنید.

4. انتخاب کنید که می خواهید تصویر دایره یا مربع باشد و رنگ پس زمینه را تنظیم کنید. می توانید یکی از الگوهای آماده را انتخاب کنید یا رنگ های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5. عکس پروفایل مورد نظر را دانلود کنید.

به راحتی عکس های پروفایل جذاب ایجاد کنید!

اگر می خواهید به راحتی و در عرض چند یک عکس پروفایل جذاب ایجاد کنید TinyWow یکی از بهترین ابزارهای آنلاین برای این کار است.

5/5 - (2 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس