دانلود ویرایشگر ویدیو LumaFusion برای اندروید و ChromeOS

141
0
ویرایشگر ویدیو LumaFusion برای اندروید

LumaFusion یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین ابزارهای ویرایش ویدیو است که تا مدت‌ها فقط دردسترس کاربران آیفون، آیپد و مک قرار داشت. این برنامه‌ از نوامبر سال گذشته به‌طور آزمایشی برای سیستم‌عامل اندروید و کروم نیز منتشر شد و حالا عموم کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. می‌توان این برنامه را با نمونه‌های شناخته‌شده‌ای مثل Fina Cut Pro مک و DaVinci Resolve مقایسه کرد که امکانات جذابی مثل پرده‌ی سبز، پشتیبانی از KeyFrame برای اعمال جلوه‌ها، جدول زمانی قدرتمند، ابزارهای اصلاح رنگ و غیره را در اختیار کاربران تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند قرار می‌دهند. برای دانلود ویرایشگر ویدیو LumaFusion برای اندروید کلیک نمایید.

ویرایشگر ویدیو LumaFusion برای اندروید و ChromeOS

LumaFusion میان فیلم‌سازان و تولیدکنندگان محتوا که از دستگاه‌های اپل استفاده می‌کنند به‌خوبی شناخته شده است و محبوبیت بالایی دارد. این برنامه حتی برنده‌ی جایزه‌ی بهترین اپلیکیشن اپ‌استور در سال ۲۰۲۱ شد. LumaTouch به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی ابزار ویرایشگر ویدیو ادعا می‌کند از زمان معرفی این برنامه در سال ۲۰۱۶ تا کنون بیش‌ از ۶۸ میلیون پروژه با آن ساخته شده است.
آمارهای ارائه شده درمورد میزان استفاده از LumaFusion، هنوز کاربران اندروید را درنظر نگرفته است. LumaTouch همچنین خاطرنشان می‌کند تیمی از توسعه‌دهندگان باتجربه‌ی اندروید را برای بازسازی نسخه‌ی جدید LumaFusion جمع‌آوری کرده است. این برنامه همچنین برای استفاده از برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد کروم‌بوک‌ها و گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی، بهینه‌سازی شده است.

کروم‌بوک‌ها قابلیت‌های خلاقانه زیادی ندارند و بنابراین گزینه‌های دردسترس کاربران این سیستم‌عامل برای ویرایش ویدیو محدود بوده است. با توجه به اینکه بسیاری از مدارس سرتاسر دنیا به‌دلیل مقرون‌به‌صرفه‌بودن کروم‌بوک‌ها از این محصولات استفاده می‌کنند، اکنون قادر خواهند بود از LumaFusion به‌عنوان بزاری بسیار کاربردی برای آموزش تکنیک‌های ویرایش ویدیو بهره ببرند.

نسخه‌ی اندرویدی LumaFusion درحال‌حاضر با قیمت ۳۰ دلار در فروشگاه گوگل‌پلی درسترس قرار گرفته است. این نسخه قیمتی مشابه همتای iOS خود دارد. البته نسخه‌ی بتای برنامه با برچسب ۱۹٫۹۹ دلار به‌فروش رفت و کسانی که آن را خریداری کرده‌اند برای دانلود نسخه‌ی کامل و پایدار، نیازی به پرداخت هزینه‌ی اضافه نخواهند داشت.

theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس