نحوه اتصال AirPods به ویندوز 

105
0
اتصال AirPods به ویندوز

اگرچه AirPods برای دستگاه های اپل طراحی شده است، اما از طریق بلوتوث کار می کند، به این معنی که می توانید از آنها مانند هر جفت هدفون بی سیم دیگری استفاده کنید. شما فقط باید AirPods خود را به صورت دستی جفت نمایید تا از آنها در کامپیوتر ویندوزی خود استفاده کنید. ما اینجا هستیم تا شما راهنمایی کنیم. 

اتصال AirPods خود به کامپیوتر ویندوزی 

اتصال AirPods خود به دسکتاپ یا لپ تاپ ویندوز به آسانی راه اندازی هر دستگاه بلوتوث دیگری است. AirPods یا AirPods Pro خود را در جعبه شارژ آنها قرار دهید و مراحل زیر را دنبال کنید: 

  1. Windows + I را روی صفحه کلید خود فشار دهید تا برنامه تنظیمات باز شود. 
  1. در ویندوز 10، روی Devices کلیک کنید. در ویندوز 11، بلوتوث و دستگاه‌ها را از نوار کناری انتخاب نمایید. 
  1. برای افزودن یک دستگاه بلوتوث جدید، روی دکمه پلاس (+) در سمت راست کلیک کنید. 
  1. هنگامی که یک پنجره بازشو برای افزودن یک دستگاه دریافت می کنید، بلوتوث را انتخاب نمایید. 
  1. جعبه شارژ AirPods خود را باز کنید و دکمه Setup را فشار دهید و نگه دارید تا نشانگر وضعیت سفید چشمک بزند. در AirPods Max، به جای آن دکمه Noise Control را نگه دارید. 
  1. AirPods خود را همانطور که در لیست دستگاه های بلوتوث ظاهر می شود انتخاب نموده و روی Done کلیک کنید. 

 شما AirPods یا AirPods Pro خود را با موفقیت به کامپیوتر ویندوزی خود متصل کرده اید. می توانید بلافاصله از آنها برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. 

استفاده از AirPods یا AirPods Pro در ویندوز 

گاهی اوقات، ممکن است صدای سیستم را از طریق AirPods خود پس از اتصال به کامپیوتر ویندوزی خود نشنید. این زمانی اتفاق می افتد که ویندوز از دستگاه خروجی دیگری برای پخش صدا استفاده می کند. 

برای تغییر آن، روی آیکون صدا در سینی سیستم کلیک کنید، دستگاه خروجی فعلی را انتخاب نموده و سپس AirPods یا AirPods Pro خود را از لیست دستگاه‌ها انتخاب نمایید. 

می توانید همین کار را با استفاده از پنل تنظیمات سریع در ویندوز 11 انجام دهید. روی آیکون صدا در سینی سیستم کلیک کنید و دکمه خروجی صدا را در گوشه سمت راست پایین تنظیمات سریع انتخاب نمایید. سپس، AirPods خود را از لیست دستگاه های خروجی انتخاب فرمایید. 

اگر متعاقباً از AirPods خود در دستگاه دیگری (مانند آیفون خود) استفاده کردید، باید آنها را دوباره به صورت دستی وصل نمایید. برای انجام این کار در ویندوز 10، به Settings > Devices > Bluetooth & other devices بروید، AirPods خود را انتخاب نموده و روی Connect کلیک کنید. در ویندوز 11، روی آیکون شورون در کنار بلوتوث در پنل تنظیمات سریع ضربه بزنید و روی AirPods خود کلیک کنید. 

سازگاری میکروفون با AirPods در ویندوز اغلب یک ضربه یا از دست دادن است. بنابراین، اگر ویندوز نتواند میکروفون های AirPods شما را شناسایی کند، آماده باشید تا راه حل های ما را امتحان کنید. 

توجه داشته باشید که ویندوز به شما اجازه نمی دهد ژست های پیش فرض AirPods را تغییر دهید. با این حال، می توانید برای پخش و توقف آهنگ ها، روی ایرپادهای نسل اول و دوم دوبار ضربه بزنید. اگر ایرپاد (نسل سوم) دارید، می توانید این کار را با فشار دادن ساقه انجام دهید. 

اگر AirPods Pro دارید، می‌توانید ساقه را فشار دهید تا بین حالت‌های شفافیت و حذف نویز فعال جابه‌جا شوید. در AirPods Max، برای انجام همین کار باید از دکمه Noise Control استفاده کنید. 

از طرف دیگر، ویندوز به شما امکان می دهد نام AirPods خود را تغییر دهید. این روش مانند تغییر نام هر دستگاه بلوتوث در ویندوز است. 

استفاده از یک جفت AirPods بر روی دسکتاپ یا لپ ‌تاپ ویندوز، تجربه شنیداری نسبتاً مناسبی را امکان ‌پذیر می‌کند. هنگامی که هدست کامپیوتر شما از کار می افتد، AirPods شما می تواند یک جفت هدفون پشتیبان خوب باشد.  

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس