پربیننده‌ترین سریال پارامونت پلاس 2022

52
0
پربیننده‌ترین سریال پارامونت پلاس

در سال ۲۰۲۲ برنامه‌های تلویزیونی جدید زیادی به روی آنتن رفتند، شاید فراموش کرده باشید که اقتباس شرکت پارامونت از Halo یکی از آن‌ها بود. یا شاید هم نه، از همان ابتدا جزو بینندگان پر و پا قرص بودید چرا که به تازگی اعلام شده سریال Halo پربیننده‌ترین سریال پارامونت پلاس در سال گذشته میلادی بوده است.

پربیننده‌ترین سریال پارامونت پلاس

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، Halo موفق شده دو سریال Yellowstone و 1883 را شکست دهد تا به صدر جدول پربیننده‌ترین آثار پارامونت برسد. البته ناگفته نماند یلواستون فقط از طریق سرویس خارج از آمریکا در دسترس بود، اما با در نظر گرفتن همه چیز، باز هم یک برد بزرگ برای پارامونت و تیم ساخت Halo به حساب می‌آید. استودیو حق داشت که دستور ساخت فصل دوم را بدهد.
در دوره‌ای که سریال‌ها حتی با وجود تمدید شدن برای فصل بعد باز هم احتمال لغو آن‌ها وجود دارد، مگر اینکه به محض پخش فصل اول، به موفقیت‌های بی‌نظیر دست پیدا کنند، ادامه اقتباس تلویزیونی Halo لزوماً یک نتیجه قطعی نبود. به خصوص که برخی از بازخوردهای طرفداران سرسخت بازی‌ها آنچنان درخشان نبود. نمایش چهره مسترچیف در سریال چندان به مذاق هواداران خوش نیامد.
جذب بینندگان بی‌شمار برای پارامونت احتمالاً برای برخی تعجب آور نخواهد بود. نه تنها به این دلیل که بزرگ‌ترین رقیب آن (Yellowstone) را نمی‌توانستید روی پلتفرم در داخل ایالات متحده تماشا کنید، بلکه به این دلیل که اولین قسمت آن در ماه مارس، رکورد بینندگان سرویس استریم را به نام خود زد.

انتظار برای فصل دوم ممکن است کوتاه‌تر از آن چیزی باشد که فکر می‌کنید. اولین تصویر از پشت صحنه چهار ماه پیش به اشتراک گذاشته شد، بنابراین باید گفت که پروسه تولید در حال حاضر به خوبی پیش می‌رود.

thegamer

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس