نحوه وصل اکانت اسپاتیفای به دیسکورد Discord

88
0
وصل اکانت اسپاتیفای به دیسکورد

نحوه وصل اکانت اسپاتیفای به دیسکورد خود را بیاموزید تا بتوانید فعالیت Spotify خود را در زمان واقعی به اشتراک بگذارید و از موسیقی با دوستان Discord خود لذت ببرید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا دوستان Discord شما بخش “گوش دادن به Spotify” را در پروفایل خود دارند در حالی که شما ندارید؟ شاید بخواهید با دوستان خود به آهنگی گوش دهید اما نمی دانید چگونه اکانت Spotify خود را با Discord وصل کنید.

دلیل هر چه باشد، ادغام Spotify با Discord همیشه گام خوبی است. این به شما امکان می دهد با نمایش آهنگی که در حال حاضر به آن گوش می دهید، فعالیت Spotify خود را در پروفایل خود به نمایش بگذارید. و اگر Spotify Premium دارید، حتی می توانید با استفاده از ویژگی Listen Along به آهنگ های مورد علاقه خود با دوستان خود گوش دهید.

در اینجا نحوه اتصال Spotify با Discord آورده شده است.

چرا وصل اکانت اسپاتیفای به دیسکورد را انجام دهیم؟

با لینک های اکانت‌های Discord و Spotify:

  • می توانید فعالیت Spotify خود را در زمان واقعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  • دوستان شما می توانند آهنگی را که در حال حاضر به آن گوش می دهید، مشاهده کرده و به آن گوش دهند
  • با ویژگی Listen Along، می توانید یک مهمانی برگزار کنید و از گوش دادن به موسیقی با دوستان خود لذت ببرید (به حداقل یک اکانت Spotify Premium نیاز است)

یکی دیگر از مزایای مرتبط بودن اکانت های Spotify و Discord این است که Spotify پخش را به طور خودکار متوقف می‌کند زمانی که:

  • شما بیش از 30 ثانیه صدا را به یک کانال صوتی انتقال داده اید
  • در حال اشتراک‌گذاری صفحه نمایش یا استریمینگ (پخش جریانی) زنده هستید

وصل اکانت اسپاتیفای به دیسکورد در رایانه

ادغام اکانت Spotify خود با Discord در رایانه شخصی آسان است. این فرآیند کم و بیش برای مشتری دسکتاپ Discord و نسخه وب یکسان است.

برای شروع، وارد Discord شوید و روی گزینه User Settings (آیکون cog) در کنار نام کاربری خود که در گوشه سمت چپ پایین قرار دارد کلیک کنید.

سپس، به تب Connections بروید. از لیست برنامه ها، برای ادامه روی لوگوی Spotify کلیک کنید. یک پنجره مرورگر باز می شود و از شما خواسته می شود به اکانت Spotify خود وارد شوید. اعتبارنامه را وارد کنید و برای ادامه روی Log In کلیک کنید. حتی می توانید از اکانت گوگل یا فیس بوک خود برای ورود استفاده کنید.

پس از احراز هویت، Spotify اطلاعاتی را فهرست می‌کند که Discord پس از تأیید ادغام به آن دسترسی خواهد داشت. اگر با آن خوب هستید، روی Agree کلیک کنید. پس از اتمام، می توانید به Discord برگردید تا اکانت Spotify خود را مرتبط کنید.

در نگاه اول می توانید دو دکمه جابجایی با برچسب “نمایش در پروفایل” و “نمایش Spotify به عنوان وضعیت شما” را مشاهده کنید. اولی لینکی به اکانت Spotify شما در پروفایل Discord شما نمایش می دهد و دومی بخش “Listening to Spotify” را به پروفایل شما اضافه می کند. گزینه ها را با توجه به ترجیحات خود تغییر دهید.

Spotify را از Discord در رایانه شخصی جدا کنید

برای جدا کردن اکانت اسپاتیفای خود از دیسکورد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به بخش اتصالات بروید و روی آیکون متقاطع (X) در کنار Spotify کلیک کنید. اگر می‌خواهید ادغام برنامه را حذف کنید، Discord تأیید می‌کند. اگر در مورد تصمیم خود مطمئن هستید، برای ادامه روی قطع اتصال کلیک کنید.

Spotify را با Discord با استفاده از برنامه تلفن هوشمند متصل کنید

اگر از Discord بر روی دسکتاپ خود استفاده نمی کنید، نگران نباشید زیرا Discord به شما امکان می دهد اکانت Spotify خود را به برنامه تلفن همراه نیز متصل کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. با استفاده از نوار منوی پایین، روی عکس نمایه پروفایل خود (در سمت راست سمت راست) کلیک کنید.
  2. روی Connections کلیک کنید و از گوشه سمت راست بالا گزینه Add را انتخاب کنید.
  3. از لیست گزینه های موجود، Spotify را انتخاب کنید ولینک را با مرورگر وب باز کنید.
  4. اگر قبلاً به Spotify وارد شده‌اید، Discord در عرض چند ثانیه اتصال را برقرار می‌کند. اگر نه، باید وارد اکانت کاربری خود شوید.
  5. مشابه نسخه دسکتاپ، دو تنظیمات مختلف برای نمایش اکانت Spotify و فعالیت Spotify خود در پروفایل خود خواهید داشت.

حذف ادغام برنامه Discord-Spotify

برای قطع ارتباط Spotify و Discord با استفاده از برنامه تلفن هوشمند، روی آیکون Cross در کنار لیست ادغام Spotify کلیک کنید و Disconnect را انتخاب کنید.

برای تغییر اکانت Spotify متصل به Discord، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ادغام موجود را حذف کرده و یک اکانت جدید با اکانت دیگری ایجاد کنید.

ادغام برنامه Discord فوق العاده است!

اکنون که اکانت های Spotify و Discord شما مرتبط شده‌اند، زمان آن رسیده است که ادغام‌های دیگر برنامه‌ها را آزمایش کنید. علاوه بر Spotify، Discord به شما امکان می دهد PayPal، Reddit، Steam، Twitter، Epic Games، فیس بوک و موارد دیگر را ادغام کنید.

اگر می‌خواهید افراد همفکر را گرد هم بیاورید و یک انجمن در Discord ایجاد کنید، راه‌اندازی و آماده‌سازی سرور Discord ضروری است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس