آیا فصل دوم All of Us Are Dead در نتفلیکس وجود خواهد داشت؟

113
1
فصل دوم All of Us Are Dead

سریال محبوب ساخت کشور کره جنوبی با عنوان All of Us Are Dead و به معنی “همه ما مرده‌ایم” یکی از اولین سریال های بسیار پرفروش‌ نتفلیکس با فروش بالای جهانی در سال 2022 بود. بینندگان و علاقه‌مندان به این سریال، از فصل اول آن بسیار استقبال کردند و این سریال با تعداد بسیاری بازدید مواجه شد.

خیلی از طرفداران فیلم های اکشن و ترسناک، سریال All of Us Are Dead را یکی از قوی ترین و سرگرم کننده ترین سریال ها در این ژانر می دانند، با این حال سوالی که برای خیلی از علاقه‌مندان پیش آمده است این است که آیا برای سریال All of Us Are Dead فصل دومی در نظر گرفته شده است یا خیر!

در ادامه همراه اول نیوز باشید تا در کنار یکدیگر به خلاصه ای از اتفاقات فصل اول سریال All of Us Are Dead و اینکه آیا نتفلیکس قصد دارد این سریال محبوب زامبی را تمدید کند یا خیر پبردازیم.

قابل ذکر است که در ادامه مطلب ممکن است برخی از اسپویل ‌های فصل اول All of Us Are Dead آورده شده باشد، با این حال، ما سعی کرده‌ ایم داستان اصلی سریال را برای کسانی که هنوز تماشا نکرده‌اند مبهم نگه داریم.

خلاصه داستان All of Us Are Dead: در فصل 1 چه اتفاقی افتاد؟

همان طور که می دانید، شبکه نتفلیکس با بیش از 200 میلیون مشترک در سراسر جهان، همچنان پیشروترین سرویس استریم ممتاز شناخته می شود. این سرویس استریم هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را برای تماشا ارائه می‌دهد، از جمله محبوب ترین فیلم ها و سریال های نتفلیکس که در حال حاضر خیلی پرطرفدار هستند و بازدید زیادی دریافت می کنند شامل Stranger Things، The Witcher، Bridgerton و سریال All of Us Are Dead می باشد.

سریال All of Us Are Dead بر اساس کمیک وبتون کره ای به همین نام توسط جو دونگ گئون، ساخته شده است؛ این سریال داستان گروهی از نوجوانان را روایت می کند که سعی می کنند از یک حادثه ای که مردم جهان را به زامبی تبدیل کرده است، جان سالم به در ببرند، این اتفاقات زمانی رخ می دهد که متوجه می شوند مدرسه آنها با شیوع یک بیماری نامعلوم مواجه شده است.

در این بین، دانش‌آموزان مجبور می شوند برای مبارزه با افرادی که تبدیل به زامبی‌ شده اند، با هم همکاری کنند، اما وقتی مجبور بودند برای زنده ماندن تلاش کنند، دچار مشکلات بسیاری می شوند. با تسخیر شهر هیوسان توسط زامبی ها، دبیرستانی های این مدرسه تمام تلاش خود را با هر آنچه داشتند انجام دادند تا بتوانند زنده بمانند.

در پایان داستان، تهدیدات و خطرات عمدتاً خنثی شدند، اما بسیاری از شخصیت‌های تاثیرگذار مرده بودند. با بررسی کلی داستان تا به این جا، می توان نتیجه گرفت که داستان فصل اول سریال به طور کلی تمام شده است و به احتمال زیاد برای ادامه داستان در فصل دوم، باید شاهد سناریو و شخصیت های جدیدی باشیم.

با این حال سوالی که برای خیلی از بینندگان پیش آمد، این بود که آیا زامبی ها م تمام جمعیت دنیا را آلوده کردند؟ و یا آیا قرار است با بازماندگان بیشتری ملاقات کنیم که برای جان خود می جنگند؟

سریال All of Us Are Dead چند قسمت است؟

اگر هنوز این سریال را تماشا نکرده اید، بهتر است بدانید که فصل اول All of Us Are Dead در 12 قسمت روایت شد که زمان هر قسمت بین 53 تا 70 دقیقه بود.

آیا سریال “همه ما مرده ایم” سریال خوبی برای دیدن است؟

آیا سریال "همه ما مرده ایم" سریال خوبی برای دیدن است؟
آیا سریال “همه ما مرده ایم” سریال خوبی برای دیدن است؟

اگر می خواهید قبل از شروع سریال All of Us Are Dead نظر منتقدان را در باره آن بدانید، باید بگوییم که این سریال با کسب امتیاز 83 درصد از منتقدان Rotten Tomatoes، موفقیت مهمی برای نتفلیکس به دست آورده است و به عنوان یک سریال خوب در بین اغلب بینندگان شناخته می شود.

کارولین فرامک در ورایتی این سریال را تحسین کرد و گفت که All of Us Are Dead ” در داستان فیلم متوجه اتفاقات کابوس مانندی می شوید که ممکن است شما را از دنیای واقعی جدا کند و لحظاتی را به داخل خود بکشاند، جلوه های استفاده شده در این سریال بسیار جذاب و دیدنی هستند”

با این حال، حتی اگر اکثریت آن را دوست داشتند؛ این سریال مخالفان خود را نیز داشت،. Meagan Navarro در Bloody Disgusting از منتقدین مطرح سینما، بر این باور بودند که فصل اول سریال «در نهایت نتوانست آن طور که باید مضامین، شخصیت‌ها و جاه‌طلبی‌ها را به نمایش بگذارد». طبق گفته استریمر، این سریال در سه روز اول پخش در سرویس نتفلیکس، در بین بینندگان به رتبه یک رسید و مانند سریال محبوب کره ای Squid Netflix به یک موفقیت جهانی تبدیل شد.

آیا فصل دوم All of Us Are Dead وجود خواهد داشت؟

آیا فصل دوم All of Us Are Dead وجود خواهد داشت؟
آیا فصل دوم All of Us Are Dead وجود خواهد داشت؟

نتفلیکس هنوز برنامه ای برای تمدید All of Us Are Dead اعلام نکرده است. با این حال، باید بدانید که وبتون به پایان رسیده است و به طور کامل در فصل اول روایت شد. بنابراین مشخص نیست که آیا این سریال جایی برای ادامه یافتن خواهد داشت یا خیر، اما به اتمام رسیدن وبتون ها یا فیلمنامه هایی اینچنینی، در بسیاری از موارد مانعی از تمدید سریال نبوده است.

برای مثال، سریال Hulu’s The Handmaid’s Tale فراتر از داستان مکتوبی که داشت ادامه یافت. علاوه بر این، کارگردان سریال All of Us Are Dead، لی جائه کیو، به The Korean Herald گفت که امیدوار است شرایطی پیش آید که بتواند فصل دوم سریال را بسازد و به همین دلیل، پایان فصل اول را تا حدودی به صورت مبهم ارائه کرد.

با این تفاسیر، محبوبیت فصل اول سریال می‌تواند دلیلی برای تمدید فصل دوم آن به حساب بیاید، اما هنوز هیچ تأییدیه ای به صورت رسمی اعلام نشده است.

سریال All of Us Are Dead چه زمانی به نمایش درآمد؟

سریال All of Us Are Dead چه زمانی به نمایش درآمد؟
سریال All of Us Are Dead چه زمانی به نمایش درآمد؟

All of Us Are Dead در 28 ژانویه 2022 به نمایش درآمد و در حالی که سریال کره ای است، اما در سطح جهانی و از طریق شبکه نتفلیکس تولید شده است و پخش در سرویس محبوب نتفلیکس این امکان را فراهم کرد تا محبوبیت آن در سراسر جهان افزایش یابد.

چگونه می توانم All of Us Are Dead را تماشا کنم؟

چگونه می توانم All of Us Are Dead را تماشا کنم؟
چگونه می توانم All of Us Are Dead را تماشا کنم؟

هم اکنون می توانید سریال جذاب و پر بیننده All of Us Are Dead را منحصراً در نتفلیکس تماشا کنید. اگر فصل دوم All of Us Are Dead تولید و ارائه شود، احتمالاً به طور انحصاری در سرویس جهانی نتفلیکس در دسترس خواهد بود. با این که هنوز اطلاعات قطعی در مورد ساخت و تولید فصل دوم این سریال در دسترس نیست، اما هر موقع اطلاعاتی به دست بیاید در اول نیوز با شما علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته خواهد شد، تا آن زمان، پیشنهاد می کنیم اگر فصل اول را تماشا نکرده اید، هم اکنون شروع کنید!

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آیا فصل دوم All of Us Are Dead در نتفلیکس وجود خواهد داشت؟

  1. من عاشق این سریالم، امیدوارم دوباره ازش بسازن

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس