همه چیز درباره آیفون 15

55
0
همه چیز درباره آیفون 15

هنوز چند ماه دیگر تا رونمایی آیفون 15 باقی مانده است، اما در حال حاضر شایعات هیجان انگیزی برای بحث داریم. همه چیز درباره آیفون 15 را در ادامه آورده ایم.

یک سال جدید، یک آیفون جدید. همیشه همینطور بوده، درست است؟ و با وفادار ماندن به این روند، صحبت از آیفون 15 حتی قبل از عرضه آیفون 14 در جریان بوده است.

در حالی که هیچ چیز ثابت نشده است، یک سری شایعات بسیار امیدوارکننده تر از سایر شایعات وجود دارد. بنابراین، ما تمام اطلاعات احتمالی مربوط به آیفون 15 را که تاکنون می دانیم، جمع آوری کرده ایم.

تاریخ انتشار و ترکیب آیفون

تاریخ عرضه آیفون چیزی است که تقریباً همیشه می توانیم پیش بینی کنیم، زیرا اپل معمولاً رویدادی را در سپتامبر هر سال برگزار می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در سپتامبر 2023 شاهد خط تولید آیفون 15 جدید خواهیم بود.

صحبت از خط تولید، برای آیفون 15 چگونه خواهد بود؟ تا آنجا که می دانیم، اپل در نظر دارد از همان خط تولید آیفون 14 پیروی کند که دارای آیفون 15 پلاس، آیفون 15، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس خواهد بود.

با این حال، دلالان صنعت بر این باورند که اپل می تواند علاوه بر مدل های معمول، آیفون 15 اولترا را نیز عرضه کند. آیا آیفون 15 اولترا افزودنی منحصر به فرد به خط تولید خواهد بود یا آیفون 15 پرو مکس به جای آن به آیفون 15 اولترا تغییر نام خواهد داد؟ ما باید منتظر بمانیم تا این موضوع را بفهمیم.

همه چیز درباره آیفون 15 : قیمت

شایعات مربوط به آیفون 15 اولترا نیز با افزایش قیمت قابل توجهی برای این مدل همراه است. اینکه آیا این افزایش (در صورت درست بودن) برای کل ترکیب اعمال خواهد شد یا نه هنوز یک راز است.

از آنجایی که ایالات متحده شاهد افزایش قیمت آیفون 14 نبود در حالی که سایر کشورها شاهد افزایش قیمت بودند، برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که افزایش قیمت ها حداقل در ایالات متحده اجتناب ناپذیر است.

طراحی: آیا آیفون 15 دارای USB-C خواهد بود؟

در عین حال که تا زمانی که آیفون 15 را نبینیم، جزئیات و اندازه گیری دقیق را نمی دانیم، اما گمانه زنی های محکمی در مورد تغییرات طراحی در خط تولید جدید وجود دارد.

به گفته دلالان صنعت، بریدگی و شکاف احتمالاً از تمام مدل های آیفون حذف خواهد شد و Dynamic Island که در مدل های آیفون 14 پرو دیده ایم جایگزین خواهد شد. در کنار آن، برخی منابع لبه های گرد و بدنه تیتانیومی آیفون 15 را نیز ذکر کرده اند.

با وجود این، بزرگترین تغییر طراحی که همه ما انتظار داریم شاهد آن باشیم، گنجاندن درگاه USB-C برای مطابقت با قوانین اتحادیه اروپا است. در حالی که USB-C چندین مزیت نسبت به لایتنینگ دارد، اپل احتمالاً می تواند از انواع مختلف USB-C – با سرعت انتقال متفاوت – برای متمایز کردن مدل های Pro استفاده کند.

برخی از شایعه ها همچنین به دکمه های ولوم و پاور خازنی با فیدبک لمسی به جای فیدبک فیزیکی اشاره داشتند، اما ما فکر می کنیم که بعید است این اتفاق بیفتد.

همه چیز درباره آیفون 15 : دوربین

اپل هرگز در بهبود ویژگی های دوربین خود با هر سری آیفون جدید شکست نخورده است، و امیدواریم این بار نیز تفاوتی نداشته باشد.

ما مستقیماً به دنبال تغییرات بزرگ و اصلی می رویم. گمانه زنی ها درباره لنز پریسکوپ جدید در آیفون 15 در چندین پلتفرم شایع شده است. لنز پریسکوپ قابلیت زوم را مانند قبل ارائه می دهد. به گفته منابع صنعتی، در حالی که مدل های فعلی آیفون 14 پرو دارای زوم 3 برابری هستند، لنز پریسکوپ ممکن است تا زوم 10 برابری داشته باشد.

مانند همیشه، اپل بهترین ویژگی های خود را برای مدل های Pro ذخیره می کند، به این معنی که اگر لنز جدید گنجانده شود، به احتمال زیاد برای مدل گران تر آن خواهد بود.

همه چیز درباره آیفون 15 : پردازنده و eSIM

ما هیچ اطلاعاتی در مورد بهبود عملکرد نداریم، اما آیفون 15 احتمالا پردازنده جدید A17 Bionic را دریافت خواهد کرد. ما مطمئن نیستیم که آیا کل خط به A17 مورد انتظار مجهز خواهد شد یا فقط مدل های Pro. اگر مورد دوم باشد، مدل های استاندارد آیفون 15 احتمالاً همان تراشه A16 در آیفون 14 پرو را خواهند داشت.

با حرکت به سمت سیم کارت های الکترونیکی، شاید از خود بپرسید که آیا خط تولید آیفون 15 مانند مدل های آیفون 14 از سیم کارت eSIM برخوردار هستند یا خیر. با اینکه ما هیچ اطلاعات رسمی نداریم، می توان حدس زد که مدل های آیفون 15 که در ایالات متحده فروخته می شوند همچنان فقط eSIM هستند. برخی شایعات ادعا می کنند مدل های آیفون 15 که در سطح بین المللی فروخته می شوند، اسلات فیزیکی سیم کارت را حفظ خواهند کرد.

آیفون 15 از همین الان امیدوار کننده به نظر می رسد

یک لنز جدید پریسکوپ، پردازنده A17 Bionic، یک پورت USB-C، دکمه های لمسی و احتمالاً یک آیفون 15 اولترا جدید؟ باید اعتراف کنید که شایعات آن بسیار هیجان انگیز هستند.

با این حال، لطفاً همه چیزهایی را که گفتیم با کمی شک و تردید بپذیرید زیرا همه چیز هنوز نامشخص است و باید منتظر اطلاعات بسیار بیشتری باشیم. صرف نظر از این، با نگاهی اجمالی به آنچه ممکن است پیش بیاید قطعا محصول آینده آیفون امیدوارکننده به نظر می رسد.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس