پایان سریال Succession

84
0
پایان سریال Succession

جسی آرمسترانگ، خالق و شورارنر سریال Succession که در موفقیت‌های شبکه‌ی HBO پس از اتمام سریال بازی تاج و تخت نقش زیادی داشته است، اعلام کرد که این سریال با پخش فصل چهارم برای همیشه به‌پایان می‌رسد. در این خبر به بررسی پایان سریال Succession می پردازیم.

پایان سریال Succession

آرمسترانگ در مصاحبه با روزنامه‌ی نیویورکر در این‌باره می‌گوید:

«محدودیت‌های خاصی در ادامه دادن یک وراثت وجود دارد. من هرگز تصویر نکردم که قرار است سریال تا ابد ادامه داشته باشد. پایان‌بندی داستان، همواره به‌نوعی در ذهن من حضور داشته است. از فصل دوم من همواره در تلاش برای حل این موضوع بوده‌ام که: آیا این یکی آخری است؟ یا [فصل] بعدی؟ یا شاید فصل بعد از آن؟»

آرمسترانگ در ادامه می‌گوید پس از برگزاری جلسات طولانی مدت با دیگر نویسندگان سریال در ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱، تصمیم نهایی به این ترتیب گرفته شد که به‌جای تولید فصل‌های سالیانه و مداوم یا تقسیم کردن محتوای پایانی داستان به دو سریال کوتاه یا اسپین‌آف‌های متعدد، این گروه تصمیم گرفت که تمام توجه خود را روی ساخت فصل چهارم سریال Succession به‌بهترین و کامل‌ترین شکل ممکن متمرکز کند.

همچنین در انتها آرمسترانگ تایید کرد پشتیبانی و حمایت کامل شبکه‌ی HBO از تیم سازنده‌ی سریال از ابتدا تا به‌امروز ادامه داشته است و مدیران شبکه، تصمیم‌گیری نهایی درخصوص ادامه یا پایان سریال در فصل چهارم را به تیم نویسندگان آرمسترانگ، نیک برایتل و مارک مایلاد واگذار کرده بودند.
همچنین کیسی بلویز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شبکه‌ی HBO پیش از این احتمال ساخت اسپین‌آف‌های فرعی برای جهان Succession بدون مشارکت آرمسترانگ و تیم نویسندگان او را بعید عنوان کرده بود که برخلاف عرف دیگر سریال‌ها و مجموعه‌های بزرگ تلویزیونی بسیاری از شبکه‌ها در این‌روزها به‌حساب می‌آید. البته آرمسترانگ معتقد است همچنان فرصت‌ها و موقعیت‌های زیادی برای ادامه دادن روایت خانواده‌ی روی و دیگر شخصیت‌های دنیای این مجموعه در آینده وجود دارد.

در حال حاضر شبکه‌ی HBO در واکنش به انتشار این اخبار از سوی شوارنر سریال واکنشی نشان نداده است، اما سخنگوی واحد تلویزیون شرکت برادران وارنر، صحت گفته‌های آرمسترانگ در مصاحبه با نیویورکر را تایید کرده است.

آدام گادلی، آنابث گیش، ایلای هاربوئی و يوهانس یوهانسسون بازیگران جدید فصل چهارم این سریال خواهند بود که درکنار هایام عباس، نیکلاس براون، برایان کاکس، کرنان کالکین، پیتر فرایدمن، ناتالی گلد، آرین مؤید، جی. اسمیت-کمرون و فیشر استیونز، فصل آخر از کتاب بحران‌های خانواده‌ی ثروتمند روی را روایت خواهند کرد. پخش فصل چهارم سریال Succession از تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۳ از شبکه‌ی HBO آغاز می‌شود.

hollywoodreporter

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس