همکاری دوج کوین و کاردانو در توییتر

48
0
دوج کوین و کاردانو در توییتر

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در مورد اینکه چگونه کاردانو و دوج می توانند در توییتر مشارکت داشته باشند، دیدگاه خود را با ایلان ماسک به اشتراک گذاشته است. در این خبر به بررسی همکاری دوج کوین و کاردانو در توییتر می پردازیم.

خرید توییتر توسط ایلان ماسک همچنان خبرساز است. همانطور که تبلیغ کنندگان بزرگ تبلیغات خود را از توییتر بیرون می کشند، آینده مالی شرکت زیر سوال می رود. با این حال، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار Cardano معتقد است که یک توییتر غیرمتمرکز می تواند بسیاری از مشکلات شرکت را حل کند. بنیانگذار کاردانو در ویدئویی ایده یک توییتر غیرمتمرکز با استفاده از کاردانو و دوج را به ایلان ماسک ارائه کرد.

هاسکینسون معتقد است که کاردانو و دوج کوین می توانند نقش بزرگی در یک توییتر غیرمتمرکز ایفا کنند. ایلان ماسک قبلاً چندین بار به صورت عمومی از Dogecoin پشتیبانی کرده است.

همکاری دوج کوین و کاردانو در توییتر

ایده یک توییتر غیر متمرکز جدید نیست. علاقه مندان به فناوری بلاک چین آن را جایگزینی برای مدل متمرکز بسیاری از شرکت های رسانه های اجتماعی می دانند. هاسکینسون این موضوع را با جزئیات بیشتر توضیح می دهد. او می گوید که بخش شبکه اجتماعی توییتر در حال حاضر غیرمتمرکز است. با این حال، این مدیریت کلی در توییتر است که مشکلات متمرکز بودن را ایجاد می کند.

مدیریت کلی می تواند شامل رسیدگی به ذخیره سازی، جریان اطلاعات، محاسبات و هوش مصنوعی باشد. او تاکید می کند که جامعه رمزنگاری می تواند با پروتکل های همتا به همتا، مهندسی مشوق ها و رمزنگاری کمک کند. او فاش می‌کند که ایلان ماسک می‌تواند از Cardano و دوج کوین برای مقابله با بسیاری از چالش‌های پلتفرم استفاده کند.

هاسکینسون تنها نام بزرگی نیست که نسخه خود را از یک توییتر غیرمتمرکز پیشنهاد کرده است. ایوان هنشاو-بلات، نیز فاش کرد که در حال کار بر روی یک توییتر غیرمتمرکز است. دیوید اسنایدر، یکی از بنیانگذاران Lit Protocol، مقاله ای در CoinDesk نوشت و نسخه توییتر خود را برای ایلان ماسک توضیح داد.

آیا ایلان ماسک همکاری دوج کوین با کاردانو را می پذیرد؟

ایلان ماسک چندین بار به صورت عمومی از Dogecoin پشتیبانی کرده است. با این حال، او هنوز در مورد استفاده از سایر شبکه های رمزنگاری مردد است. ماسک در ابتدا اجازه پرداخت بیت کوین را برای خدمات خاص تسلا داد. اما بعداً به دلیل مصرف انرژی آن را به حالت تعلیق درآورد.

در حالی که کاردانو با مصرف انرژی مشابه بیت کوین مواجه نیست و در زمستان کریپتو بسیار تحت تاثیر نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال بوده است. با این وجود، هاسکینسون معتقد است که ایلان ماسک باید از کاردانو و دوج کوین برای حل مشکلات پیش روی توییتر استفاده کند.

منبع: کوین گیپ

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس