پایان دکتر استرنج 2 میتواند حاوی لحظات هیجان انگیز مایکل جکسون باشد.

99
0
پایان دکتر استرنج 2

پایان دکتر استرنج 2 قبلاً در قلمرو کلیشه ای قرار گرفته بود، اما یک پایان جایگزین می‌توانست همه چیز را جالب تر کند.

هنگامی که دکتر استرنج در Multiverse of Madness در ماه مه وارد سینما شد، سکانس های زیادی وجود داشت که طرفداران آن را بیش از حد کلیشه ای خواندند. با این حال، به نظر می‌رسد پایان احتمالی دیگری مورد بحث قرار گرفته است، که احتمالاً حتی رایمی هم نمی‌توانست آن را به پایان برساند. به گفته نویسنده مایکل والدرون، این پایان شامل اشاره‌ای به فیلم هیجان‌انگیز مایکل جکسون بود و می‌توانست شامل این پایان هم باشد.

Doctor Strange در Multiverse of Madness در باکس آفیس موفقیت چشمگیری داشت. با کمتر از یک میلیارد دلار فروش در سرتاسر جهان، حتی نقدهای متفاوت هم نتوانست به فیلم آسیب برساند. اکنون چالشی را برای Thor: Love and Thunder ایجاد کرده است که در ماه جولای کنترل را در دست بگیرد و به سلطه گیشه مارول ادامه دهد. به نظر می رسد در پایان فیلم، که استرنج عواقب استفاده از دارکلد را احساس می کرد، برنامه دیگری وجود داشت که شامل یک افشای نهایی می شد که تقریباً ارزشمند است.

والدرون در طی تفسیر صوتی درباره Doctor Strange 2 توضیح می‌دهد که پایان استفاده شده تنها پایانی نبود که آنها در ذهن داشتند. او فاش کرد که یک احتمال می‌توانست پایان ویدیوی هیجان‌انگیز مایکل جکسون را تقلید کند و استفن استرنج واقعی را ببیند که «در آن جهان به دام می‌افتد… و سپس [Sinister Strange] می‌چرخد و چشم سوم باز می‌شود». این صحنه می‌توانست با خنده وینسنت پرایس دنبال شود، همانطور که در ویدیوی ترسناک الهام گرفته از موفقیت بزرگ جکسون وجود دارد.

Benedict Cumberbatch برای فیلم های بیشتر دکتر استرنج آماده است

پایان دکتر استرنج 2
پایان دکتر استرنج 2

بر کسی پوشیده نیست که دکتر استرنج بازخواهد گشت. شاید فکر می‌کنید بندیکت کامبربچ ممکن است برای استراحت، از نقش جادوگر مارول فاصله بگیرد. اما به نظر می‌رسد که او بیش از حد آماده است تا دوباره به میدان بازگردد. او اخیرا گفته است:

“من دوست دارم یکی دیگر را انجام دهم. دکتر استرنج شخصیت پیچیده ای است و به نظر می رسد چیزهای بیشتری برای کشف کردن با او وجود دارد. او شخصیت درخشانی است و من هنوز با بازی او سرگرم هستم. این ساختار یا ایده روایی چندوجهی مانند زندگی خود ماست. ما چند نقش بازی می کنیم. در ناخودآگاه خود ظرفیت و فضای تخیلی باورنکردنی داریم تا خودمان را در شرایط متفاوتی در منظره رویایی‌مان تصور کنیم، و من احساس می‌کنم که این یک برون‌یابی به این معنا که او با نسخه های دیگری ملاقات می‌کند که اساساً او هستند، اما متفاوت ساخته‌اند. انتخاب کردن در شرایط مختلف سخت تر است، با این حال این یک برخورد دیدنی و عجیب است.»

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس