نسخه بتای iOS 15.6 در دستر قرار گرفت

48
0
نسخه بتای iOS 15.6

فقط چند هفته تا انتشار iOS 16  مانده, اما اپل هنوز برنامه هایی برای iOS 15  دارد. چند روز پس از انتشار iOS 15.5 اپل تست نسخه بتای iOS 15.6  و iPadOS 15.6  را شروع کرد.

نسخه بتای iOS 15.6

ورژن بتای iOS 15.6  اول در در روز 18 می در دسترس دولوپر ها قرار گرفت و درست یک روز بعد در دسترس عموم قرار گرفت. در حال حاضر بیشترین توجه بر روی iOS 16  است که کمپانی اپل آن را در ماه ژوئن در مراسم WWDC معرفی کرد. ورژن 15.6 iOS  قابلیت و ویژگی های خاصی را اضافه نمیکند و بجای آن بنظر می آید که این بروز رسانی فقط برای فیکس کردن باگ های ورژن قبلی و بروزرسانی سیستم امنیتی این سیستم عامل است. ورژن release candidate  iOS 15.6  در حال حاضر  برای دولوپر ها و عموم قابل استفاده است. ورژن نهایی iOS 15.6  احتمالا هفته ی آینده منتشر خواهد شد.

لینک برای کسانی که میخواهند بدانند release candidate به چه معناست:

https://www.easytechjunkie.com/what-is-a-release-candidate.htm

قابلیت های اضافه شده در iOS 15.6

قابلیت و ویژگی های اضافه شده همراه با iOS 15.6 بسیار کم هستند, قسمت اصلی کارهایی که روی این ورژن شده فیکس کردن باگ ها است. البته بجز نکته هایی که در لیست چیز های اضافه شده آمده شده کارهایی بر روی سیستم امنیت این سیستم عامل نیز انجام شده.

1.اپلیکشن های اپل تی وی اپشنی را اضاف کردن که با آن میشود یک بازی ورزشی که در حال پخش است را از اول نگاه کرد,متوقف کرد و یا جلو و عقب زد.

2.مشکلی که باعث میشد تنظیمات با وجود خالی بودن جا در حافظه به شما بگوید حافظه پر است را حل میکند.

3.مشکلی که باعث میشد مشکلاتی برای وسایل مختص نابینایان در فضای ایمیل پیش بیاید مانند کم شدن سرعت این وسایل یا به کلی قطع شدن این وسایل را حل میکند.

4.مشکلی که باعث میشد در سافاری ناگهان به صفحه قبل برگردید را حل میکند.

چگونه نسخه ی بتای iOS 15.6 را دریافت کنیم:

برای دانلود کردن این نسخه با دستگاهی که میخواهید آن را دریافت کنید وارد لینک beta.apple.com شده و درخواست داشتن این بتا را بدهید و بعد پروفایل این نسخه را دانلود کنید.

بعد از دریافت پروفایل وارد Settings  سپس General  و بعد از آن  VPN and Device Management  شود تا پروفایل اکتیو کنید که نیاز به ری استارت کردن آیفون و یا آیپد شما دارد.

بعد از ری استارت شدن دستگاهتان و فعال شدن پروفال وارد قسمت General  سپس Software Update  شوید تا بتوانید بتای iOS/iPadOS 15.6  را دانلود و نصب کنید.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس