معرفی 16 سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس که در آینده پخش خواهند شد.

79
0
سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس

مارول استودیوز طی بیانیه ای که اخیرا منتشر کرده، اعلام کرد که قرار است به زودی برخی از سریال ها و مجموعه های تلویزیونی ساخته شده توسط دیزنی پلاس به اکران در بیایند. با این حال، برخی از این سریال ها از تبلیغات گسترده ای برخوردار بوده و به طبع طرفداران و بازدید کنندگان بسیاری در سراسر دنیا خواهند داشت و برخی دیگر هم از تبلیغات گسترده برخوردار نمی باشند؛ بنابراین بهتر است که شما اطلاعات کافی راجع به این سریال ها را داشته باشید و سپس اقدام به تماشای آن نمایید. در ادامه این راهنما قصد داریم 16 سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس را به شما معرفی کنیم، این سریال ها از شماره 16 تا 1 مورد بررسی قرار می گیرند با این حال، این شماره ها رتبه بندی سریال ها نبوده و بر اساس امتیاز آن‌ها دسته بندی نشده اند.

همچنین، از آنجا که در ادامه قصد داریم این سریال ها را تا حدودی مورد بررسی قرار دهیم، اگر بر روی اسپویل ها محتاط هستید ممکن است برخی از این سریال ها اسپویل شده و یا بخشی از داستان آن بازگو شود، با این حال سعی شده تا بر روی داستان سریال ها تمرکز نشود. در ادامه همراه ما باشید تا با این سریال های تماشایی بیشتر آشنا شویم.

16.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  I Am Groot ؛ من گروت هستم

I Am Groot ؛ من گروت هستم
I Am Groot ؛ من گروت هستم

سریال من گروت هستم یک سریال کوتاه است که ماجراهای بیبی گروت را در حین بزرگ شدن او در فضا دنبال می‌ کند.جمیز گان که کارگردانی این سریال را بر عهده داشته است، کارگردان سریال نگهبان کهکشان نیز بوده و ممکن است فکر کنید سریال من گروت هستم می تواند شبیه به سریال نگهبانان کهکشان باشد، اما جمیز گروت گفته است که این سریال، داستانی متفاوت را در پیش خواهد گرفت.

I Am Groot قرار است در 10 آگوست 2022 اکران شود و خیلی از افراد علاقه‌مند به تماشای آن هستند، با این حال اگر چه این سریال دارای یک ماهیت مستقل در بین کارهای این کارگردان می باشد، اما به نظر می رسد که داستان و فیلم نامه خیلی منحصر به فردی نسبت به کارهای دیگر در این ژانر نداشته باشد و از همین رو، اگر به دنبال فیلم های خاص تر هستید، به ادامه لیست معرفی فیلم ها توجه داشته باشید.

15.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  سریال Destin Daniel Cretton

سریال Destin Daniel Cretton
سریال Destin Daniel Cretton

Destin Daniel Cretton، کارگردان سریال Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings است که با دیزنی قرارداد دارد و در پی این قرار داد بنا براین شده است تا به اضافه تولید فیلم های ماورل، برای کل این سرویس پخش کارهایی را بسازد. همچنین اعلام شده است که این کارگردان در حال کار بر روی یک سریال جدید با محتوای منحصر به فرد است و گفته شده که این پروژه جدید یک پروژه مارول نخواهد بود. این سریال به احتمال زیاد به Shang-Chi مربوط می شود، اما هنوز چیزی تایید نشده است.

14. واکاندا / اوکویه ؛ Wakanda / Okoye

واکاندا / اوکویه ؛ Wakanda / Okoye
واکاندا / اوکویه ؛ Wakanda / Okoye

واکاندا اوکویه یکی دیگر از سریال هایی است که در واقع هیچ کس ایده خاصی در باره آن نداشته و همه منتظر هستند تا ببینند چطور سریالی از آب در خواهد آمد. با این حال، با توجه به محبوبیت Wakanda و Okoye پیش بینی می شود ارزش دیدن و یا انتظار برای اکران را داشته باشد.

در کل سریالی که زندگی در واکاندا را بررسی می ‌کند فوق‌ العاده خواهد بود، بنابراین این سریال را می توانید در لیست سریال های خوب قرار دهید و منتظر شوید تا اطلاعات کامل تری از آن منتشر شود.

13.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  زامبی های مارول ؛ Marvel Zombies

زامبی های مارول ؛ Marvel Zombies
زامبی های مارول ؛ Marvel Zombies

زامبی های مارول برای اولین با در What If معرفی شدند و فصل اول این سریال دارای داستانی با مضمون چند جهان مختلف بود که در حال گسترش بودند و حالا هم خبر انتشار سریال رسمی برای زامبی های مارول آمده است و اکنون برای خیلی از علاقمندان این سوال مطرح می شود که آیا زامبی های مارول هم مانند What I تماشایی خواهد بود و یا این که داستان سریال دلهره آور است یا خط داستانی خاصی را دنبال خواهد کرد؟

12.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  مرد عنکبوتی ؛ Spider-Man: Freshman Year

مرد عنکبوتی ؛ Spider-Man: Freshman Year
مرد عنکبوتی ؛ Spider-Man: Freshman Year

Spider-Man: Freshman Year در مورد داستان پیتر پارکر با بازی تام هالند است که قبل از فیلم Captain America: Civil War اتفاقمی افتد؛ بنابراین با دیدن این سریال بالاخره خواهیم فهمید که منشاء داستان ها و اتفاقت مرد عنکبوتی چه خواهد بود. در حالی که به نظر می رسد طرفداران بسیار مجذوب این سریال شده اند؛ باید در نظر داشته باشید که Spider-Man: Freshman Year یک سریال انیمیشنی است و مشخص نیست که آیا تام هالند صداپیشگی شخصیت این سریال را بر عهده خواهد داشت یا خیر، این موضوع می تواند تاثیر بسیاری بر روی میزان استقبال و بازدید فیلم بگذارد. بنابراین باید ببینیم که آیا Spider-Man: Freshman Year می تواند به اندازه Spider-Man: No Way Home به موفقیت برسد یا خیر.

11. What If…؟ ؛ چه می شود اگر…؟ فصل 2

What If…؟ ؛ چه می شود اگر…؟ فصل 2
What If…؟ ؛ چه می شود اگر…؟ فصل 2

در فصل دوم سریال What If باید منتظر اتفاقات و رویدادهایی باشیم که در فصل اول سریال نیمه تمام مانده بودند، در این بین خیلی از طرفداران به دنبال بررسی احتمالات و اتفاقاتی هستند که ممکن است در ادامه رویدادهای فصل اول سریال در این فصل رخ دهد. همچنین، فاش شده است که قسمت دیگری از سریال با محوریت کاپیتان کارتر در دست ساخت است و در حالی که بینندگان از فصل اول سریال لذت برده بودند، اما انتظار این خبر را نداشتند.

طبق بررسی های انجام شده فصل دوم این سریال به اندازه ای که پیش بینی می شد مورد استقبال در فضای مجازی و آنلاین قرار نگرفت و باید منتظر آپدیت های بعدی این سریال باشیم و ببینیم چه چیزهایی ممکن است از داستان و فیلم فاش شود که بتواند نظر مخاطبان را جلب نماید. پیش بینی شده است که فصل دوم این سریال در اواخر سال 2022 پخش شود.

10.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  Ironheart ؛ قلب آهنین

Ironheart ؛ قلب آهنین
Ironheart ؛ قلب آهنین

Ironheart که ابتدا در Black Panther: Wakanda Forever معرفی شده بود؛ داستان یک دانشجوی ام آی تی با نام Riri Williamsرا شرح می دهد. در حال حاضر در مورد این سریال اطلاعات کمی در دسترس می باشد اما گفته شده است که در داستان سریال ویلیامز لباس زرهی خودش را شبیه به Iron Man خواهد ساخت.

با این حال، پیش بینی می شود که استقبال از این سریال پس از انتشار جزئیات بیشتر افزایش خواهد یافت و بنابراین قطعا جزو سریال هایی است که باید در لیست خود داشته باشید. به نظر می رسد Ironheart در سال 2023 یا نیمه اول سال 2024 نمایش داده شود، زیرا فیلم‌برداری سریال به تازگی آغاز شده است.

9. Wonder Man ؛ مرد شگفت انگیز

Wonder Man ؛ مرد شگفت انگیز
Wonder Man ؛ مرد شگفت انگیز

مرد شگفت انگیز یا AKA Wonder Man یک سریال کمدی است که داستان آن در هالیوود اتفاق می افتد. در واقع شخصیت این فیلم یک بازیگر مشهور هالیوود است که در داستان کمیک فیلم هم آمده و از همین رو دیدن این سریال حس تازه ای نسبت به سریال های دیگر در این لیست خواهد داشت. در سریال مرد شگفت انگیز قرار است شاهد همکاری دستین دانیل کرتون هم باشیم که مطمئنا به جذابیت این سریال خواهد افزود. با این حال، هیجان و استقبال بسیار از این سریال به دلیل شخصیت ها و یا حتی عنوان سریال نیست، بلکه واقعیت این است که شایعه شده واندا ماکسیموف قرار است در این سریال به ایفای نقض بپردازد. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد احتمالا شاهد استقبال بسیار علاقه‌مندان این سریال باشیم.

8.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  Armor Wars ؛ جنگ زرهی

Armor Wars ؛ جنگ زرهی
Armor Wars ؛ جنگ زرهی

War Machine شخصیتی است که از سری اول این مجموعه در کنار مرد آهنی بوده و بنابراین دریافت داستانی با بازی او و تجربه وقایع از دید او می تواند بی نهایت هیجان انگیز شود و همچنین انتظارات علاقه‌مندان را بالا ببرد.

دقیقاً مانند سایر سریال‌ های این فهرست، Armor Wars در حال حاضر این مشکل را دارد که خیلی شناخته شده نیست و همین موضوع منجر به سطح استقبال نسبتا کم از آن می شود. همچنین تاریخ انتشار Armor Wars در حال حاضر مشخص نیست، اما با توجه به اینکه ظاهراً در اواخر امسال فیلم‌برداری می شود، به نظر می رسد تاریخ اکران آن در سال 2023 یا اوایل 2024 باشد.

7. Agatha: House of Harkness ؛ آگاتا: خانه هارکنس

Agatha: House of Harkness ؛ آگاتا: خانه هارکنس
Agatha: House of Harkness ؛ آگاتا: خانه هارکنس

Agatha: House of Harkness، یک کمدی سیاه و اسپین آف WandaVision است که داستان آن در مورد کشف تاریخچه آنتاگونیست WandaVision و تاریخچه جادوگران است. سطح استقبال برای این سریال بسیار مناسب به نظر می رسد زیرا طرفداران از دیدن بازگشت آگاتا هیجان زده هستند. همچنین خیلی از علاقه‌مندان برای دیدن کاترین هان و احتمال حضور وندا در این سریال فوق العاده شگفت زده می باشند.

6.سریال محبوب مارول و دیزنی پلاس:  She-Hulk: Attorney at Law ؛ هالک : وکیل دادگستری

She-Hulk: Attorney at Law ؛ هالک : وکیل دادگستری
She-Hulk: Attorney at Law ؛ هالک : وکیل دادگستری

She-Hulk: Attorney at Law سریالی است که در ماه آگوست اکران می شود و دنیای هالک را در Marvel Cinematic Universe دوباره زنده می کند. اگرچه این سریال دارای طرفداران پر و پا قرص خود است اما با برخی انتقادها نیز از سوی تماشاچیان رو به رو شده. از طرفی به دلیل نزدیک بودن تاریخ نمایش آن و منتشر شدن شایعاتی در مورد حضور شخصیت های احتمالی مانند Daredevil در سریال، صحبت های پیرامون این سریال در فضای مجازی بالا گرفته است.

با این حال، با توجه به ناامیدی طرفداران از VFX ، سطح استقبال این سریال تا به این لحظه در حد انتظار نیست، شایان ذکر است که این سری هنوز در حال کار بر روی VFX می باشد و بنابراین این احتمال وجود دارد که با برطرف شدن مشکلات، طرفداران دوباره به آن علاقه‌مند شوند. She-Hulk: Attorney at Law کار خود را در 17 اوت 2022 آغاز می کند.

5. Echo ؛ اکو

Echo ؛ اکو
Echo ؛ اکو

سریال اکو داستان شخصیت اکو را دنبال می کند که در حال دست و پنجه نرم کردن با عواقب وقایع Hawkeye می باشد، هیاهوی این سریال به دو عامل برمی گردد؛ اولین مورد این است که شخصیت اکو بسیار مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته است، بنابراین دیدن او در سریال خودش هیجان انگیز خواهد بود. عامل دوم و احتمالاً عامل تأثیرگذارتر این است که به شدت شایعه شده است این سریال ارتباط هایی به Daredevil خواهد داشت.

این باعث می‌ شود که این احتمال باورنکردنی وجود داشته باشد که سری اکو حداقل به صورت مماس بخشی از سری Daredevil باشد. اکو در حال حاضر در حال فیلم‌برداری است، بنابراین احتمال انتشار آن در سال 2023 یا اوایل سال 2024 وجود دارد، اما تایید نشده است.

4. Secret Invasion ؛ تهاجم مخفی

Secret Invasion ؛ تهاجم مخفی
Secret Invasion ؛ تهاجم مخفی

Secret Invasion داستان نیک فیوری را دنبال می ‌کند که مجبور می ‌شود با یک گروه سرکش از نژاد بیگانگان Skrulls، که اکنون به لطف توانایی ‌های خود در تغییر شکل، به بخش‌ های مختلف دولت نفوذ کرده ‌اند، برخورد کند. عوامل زیادی باعث شده تا این سریال از سطح استقبال خوبی برخوردار شود؛ اول از همه، در این سریال ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری بازی می‌کند، که به تنهایی هیجان زیادی را به همراه خواهد داشت.

علاوه بر این، عوامل دیگری که باعث ایجاد هیجان در این سری می‌شوند، مواردی مانند موضوع «هجوم مخفی» است یکی از نمادین ‌ترین خطوط داستانی در تمام کمیک ‌ها است، بنابراین مخاطبان مشتاقانه منتظرند ببینند که Marvel Cinematic Universe چگونه این داستان کلاسیک را اقتباس کرده است. همچنین مورد دیگری که باعث افزایش محبوبیت این سریال شده وجود شخصیت های جدیدی با بازی بازیگران برجسته مانند امیلیا کلارک و اولیویا کولمن می باشد که با این حال، نقش ها تا این لحظه مشخص نیستند. قطعا این موضوع سبب شده تا بسیاری از هواداران در شبکه های اجتماعی به تئوری پردازی در مورد نقش های این بازیگران بپردازند، به ویژه در مورد شخصیت امیلیا کلارک که خیلی از افراد در حال حاضر برای آن هیجان زده هستند.

Secret Invasion در ابتدا قرار بود در سال 2022 اکران شود، اما در حال حاضر تاریخ اکران سریال برای اوایل سال 2023 با توجه به جدول آینده Marvel Cinematic Universe محتمل تر از اکران در سال 2022 به نظر می رسد، اما هیچ چیزی توسط مارول استودیو تایید نشده است.

3. X-Men The Animated Series ؛ مردان ایکس 97

X-Men The Animated Series ؛ مردان ایکس 97
X-Men The Animated Series ؛ مردان ایکس 97

دنباله ای برای X-Men The Animated Series در دست ساخت است که به نظر می رسد در پی داستان آن، مردان ایکس به دنبال ماجراجویی های جدیدی باشند که پس از پایان سری اصلی رخ می دهند.

در ابتدا شایعه شد که این سریال هیچ ارتباطی با Marvel Cinematic Universe ندارد و فقط دنباله ای سرگرم کننده برای یک سریال فوق العاده خواهد بود. اما بعدها به لطف گنجاندن پروفسور X، چارلز خاویر در مردان ایکس مشخص شد که این سریال تحت نظر Marvel Cinematic Universe است و همین موضوع منجر به افزایش استقبال طرفداران و علاقه‌مندان به مردان ایکس 97 شد چرا که مخاطبان کنجکاو هستند تا ببینند چگونه این مجموعه انیمیشنی ممکن است به طور کلی به Marvel Cinematic Universe متصل شود.

با این حال، هیچ چیز در این زمینه تایید نشده است و با توجه به فیلم اخیر Marvel Cinematic Universe عمدتاً فقط حدس و گمان است و همین شایعات نیز باعث تبلیغات مردان ایکس 97 به صورت گسترده شده است. هنگامی که جزئیات بیشتری در مورد این نمایش منتشر شد، می توانید متوجه شوید که آیا این سری انیمیشن می تواند به انیمیشن های مورد علاقه شما اضافه شود یا خیر.

2. Loki فصل 2

Loki فصل 2
Loki فصل 2

قسمت اول سریال Loki که از سرویس پخش Disney+ منتشر شد بسیار محبوب بود و مورد استقبال قرار گرفت، در واقع تام هیدلستون توانسته بود با ایفای نقش منحصر به فرد و به یاد ماندنی تمامی انتظارات هوادارن از یک سریال خوب را برآورده کند، به این ترتیب منطقی است که طرفداران برای آنچه فصل دو این سریال قرار است ارائه کند، هیجان زده باشند. این سطح از هیجان و استقبال، حتی زمانی که هنوز اطلاعات زیادی در مورد فصل دوم منتشر نشده است، باور نکردنی است. در حال حاضر، تنها بازیگران اصلی سریال تایید شده اند و نکته دیگری که شایان ذکر است، این است که Loki تنها پروژه لایو اکشن Disney+ Marvel است که در حال حاضر فصل دوم آن اعلام شده است.

همچنین لوکی شخصیتی محبوب در بین هوادارن است و بنابراین پیش بینی می شود شاهد تبلیغات بسیاری در مورد این سریال باشیم. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که فیلم‌برداری فصل دوم Loki شروع شده باشد.

1. Daredevil ؛ دردویل

Daredevil ؛ دردویل
Daredevil ؛ دردویل

Daredevil یک سریال بزرگ و پر سر و صدا است، چرا که سطح هیجان طرفدارانی که در انتظار آن هستند به حد غیر قابل باوری بالا می باشد. زمانی که Daredevil در نتفلیکس پخش شد، خیلی از تماشاگران آن را دوست داشتند و از آن استقبال زیادی کردند، بنابراین این موضوع بسیار ناراحت کننده بود که این سریال دیگر از سرویس پخش نتفلیکس پخش نشد. هنوز اطلاعات زیادی در مورد این سریال در دسترس نمی باشد با این حال، Daredevil یکی از سریال هایی است که عاشقان مارول باید در لیست خود داشته باشند و از تماشای آن لذت ببرند.

وقتی دنیایی مانند Marvel Cinematic Universe وجود دارد که همیشه در حال گسترش و تنوع است، شخصیت‌ ها و داستان ‌های بیشتری از کمیک‌ ها به صورت فیلم و انیمیشن به وجود می ‌آیند که منجر به ساخت سریال ‌های تلویزیونی بیشتر و بیشتری می ‌شوند. در حالی که همه سریال های Marvel Cinematic Universe یکسان نبوده و از تبلیغات مشابهی برخوردار نمی باشند، اما مارول ثابت کرده است که یک سرویس با کیفیت با محصولات دیدنی است و از همین رو طرفداران بسیاری مشتاقانه منتظر سریال ها و انیمیشن های Marvel Cinematic Universe هستند تا از آن‌ها لذت ببرند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس