نحوه پیدا کردن و عضویت در گروه ها یا انجمن ها در لینکدین

42
0
عضویت در گروه ها یا انجمن ها در لینکدین

در حالی که پلتفرم های اجتماعی زیادی وجود دارد، لینکدین به عنوان شبکه ای شناخته می شود که در آن متخصصان به دنبال ارتباط هستند. این چیزی بیش از مکانی است که مردم به دنبال شغل هستند و به متخصصان صنعت دسترسی پیدا می کنند. مکانی است که حس اجتماع را پرورش می دهد. عضویت در گروه ها یا انجمن ها در لینکدین را یاد بگیرید.

همچنین مقاله 6 دلیل برای استفاده از لینکدین فراتر از یافتن شغل را بخوانید.

اگر از گروه‌ها و انجمن‌هایی در پلتفرم استفاده نمی ‌کنید و به هیچکدام تعلق ندارید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که نگاهی به آنچه در آنجا وجود دارد بیندازید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از گروه ها و انجمن های لینکدین حداکثر استفاده را ببرید تا بتوانید شبکه را به روشی کاملاً جدید شروع کنید.

گروه ها و انجمن های لینکدین چیست؟

در یک شبکه حرفه ای مانند لینکدین، گروه ها و جوامع به افرادی که می خواهند با افراد در همان صنعت ارتباط برقرار کنند، پاسخگو هستند. در این گروه ها، افراد یا دارای سوابق کاری، آرزوهای شغلی مشابهی هستند یا به دنبال راه هایی برای برقراری تماس های تجاری در حوزه کاری خود هستند.

بسیاری از گروه‌ها در لینکدین توسط متخصصان صنعت هدایت می‌شوند که می‌ خواهند دانش خود را به اشتراک بگذارند و دیگران را به انجام همین کار دعوت کنند. گروه ها و جوامع به افراد امکان می دهند به دنبال مخاطبینی باشند که به نوعی به رشد آنها کمک کند.

چرا باید به یک گروه یا انجمن لینکدین بپیوندید؟

عضویت در گروه ها یا انجمن ها در لینکدین
عضویت در گروه ها یا انجمن ها در لینکدین

چه جویای کار باشید یا کسی که به دنبال راه‌هایی برای ایجاد یک شبکه حرفه‌ای در لینکدین است، چند لحظه وقت بگذارید و ببینید کدام گروه‌ها می‌توانند برای شما مورد علاقه باشند می‌توانند برای مسیر شغلی شما مفید باشند.

به عنوان مثال، اگر به تازگی از کالج خارج شده اید و می خواهید ببینید چه چیزی در آنجا وجود دارد، می توانید بررسی کنید که آیا کالج شما گروهی دارد که فارغ التحصیلان با هم ارتباط برقرار می کنند و دانش را به اشتراک می گذارند.

اگر شما یک فریلنسر هستید که به دنبال راه هایی برای یافتن مشاغل آزاد در لینکدین هستید، پیدا کردن گروهی که به آن اختصاص دارد می تواند به شما کمک کند. یا اگر در صنعت فناوری هستید و می ‌خواهید شغل بهتری پیدا کنید، استفاده از گروه‌هایی با این هدف می ‌تواند کمک کند.

درست مانند هر گروه یا جامعه ای، بدون شرکت کنندگانش وجود نخواهد داشت. اگر به فکر پیوستن به یک گروه یا انجمن هستید، زمانی را برای ایفای نقش فعال در آن اختصاص دهید تا بیشترین بهره را از آن ببرید. تعامل داشته باشید، تجربه خود را ارائه دهید و به توصیه های دیگران گوش دهید.

نحوه پیوستن به یک گروه یا انجمن در لینکدین

پیدا کردن یک گروه آسان است. به فید خبری لینکدین خود بروید و نام گروه را در نوار جستجو در بالای صفحه اصلی خود جستجو کنید. لازم نیست کلمه “گروه” را بنویسید، بلکه فقط کلمه کلیدی نوع سازمانی را که به دنبال آن هستید بنویسید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال گروهی هستید که با هر ظرفیتی به نوشتن اختصاص دارد، عبارت “writer” را جستجو کنید، سپس “گروه ها” را در منو انتخاب کنید. لیستی از گروه ها برای شما ظاهر می شود تا نگاهی به آن بیندازید.

اگر قبلاً بخشی از برخی از گروه‌ها هستید، وقتی روی نمایه خود در زیر «گروه‌های شما» کلیک می‌کنید، باید بتوانید آن‌ها را ببینید. لینکدین همچنین می ‌تواند گروه‌هایی را برای پیوستن به شما بر اساس گروه‌هایی که قبلاً در آن عضو هستید، توصیه کند.

نکاتی برای آداب گروهی سازنده

اگر به گروهی ملحق شده اید، هیچ فایده ای ندارد که بنشینید و به دیگران اجازه دهید صحبت کنند. حتی اگر گروه دلهره آور است و بیش از 1000 عضو دارد، خوب است که توپ را به سرعت به دست آورید:

  • با گفتن به گروه که هستید و چرا به آن پیوستید، خود را معرفی کنید.
  • سوال بپرسید و به دنبال کارشناسانی در این زمینه باشید که ممکن است برای شما راهنمایی داشته باشند.
  • در گفتگوها شرکت کنید.
  • با نظر گذاشتن روی پست‌هایشان، بازخورد دادن یا پاسخ مثبت، با دیگران ارتباط برقرار کنید.
  • از شما بپرسید که اشکالی ندارد پست ها یا مقالاتی را که به نظرتان جالب هستند به اشتراک بگذارید. آنها را اسپم نکنید، بلکه فقط آنچه را که فکر می کنید واقعاً برای آنها مفید است به اشتراک بگذارید.
  • تماشا کنید و با شناخت و قدردانی از متخصصان در زمینه خود بیاموزید.
  • وقتی با مردم راحت هستید، حتی می توانید برای آنها درخواست اتصال ارسال کنید.

گروه ها و جوامع را امتحان کنید

فرقی نمی‌ کند که تازه در لینکدین شروع کرده‌اید یا سال‌ها در این پلتفرم بوده ‌اید، گروه‌ها و انجمن‌های لینکدین تنها برخی از ابزارهایی هستند که از طریق آن‌ها می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید و چیزهای جدیدی در مورد صنعت خود بیاموزید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس