10 تا از بهترین انیمه کوتاه و در عین حال عالی برای مبتدیان

149
0
بهترین انیمه کوتاه

در حالی که مجموعه‌های انیمه‌های طولانی مانند One Piece، Naruto یا Attack on Titan فوق‌العاده هستند و طرفداران زیادی دارند، اما ممکن است بهترین نقطه شروع برای افرادی که تازه وارد دنیای انیمه شده‌اند نباشند. در اینجا لیستی از 10 انیمه برتر کوتاه و در عین حال عالی برای مبتدیان آمده است. بهترین انیمه کوتاه را در ادامه معرفی کرده ایم.

این را تصور کنید – پس از ساعت ها نمایش ویدیوهای انیمه جالب و صحبت در مورد توطئه های هیجان انگیز، در نهایت دوست غیر وب خود را متقاعد کردید که انیمه را به تصویر بکشد. با این حال، شما One Piece را پیشنهاد کردید، یک انیمه در حال اجرا با بیش از 1000 قسمت و آنها اشاره می کنند که به سادگی وقت ندارند به چنین سریال طولانی مدت اختصاص دهند. در نتیجه ممکن است هرگز فرصت دیگری به انیمه ندهند. معرفی دوستان خود به دنیای انیمه می تواند یک تجربه عالی باشد، به خصوص اگر آنها برای امتحان چیزهای جدید آماده باشند. اما، مهم است که ترجیحات آن‌ها و مدت زمانی را که می‌خواهند برای تماشای یک سریال انیمیشن اختصاص دهند، در نظر داشته باشید. در حالی که مجموعه‌های انیمه‌های طولانی مانند One Piece، Naruto یا Attack on Titan فوق‌العاده هستند و طرفداران زیادی دارند، اما ممکن است بهترین نقطه شروع برای افرادی که تازه وارد دنیای انیمه شده‌اند نباشند. اگر می‌خواهید از چنین موقعیتی در آینده جلوگیری کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این لیست از 10 انیمه برتر کوتاه و در عین حال عالی را در نشانک‌گذاری نگه دارید تا توصیه‌های انیمه شما همیشه مورد توجه قرار گیرند.

بهترین انیمه کوتاه Death Note

Death Note معمولاً اولین انیمه‌ای است که به افراد مبتدی توصیه می‌شود، زیرا نمای کاملی از هر چیزی که انیمه ارائه می‌دهد را نشان می‌دهد. این یک انیمه هیجان انگیز روانشناختی با 37 قسمت است. فیلم لایت یاگامی، دانش آموز دبیرستانی را دنبال می کند که دفترچه ای مرموز را کشف می کند که قدرت کشتن هرکسی که نامش در آن نوشته شده است را دارد.

بهترین انیمه کوتاه One Punch Man

این سریال کمدی اکشن تنها 12 قسمت دارد.

وقتی قدرت سوپر را با شوخ طبعی ددپول مخلوط کنید، یک مرد پانچ را دریافت می کنید. این مجموعه انیمه کمدی اکشن تنها 12 قسمت دارد. شخصیت اصلی آن، سایتما، مردی به ظاهر معمولی است که پس از سه سال تمرین شدید، تبدیل به یک ابرقهرمان می شود. او با قدرت بی نظیر خود تنها با یک مشت می تواند هر حریفی را شکست دهد. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق اکشن و کمدی هستند مناسب است.

Steins;Gate یک انیمیشن علمی تخیلی با 24 قسمت است که موضوعات سفر در زمان را بررسی می کند. داستان حول محور رینتارو اوکابه، دانشجوی کالج می‌چرخد که متوجه می‌شود می‌تواند پیام‌های متنی را به گذشته ارسال کند، که زمان حال را تغییر می‌دهد و آینده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

Steins;Gate

Steins;Gate یک انیمیشن علمی تخیلی با 24 قسمت است که موضوعات سفر در زمان را بررسی می کند.

Steins;Gate یک انیمیشن علمی تخیلی با 24 قسمت است که موضوعات سفر در زمان را بررسی می کند. داستان حول محور رینتارو اوکابه، دانشجوی کالج می‌چرخد که متوجه می‌شود می‌تواند پیام‌های متنی را به گذشته ارسال کند، که زمان حال را تغییر می‌دهد و آینده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بهترین انیمه کوتاه Horimiya

Horimiya یک انیمه کمدی عاشقانه با 13 قسمت است که برای طرفداران رام کام مناسب است.
Horimiya یک انیمه کمدی عاشقانه با 13 قسمت است که برای طرفداران رام کام مناسب است. این داستان به دنبال هوری و میامورا، دو همکلاسی است که در ابتدا به نظر می‌رسد که اشتراکات کمی با هم دارند، اما به زودی متوجه می‌شوند که بیشتر از آنچه در ابتدا فکر می‌کردند، مشترک هستند. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق کمدی های عاشقانه و داستان های تکه ای از زندگی هستند مناسب است.

The Devil is a Part-Timer!

این انیمه کمدی در 13 قسمت است.

پادشاه ترسناک و قدرتمند جهنم را تصور کنید که در مک دونالدز همبرگر را برمی گرداند. این انیمه کمدی در 13 قسمت است. سادائو مائو، پادشاه شیطان پس از انتقال به ژاپن مجبور می شود یک کار نیمه وقت در ژاپن انجام دهد. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق داستان های کمدی و فانتزی هستند بسیار مناسب است.

The Seven Deadly Sins

این فقط 24 قسمت دارد و برای مبتدیانی که عاشق داستان های فانتزی و ماجراجویی هستند مناسب است.

The Seven Deadly Sins یک انیمه فانتزی است که حول محور الیزابت، شاهزاده خانم شیرها می چرخد، که برای یافتن هفت گناه مرگبار، گروهی از شوالیه ها که متهم به توطئه علیه پادشاهی بودند، می چرخد. این فقط 24 قسمت دارد و برای مبتدیانی که عاشق داستان های فانتزی و ماجراجویی هستند مناسب است.

بهترین انیمه کوتاه Your Lie in April

دروغ شما در آوریل یک انیمه درام با موضوع موسیقی است که دارای 22 قسمت است که بهترین‌های عاشقانه و موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

دروغ شما در آوریل یک انیمه درام با موضوع موسیقی است که دارای 22 قسمت است که بهترین‌های عاشقانه و موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهد. کوسی آریما پیانیست جوان با استعدادی است که پس از مرگ مادر بدسرپرستش توانایی شنیدن صدای نوازندگی خود را از دست داده است. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق موسیقی و نمایش هستند مناسب است.

Sk8 The Infinity

Sk8 The Infinity یک انیمه ورزشی با 12 قسمت است.

Sk8 The Infinity یک انیمه ورزشی با 12 قسمت است. این داستان ریکی است، یک اسکیت باز ماهر که به یک مسابقه اسکیت زیرزمینی مخفی به نام “S” ملحق می شود، جایی که مخاطرات بالا و رقابت شدید است. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق ورزش و درام های مفید هستند مناسب است.

بهترین انیمه کوتاه Erased

این 12 قسمت دارد که داستان Satoru Fujinuma، هنرمند مانگا را دنبال می کند که قدرت سفر به گذشته برای جلوگیری از بلایا را دارد.

Thriller بهترین ترکیب را با رمز و راز دارد و اگر عاشق این ترکیب هستید، Erased برای شما مناسب است. این 12 قسمت دارد که داستان Satoru Fujinuma، هنرمند مانگا را دنبال می کند که قدرت سفر به گذشته برای جلوگیری از بلایا را دارد. پس از کشته شدن مادرش، او برای نجات او به گذشته برمی گردد. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق اسرار و داستان های سفر در زمان هستند بسیار مناسب است.

بهترین انیمه کوتاه Free

رایگان! یک انیمه ورزشی با 12 قسمت است.

رایگان! موضوعاتی مانند احیای دوستی ها، نوستالژی و استقامت را هدایت می کند. این یک انیمه ورزشی با 12 قسمت است. داستان حول محور هاروکا ناناسه، شناگر با استعدادی است که دوباره با دوستان دوران کودکی خود متحد می شود تا یک باشگاه شنا تشکیل دهند. این انیمه برای مبتدیانی که عاشق ورزش و داستان های دوران بلوغ هستند مناسب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس