پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ و همه چیز درباره خانه هوشمند این برند

31
0
پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ

سامسونگ بخشی از رویداد IFA امسال در برلین خواهد بود و از همین رو، این شرکت پیش نمایشی از آنچه که قصد دارد در این نمایشگاه رونمایی کند را ارائه کرده است. پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ از خانه هوشمند بسیار مدرن این برند کره ای خبر می دهد.

جائه سونگ لی، رئیس لوازم دیجیتال سامسونگ الکترونیکس در یک پست وبلاگی فاش کرد که این شرکت کره ای، تمرکز خود را بر روی پایداری و بهره وری انرژی در محصولات آینده خود گذاشته است، با این حال، هیچ نامی از برند های فوق ذکر نبرد.

این مدیر اجرایی سه مرحله کلیدی را فاش کرد که سامسونگ را به ” برند شماره 1 در زمینه بهره وری انرژی لوازم خانگی ” تبدیل می کند، ادعایی جسورانه که هدف آن رسیدن به یک خانه انرژی صفر است.

پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ
پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ

اولین گام برای رسیدن به این هدف بلند پروازانه، پیاده ‌سازی قابلیت اتصال Wi-Fi در همه لوازم جدید است که به سرویس هوشمند سفارشی Home متصل خواهند شد. این فرآیند، پلتفرم SmartThings را در هسته خود خواهد داشت تا به کارایی بهتری دست یابد و کنترل بیشتری را به کاربر ارائه دهد. همچنین، تمام لوازم خانگی آینده سامسونگ دارای قابلیت صرفه جویی در انرژی هستند که مبتنی بر هوش مصنوعی می باشد.

مرحله دوم برنامه، شراکت با شرکتی است که از قبل با اصول پایداری انرژی آشنایی دارد. در این سناریوی خاص، سامسونگ با پاتاگونیا، یک برند پوشاک فعال در زمینه محیط زیست، که در حال کار بر روی حذف میکروپلاستیک ها از لباس های خود برای جلوگیری از انتشار مواد شیمیایی به اقیانوس جهانی است، همکاری می کند.

پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ
پیش ‌نمایش رویداد IFA 2022 سامسونگ

تخصص پاتاگونیا در پوشاک و دانش سامسونگ در ماشین لباسشویی به احتمال زیاد انتشار میکروپلاستیک را کاهش خواهد داد، انتظار می رود این فرآیند در محصولات جدید و همچنین برخی از محصولات قدیمی سامسونگ که از روز رسانی نرم افزاری پشتیبانی می کنند، در نظر گرفته شود.

گام سوم، ایجاد خانه ای است که بتواند انرژی خود را تولید کند و انتشار کربن را کاهش دهد. این امر با مشارکت Qcells و SMA اتفاق می ‌افتد و سامسونگ طی این فرآیند، انواع پروژه های کربن خنثی یا کربن صفر را اجرا خواهد کرد که می ‌تواند تأثیر منفی بر محیط زیست را کاهش دهد تا چشم ‌انداز آینده‌ ای پایدار را به واقعیت تبدیل کند.

رئیس بخش لوازم دیجیتال از افشای جزئیات ماشین‌ های لباسشویی، تهویه مطبوع و تلویزیون ‌های هوشمند که ماه آینده عرضه می‌ شوند، اجتناب کرد. اطلاعات بیشتر پس از آغاز IFA 2022 در جمعه، 2 سپتامبر، فاش خواهد شد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس