بررسی ویژگی های جدید One UI 5 Watch

42
0
ویژگی های جدید One UI 5 Watch

سامسونگ اولین جزئیات مربوط به به‌روزرسانی آینده سیستم عامل One UI 5 Watch را اعلام کرد که اواخر سال جاری برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 منتشر خواهد شد که هر دو در حال از Wear OS 3 پشتیبانی می‌کنند. در این پست به بررسی ویژگی های جدید One UI 5 Watch می پردازیم.

ویژگی های جدید One UI 5 Watch

سیستم عامل One U‌I 5 Watch احتمالاً در کنار Wear OS 4 عرضه خواهد شد و از نظر ارتقاء و ویژگی‌های جدید، سامسونگ می‌گوید که بر بهبود سه جنبه اصلی تجربه کاربری آن تمرکز کرده است: خواب، ابزارهای تناسب اندام هوشمندتر و ویژگی‌های ایمنی بهبود یافته.

ویژگی های جدید One UI 5 Watch
ویژگی های جدید One UI 5 Watch

سامسونگ امیدوار است تا از طریق به‌روزرسانی One U‌I 5 Watch، بتواند استراحت شبانه خوبی را برای کاربران گلکسی واچ ارائه کند و برای رسیدن به این هدف، تلاش‌های خود را روی سه عنصر کلیدی متمرکز کرده است:

درک الگوهای خواب شخصی از طریق یک رابط کاربری جدید Sleep Insights که امتیاز خواب کاربر و یک تصویر کلی از آن را همراه با معیارهایی در مورد زمان خروپف، سطح اکسیژن خون و مراحل خواب ارائه می‌کند.
ایجاد عادات سالم از طریق Sleep Coaching. با One UI 5 Watch، کاربران ساعت‌های گلکسی می‌توانند مستقیماً و بدون نیاز به اتصال با گوشی، از روی مچ دست خود به Sleep Coaching دسترسی داشته باشند.

ویژگی های جدید One UI 5 Watch
ویژگی های جدید One UI 5 Watch

ایجاد محیطی مناسب برای خواب از طریق اتصال بهتر بین ساعت‌های گلکسی و دستگاه‌های سازگار با SmartThings. با این وجود، دستگاه‌های هوشمند بیشتری به پارامترهای حالت خواب کاربر واکنش نشان می‌دهند.
دومین ارتقای بزرگ One UI 5 Watch، به فعالیت‌های تناسب‌اندام مربوط می‌شود. سامسونگ قصد دارد تا با ارائه یک Heart Rate Zone شخصی‌سازی شده جدید، و ابزارهای مناسب دویدن، ساعت‌های گلکسی را به دستیاران مناسبی برای تناسب اندام تبدیل کند. Heart Rate Zone می‌تواند قابلیت‌های فیزیکی فردی را تجزیه‌و‌تحلیل کند و پنج سطح مختلف از تمرین مانند چربی سوزی، کاردیو و تمرین سخت را تنظیم کند.

ویژگی های جدید One UI 5 Watch
 One UI 5 Watch

از جمله ویژگی‌های جدید دیگر می‌توان به سیستم SOS به‌روز شده اشاره کرد که ارتباط مستقیم با شماره تلفن اضطراری را امکان‌پذیر می‌کند و اطلاعات مکان و پزشکی کاربر را ارسال می‌کند. همچنین برای ایمن‌تر کردن ساعت‌های گلکسی، گزینه تشخیص سقوط در One UI 5 Watch به‌طور پیش‌فرض برای کاربران 55 ساله یا بالاتر فعال است.
One UI 5 Watch برای تست بتا در دسترس کاربران گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5 قرار خواهد گرفت. با این وجود، هنوز مشخص نیست که این برنامه بتا در دسترس چه کاربرانی قرار می‌گیرد.

sammobile

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس