اضافه شدن ویژگی جدید Take a Break در اینستگرام

24
0
Take a Break در اینستگرام

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام روز چهارشنبه گفت که اینستاگرام آزمایش یک ویژگی جدید را به نام Take a Break در اینستگرام را این هفته آغاز خواهد کرد. این ویژگی، افراد را تشویق می‌کند تا از برنامه اشتراک‌گذاری عکس متعلق به متا فاصله بگیرند.

Take a Break در اینستگرام

این ویژگی اعلان هایی را برای شما ارسال می کند تا به شما یادآوری کند که استراحت کنید یا به موسیقی گوش دهید. همانطور که در این نرم افزار جست و جو می کنید، ویژگی جدید می تواند به شما یادآوری کند که پس از یک بازه زمانی مشخص: 10، 20 یا 30 دقیقه استراحت کنید.
اعلانی که ظاهر می‌شود راه‌های مختلفی را برای شما پیشنهاد می‌کند: چند نفس عمیق بکشید، ایده های خود را یادداشت کنید، به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش دهید یا گزینه ای از  لیست کارهایتان را به سرانجام برسانید.

نسخه ی آزمایشی احتمالا در روزهای آینده در دسترس باشد. موسری گفت، در غیر این صورت، انتظار می‌رود Take a Break در ماه دسامبر به طور گسترده‌تری در دسترس باشد.

سخنان Adam Mosseri در زمینه Take a Break :

 این هفته آزمایش یک ویژگی جدید به نام « Take a Break» را آغاز کردیم.  این ویژگی انتخابی به شما امکان می دهد پس از مدتی که انتخاب می کنید آلارم هایی را در برنامه دریافت کنید.

 من بسیار هیجان زده هستم که نتایج را بررسی کنم و امیدوارم در ماه دسامبر این کار به سرانجام رسیده باشد.

 — Adam Mosseri  (@mosseri) 10 نوامبر 2021

این ویژگی جدید در پی آخرین جنجال فیس بوک Meta  ارائه می شود. در اوایل سال جاری، مدیر سابق محصولات فیس‌بوک، فرانسیس هاگن، هزاران سند را از این غول رسانه‌های اجتماعی فاش کرد، که در نتیجه آن جلساتی در کنگره و گزارش‌هایی درباره اثرات منفی اینستاگرام بر جوانان، به‌ویژه نوجوانان برگزار شد.

در ماه سپتامبر، این شرکت همچنین در Instagram Kids، یک سرویس اختصاصی که برای کودکان ایجاد کرده بود را، متوقف کرد تا زمان بیشتری را صرف توسعه ابزارهای نظارت والدین کند.

 

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس