سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲

21
0
سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲

به دنبال خروج قیمت پپه (PEPE) از الگوی کنج نزولی خود، این میم کوین نشانه‌هایی از افزایش بالقوه را نشان می‌دهد. در این پست به سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲ می پردازیم.

سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲

ارز دیجیتال پپه در رالی اخیر میم کوین‌ها رشد خیره‌کننده‌ای داشت و توانست توجه معامله‌گران بسیاری را به خود جلب کند. پس از افزایش سرسام‌آور ارزش بازار این میم کوین به مرز ۲ میلیارد دلار در عرض چند روز، این ارز دیجیتال اخیراً یک مسیر نزولی را طی کرده است. با این حال، اکنون نشانه‌هایی از تغییر روند این رمزارز پرطرفدار وجود دارد؛ زیرا قیمت آن از الگوی کنج نزولی خود عبور کرده که اغلب نشان‌دهنده چشم‌انداز صعودی است.

سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲
سیگنال صعود پپه آخرین روز اردیبهشت ۱۴۰۲

لازم به ذکر است که قیمت PEPE از ۱۷ می سه کف‌ پایین‌تر (lower lows) را ثبت کرده است، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) آن کف‌های بالاتر (higher lows) را نشان می‌دهد. این نابرابری که تحت عنوان واگرایی صعودی نیز شناخته می‌شود، از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده یک حرکت صعودی بالقوه برای یک دارایی است. در مورد PEPE نیز، این ساختار تکنیکال به طور بالقوه می‌تواند باعث افزایش قابل‌توجه ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت این میم کوین شود.

در حالی که تمایل بازار نسبت به میم کوین‌ها تا حدی صعودی است، شایان ذکر است که احتمال سقوط بیت کوین (BTC) تا سطح ۲۵ هزار دلار وجود دارد. در صورتی که کاهش قیمت بیت کوین باعث افزایش فشار فروش در بازار شود، سایر ارزهای دیجیتال مانند PEPE هم ممکن است از این روند پیروی کنند. با این حال، انتظار می‌رود که دوستداران و وفاداران به میم کوین‌ها همچنان به مشارکت فعالانه در بازار ادامه ‌دهند و به شور و شوق کلی پیرامون این آلت‌ کوین‌ها دامن بزنند.
با رها شدن میم کوین PEPE از الگوی کنج خود و نشان دادن نشانه‌هایی از واگرایی صعودی، سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به میم‌ها مشتاقانه منتظر نتیجه هستند و به تجدید حیات پپه امیدوارند. در زمان نگارش این خبر، میم کوین پپه در محدوده ۰٫۰۰۰۰۰۱۸ دلار معامله می‌شود و نزدیک به ۲۰ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد دارد.

coingape 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس