معرفی 5 تا از بهترین ترین بازی های رایگان موبایل  

83
0
بهترین ترین بازی های رایگان موبایل 

آیا علاقه‌مند به بازی های موبایل هستید و یا دوست دارید در اوقات فراغت خود از انجام بازی ها لذت ببرید اما از این که خیلی از بازی های خوب موبایل هزینه بر هستند خسته شده اید ؟ باید این را بدانید که شما تنها نیستید! بسیاری از افراد و گمیرها در طول روز می خواهند ساعاتی را به بازی های موبایل اختصاص دهند و علاوه بر رفع خستگی روزمره کمی هم هیجان را تجربه کنند، اما با ورود به گوگل استور و یا اپل استور با بسیاری از بازی های پولی رو به رو می شوند و این موضوع می تواند برای برخی از افراد تجربه ای نا امید کننده باشد! از همین رو، در این راهنما قصد داریم به معرفی 5 تا از بهترین ترین بازی های رایگان موبایل  بپردازیم. زیرا اگرچه با پیشرفت صنعت بازی، این روزها خیلی از بازی ها پولی هستند اما برخی بازی ها هم وجود دارند که می توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت رایگان از آنها لذت ببرید! در ادامه این راهنما قصد داریم 5 مورد از بهترین بازی های رایگان موبایل را معرفی کنیم تا بتوانید در طول اوقات فراغت خود از آنها لذت ببرید.

بهترین ترین بازی های رایگان موبایل

اگرچه وقتی وارد اپلیکیشن های Google Play و App Store می شوید با بسیاری از بازی های رایگان رو به رو می شوید، اما وقتی آنها را دانلود می کنید و شروع می کنید به بازی کردن متوجه می شوید که ادامه دادن در برخی از این بازی ها نیازمند پرداخت هزینه است و یا برخی آیتم های خوب بازی پولی هستند. این موضوع می تواند سبب شود برخی از افراد به بازی کردن ادامه ندهند و یا اپلیکیشن بازی را از گوشی خود پاک کنند. دراقع، این بسیار آزاردهنده است و به راحتی می تواند تجربه گیم پلی شما را خراب کند. برای همین ما فهرستی از بهترین بازی ‌های رایگان موبایل را گردآوری کرده‌ ایم که می ‌توانید بدون صرف حتی یک سنت از آن‌ها لذت ببرید.

1. بازی پوکمون کوئست؛ Pokémon Quest

بهترین ترین بازی های رایگان موبایل 
بهترین ترین بازی های رایگان موبایل

Pokémon Quest یک بازی اکشن ماجراجویی و پر انرژی است که حقیقتا تا به امروز خیلی دست کم گرفته شده است! پوکمون ها قبلا خیلی از طرفداران بسیاری برخوردار بودند اما اکنون دیگر به اندازه گذشته به آنها توجه نمی شود. در بازی پوکمون کوئست هدف شما این است که تمام مراحل را با شکست دادن پوکمون های وحشی در میدان جنگ بگذرانید و برخلاف دیگر ماجراجویی ‌های پوکمون که در آنها معمولاً با دوستان خود یک تیم داشتید و باید آنها را به سمت پیروز شدن هدایت می کردید، پوکمون کوئست این امکان را فراهم آورده است تا مستقیماً بتوانید هیولاهای قوی و شایان ستایش را کنترل کنید. 

 

در مراحل اولیه بازی شما می توانید در قابلمه های بامزه ای که در اختیار دارید یک خورش خوشمزه از پوکمون ها بپزید که بوی مقاومت ناپذیر آشپزی لذیذ شما، پوکمون های دیگر را وسوسه می کند تا به خانواده شما بپیوندند. می‌توانید با ترکیب پوکمون‌ های جدید به تیم خود و به کار گیری پوکمون های قوی در تیم، تیم خود را ارتقا دهید و سطح قدرت گروه خود را به سطوح بالا برسانید. 

 

مکانیزم قربانی کردن پوکمون ضعیف برای تغذیه افراد قوی ممکن است ظالمانه به نظر برسد. اما می توانیم به شما اطمینان دهیم که در ساختار بازی پوکمون کوئست به هیچ پوکمون آسیبی نمی رسد!Pokemon  یک بازی رایگان است اما این بدان معنا نیست که از آپشن های دیگر بهرهمند نمی باشد. این بدان معناست که از پول واقعی می توانید برای خرید تزئینات، افزایش فضای ذخیره سازی و بازیابی انرژی پوکمون استفاده کنید اما با این حال، پرداخت پول برای لذت بردن از بازی برای شما کاملاً غیر ضروری است.

Download: Pokémon Quest for Android | iOS (Free)

2. بازی Genshin Impact

بهترین ترین بازی های رایگان موبایل 
بهترین ترین بازی های رایگان موبایل

Genshin Impact یک بازی RPG اکشن است. این بازی در یک دنیای باز طراحی شده است که شما می توانید به صورت آزادانه در محیط بازی فعالیت داشته باشید و همچنین به عنوان کاراکتر این امکان را دارید تا یکی از چهار کارکتر که متعلق به گروه های مختلف در بازی هستند را انتخاب کنید و بازی را آغاز نمایید. 

شما آزاد هستید تا یک دنیای جدید بسازید و با انتخاب شخصیت های متنوعی و پر جنب و جوشی که در بازی وجود دارد معماها را در معابد باستانی حل کنید، در باس فایت های حماسی شرکت کنید و حتی حالت چند نفره بازی را فعال کرده و به همراه دوستان خود کنید. Genshin Impact به شما این امکان را می دهد که لوازمی شبیه به جعبه  را خریداری کنید تا بتوانید از امکانات اضافه تری در بازی بهرهمند شوید، شما در این بازی می توانید با پول واقعی مواردی مانند کریستال اضافه، شخصیت های جدید و یا آیتم های پولی جدیدی را خریداری نمایید که البته برای طی کردن مراحل بازی ضروری نخواهند بود. 

 

در این مدل بازی ها در صورتی که بازیکنان بخواهند برای آن پول بپردازند، بازی پاداش هایی را مانند افزایش قدرت ارائه می دهد اما مطلقاً هیچ چیز مانع پیشرفت شما در بازی رایگان نخواهد بود. شما در Genshin Impact می توانید انتخاب کنید که بدون پرداخت هزینه بازی را به پایان برسانید و در این صورت به جای پرداخت هزینه برای شخصیت‌ها یا آیتم ‌های قوی ‌تر، بازی هر فرصتی را در اختیار شما قرار می‌ دهد تا شخصیت ‌های خود را به صورت ارگانیک ارتقا دهید. اگرچه ارتقا پیدا کردن در بازی کمی طول می کشد، اما آیا این بخشی از سرگرمی بازی نخواهد بود؟

Download: Genshin Impact for Android | iOS (Free)

3. بازی پوکمون یونیت؛ Pokémon Unite

Pokémon Unite یک بازی چند نفره آنلاین است که در یک میدان جنگ رخ می دهد و می توانید به صورت رایگان آن را بازی کنید. این بازی در ژانر MOBA طراحی شده است و دارای مراحلی هیجان انگیز می باشد. ژانر MOBA از زمان پیدایش خود به سرعت رشد کرده است و در حال حاضر بسیاری از بازی های جدید در حال پیوستن به این ژانر هستند، حتی پوکمون ها هم وارد این جریان شده اند! برای این که بتوانید پوکمون یونیت را به خوبی تصور کنید کافی است به ورژن پوکمون League of Legends فکر کنید!

پیدا کردن یک بازی در ژانر MOBA که بتواند تمامی انتظارات شما را برآورده کند می تواند کمی دشوار باشد، اما اگر عاشق پوکمون هستید، Pokémon Unite یک مکان عالی برای شروع است. در پوکمون یونیت شما می توانید با دوستان خود تیمی ایجاد کنید و در مسابقه های مختلف به صورت آنلاین شرکت نمایید، در نبردهای حماسی و پر جنب و جوش به مصاف یکدیگر بروید و پیروزی های بسیاری به دست آورید. هرچه بازی های بیشتری انجام دهید، سطح خود را در بازی ارتقا خواهید داد و پاداش های بسیاری را به صورت ارز درون بازی کسب می کنید، این ارزها را می توانید برای خرید آیتم ها، تجهیزات یا پوکمون های کاملاً جدید برای اضافه کردن به تیم خود استفاده کنید.

اگرچه برای کسب سریع ‌تر این پاداش‌ ها، این امکان را دارید که پول واقعی پرداخت کنید، اما مطمئنا پرداخت پول برای طی کردن مراحل بازی الزامی نخواهد بود و بنابراین می توانید از تجربه کامل پوکمون یونیت به صورت رایگان لذت ببرید.

همچنین اگر فکر می کنید بازی های پوکمون که به صورت رایگان ارائه می شوند آنقدرها هم نظر شما را جلب نمی کنند، باید بدانید که بازی های پوکمون بسیاری برای موبایل وجود دارند که در انواع بسیار متنوعی هستند و یک راه عالی برای پر کردن اوقات فراغت به شمار می آیند.

Download: Pokémon Unite for Android | iOS (Free)

4. League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift همان قدر که در نسخه کامپیوترش قابل تحسین است در ورژن موبایلی خود نیز شایسته تحسین می باشد. League of Legends: Wild Rift یک بازی در سبک MOBA است که بازیکنان در آن به مسابقاتی حماسی دعوت می شوند. 

هدف اصلی شما در طول بازی شکستن برجک های دشمنان برای دسترسی به سرزمین آنها و از بین بردن آن است. League of Legends: Wild Rift نسبت به نسخه PC خود ساده‌ تر است و یک انتخاب عالی برای شروع  این سری بازی ها برای مبتدیان می باشد. 

در طول بازی فهرستی از قهرمانان منحصر به فرد بازی به شما ارائه خواهند شد که می توانید از بین آنها انتخاب نمایید، در این مرحله، Wild Rift بیش از 40 قهرمان شرور را به شما پیشنهاد می کند که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که هر یک از نقش ها در بازی از توانایی های خاصی برخوردار است. 

همچنین نیازی به نگران در مورد چگونگی انجام تاکتیک ها برای برنده شدن نخواهید داشت چرا که فرصت های بسیاری برای پیروز شدن و دریافت ارز درون بازی خواهید داشت و نیازی به پرداخت پول واقعی به درون بازی نیز نخواهید داشت. هیچ الزامی برای خرج کردن پول واقعی وجود ندارد. همه قهرمان های بازی در حال حاضر به اندازه کافی قوی هستند و کافی است بدانید که چگونه باید از قدرت های آنها استفاده نمایید. 

Download: League of Legends: Wild Rift for Android | iOS (Free)

5. Among Us

Among Us یک بازی مهیج و پرطرفدار چند نفره آنلاین است که در سال 2020 توانست در اینترنت و فضای مجازی مانند بمب منفجر شود! بهترین راه برای توصیف گیم پلی Among Us این است که بگوییم به نوعی شبیه به “whodunit” است. این بازی یک تجربه سرگرم کننده است که باید به صورت چند نفره انجام بگیرد و در آن خود را در داخل یک سفینه فضایی و یا در کنار چند قاتل بی رحم پیدا خواهید کرد که باید از آن نجات بیابید. 

هدف بازی این است که شما باید فردی که می خواهد به طور کلی خدمه شما را نابود کند را از بین ببرید، شما می توانید این کار را با دستگیر کردن آنها و یا گزارش دادن آنها انجام دهید همچنین این امکان را خواهید داشت تا فراخوان یا جلسات گروهی برگزار کنید و در مورد این که چه کسی مشکوک عمل می کند، با سایرین بحث نمایید. 

بازی Among Us دارای ویژگی چت است و در آن می توانید با هم تیمی های خود صبحت کنید و یا هر کسی را که فکر می کنید را متهم به جاسوسی نمایید! با این حال، گپ زدن ها در طول بازی معمولاً زمان زیادی به طول نمی انجامد و بازیکنان علاقه دارند تا سریعاً و با استفاده از شواهد کم و حتی بدون داشتن شواهد، بازی را ادامه دهند. از همین رو، گیم پلی سریع و بی رحم آن یک بازی سریع و اغلب خنده داری می سازد که به طرز عجیبی اعتیاد آور است و بهترین ویژگی آن هم این است که رایگان است!

Among Us در ازای ارز واقعی، اسکین، کلاه و حیوانات خانگی را به شما ارائه می دهد، اما این آپشن ها تنها برای زیبایی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد دیگری مبنی بر افزایش قدرت و یا سرعت نخواهند داشت. از طرفی بسیاری از این آپشن ها را می توانید با استفاده از ارز درون بازی که نام آن “لوبیا” است خریداری نمایید و با استفاده از آن اسکین های جدید و یا لوازم آرایشی و زیبایی را تهیه کنید. 

Download: Among Us for Android | iOS (Free)

بدون پرداخت هزینه از بازی های موبایل نهایت لذت را ببرید!

بازی‌های موبایل رایگان زیادی وجود دارد، اما امروزه بسیاری از آنها در برخی مراحل نیازمند پرداخت هزینه هایی هستند و یا برای داشتن قدرت بیشتر باید پول واقعی به بازی پرداخت کرد، از همین رو می توان گفت که پیدا کردن بازی های کاملاً رایگان تا حدودی مشکل خواهد بود. در این لیست سعی کردیم هیجان انگیزترین و محبوب ترین بازی های آنلاین را معرفی کنیم که بتوانید به صورت رایگان آنها را دانلود کرده و بازی نمایید. بازی هایی که در این لیست معرفی شدند را می توانید به صورت چند نفره و آنلاین نیز بازی کنید و در کنار دوستان خود از آنها لذت ببرید. در واقع مهم نیست کدام یک از این بازی ها را امتحان کنید، مهم این است که تجربه ای لذت بخش از گیم پلی این بازی ها کسب خواهید کرد. 

 

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس