قابلیت زمان‌بندی پست‌ در لینکدین در دسترس کاربران قرار گرفت

94
0
قابلیت زمان‌بندی پست‌ در لینکدین

مانند بسیاری از شبکه‌های اجتماعی دیگر، لینکدین نیز قابلیت جدیدی را به کاربران خود ارائه کرده است که با وجود آن می‌توانند پست‌های خود را به صورت زمان‌بندی شده ارسال کنند. در این خبر به بررسی قابلیت زمان‌بندی پست‌ در لینکدین می پردازیم.

قابلیت زمان‌بندی پست‌ در لینکدین

طبق توییتی که در ماه آگوست توسط «نیما اوجی»، توسعه‌دهنده وب و محقق برنامه منتشر شده، به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت از ماه‌ها قبل در حال آزمایش این ویژگی جدید بوده است اما اکنون طبق گزارش‌های زیادی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، قابلیت زمان‌بندی پست‌ها در دسترس کاربران لینکدین قرار گرفته است.

«مت ناوارا»، مشاور شبکه‌های اجتماعی، اخیرا تأیید کرده که ویژگی زمان‌بندی پست‌های لینکدین را در نسخه اندروید برنامه و وب‌سایت آن مشاهده کرده است. با این حال، همچنان گفته شده که برخی کاربران ممکن است هنوز به آن دسترسی نداشته باشند.

نحوه زمان‌بندی پست‌ها در لینکدین

کاربرانی که این ویژگی برای آن‌ها فعال شده باشد، یک آیکون ساعت کوچک را در کنار دکمه «پست کردن» در کادر نوشتن پیام جدید مشاهده می‌کنند. هنگامی که کاربران روی این آیکون کلید کنند، گزینه‌ای برای انتخاب یک تاریخ و زمان خاص به آن‌ها ارائه می‌شود که می‌توانند پست خود را براساس آن زمان‌بندی کنند.

در حالی که میلیون‌ها بازاریاب، اینفلوئنسر و رهبر خلاق در سراسر جهان از ویژگی جدید خوشحال خواهند شد، باید اشاره کرد که کاربران لینکدین تاکنون می‌توانستند از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Hootsuite و Buffer این کار را انجام دهند. با این حال، همه از دسترسی این پلتفرم‌ها به حساب‌های لینکدین خود به دلایل حفظ حریم خصوصی راضی نیستند و عملکرد بومی اپلیکیشن‌ها همیشه ترجیح داده شده و راحت‌تر است.

در حقیق این قابلیت بسیار دیر به این شبکه اجتماعی پرکاربرد اضافه شده است که ادعا می‌کند حدود 875 میلیون عضو از سراسر جهان دارد. شرکت‌هایی مانند توییتر و فیسبوک از مدت‌ها قبل چنین قابلیتی را در دسترس کاربران خود قرار داده‌اند.

منبع : techcrunch

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس