ویژگی Rage Shake اینستاگرام چیست؟

48
0
ویژگی Rage Shake اینستاگرام

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که آنقدر اینستاگرام کلافهتان کند که از عصبانیت گوشی خود را تکان دهید؟

خوب، بهتر است مراقب باشید زیرا اگر کنترل خود را از دست دهید و گوشی از دستتان پرت شود، اشتباه گران قیمتی کرده اید و هزینه گزافی باید بپردازید.

اما اکنون می خواهیم بگوییم که تکان دادن تلفن می تواند نکته مثبتی باشد. پس از تکان دادن گوشی، پیامی برای شما ظاهر می شود که می پرسد آیا می خواهید مشکلی را به اینستاگرام گزارش دهید. این یک راه سرگرم کننده و جالب برای ارائه فوری فیدبک برای بهبود خدمات است.

برای گزارش مشکل به اینستاگرام، گوشی خود را تکان دهید

Adam Mosseri، سرپرست اینستاگرام، قابلیت Rage shake را در 17 نوامبر 2021 اعلام کرد. او در ادامه توضیح می دهد که اگر زمانی متوجه شدید که اینستاگرام آنطور که باید کار نمی کند (مثلا صدا ندارد یا فیدها اسکرول نمی شوند)، می توانید تلفن خود را تکان دهید تا یک درخواست فیدبک برای شما ظاهر شود.

این خط فرمان (محیطی برای نوشتن فرمان کامپیوتری) می گوید: “مشکلی پیش آمده؟” می توانید برای گزارش مشکل ضربه بزنید که برای تیم اینستاگرام ارسال شود. در نهایت، این فیدبک به ایجاد ویژگی های جدید و رفع باگها کمک می کند.

اگر دوست دارید بی هیچ دردسر و ظاهر شدن خط فرمانی گوشی خود را تکان دهید، می توانید این ویژگی را خاموش کنید. فقط کافی است Shake phone را انتخاب کنید تا مشکل را از پنجره ظاهر شده گزارش کنید تا برای شما غیرفعال شود.

در عین حال که ویژگی Rage Shake یک قابلیت جدید است، اما فقط همین یک راه برای گزارش یک مشکل وجود ندارد. علاوه بر این ویژگی جدید، شما همچنان می توانید به روش معمول از طریق Settings > Help > Report a problem نیز این کار را انجام دهید.

Mosseri همچنین از قابلیت جدیدی برای حذف یک تصویر از پست های اسلایدی، حتی پس از انتشار آن خبر داد.

ایده ویژگی Rage Shake اینستاگرام نوآورانه نیست

Rage Shake یک ویژگی سرگرم کننده برای اینستاگرام است، اما این شرکت این ایده را ابداع نکرده است. در واقع، بسیاری از برنامه های دیگر به شما اجازه می دهند تا با تکان دادن گوشی خود، مشکلی را گزارش کنید. Google Maps این کار را در سال 2012 انجام داد، بنابراین حتی جدید هم نیست.

در واقع، رقیب اصلی اینستاگرام TikTok مدتی است که Rage Shake را ارائه کرده است. چه کسی می داند که اینستاگرام در آینده چه چیز دیگری را معرفی خواهد کرد؟

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس