تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی

46
0
تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی

سولانا در چند ماه گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشته است، اما اقدام قیمت در چند روز گذشته احتمال افزایش قیمت را بیشتر می کند. خیلی زود است که پیش بینی کنیم حرکت مورد انتظار الگوی جهش گربه مرده است یا شروع یک بهبودی پایدار. با این حال، راه اندازی می تواند برای معامله گران کوتاه مدت جالب باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی می پردازیم.

تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی

تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی
تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی

جفت از سولانا نسبت به پایین‌ترین قیمت 8 دلار در 29 دسامبر به شدت افزایش یافته است. خریداران با خرید سولانا در 3 ژانویه قیمت را به بالای SMA 50 روزه (12.75 دلار) رساندند و از آن زمان تاکنون توانسته اند این جفت را بالاتر از این سطح نگه دارند. این نشان می دهد که گاوها در تلاش هستند تا میانگین های متحرک را به حمایت تبدیل کنند.

اگر قیمت به بالای مقاومت 15 دلار برسد، جفت می‌تواند تا 19 دلار شتاب بگیرد. این سطح ممکن است دوباره به عنوان یک مانع عمل کند، اما در صورت عبور از آن، رالی می تواند تا سطح 50% فیبوناچی اصلاحی 23.40 دلار گسترش یابد.

اگر قیمت پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، گاوها ممکن است کنترل خود را از دست بدهند. چنین حرکتی نشان می دهد که خرس ها در سطوح بالاتر فعال هستند.

تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی
تحلیل تکنیکال سولانا 20 دی

نمودار 4 ساعته نشان می دهد که قیمت به 20-EMA بازگشت اما گاوها این کاهش را خریداری کردند. این نشان دهنده تغییر در احساسات و خرید سولانا با کاهش قیمت این رمز ارز است. گاوها سعی خواهند کرد با بالا بردن قیمت به بالای منطقه مقاومت 14.24 دلاری تا 15 دلار، حرکت صعودی را گسترش دهند.

از سوی دیگر، خرس ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به زیر 20-EMA بکشند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، جفت ممکن است به 50-SMA سقوط کند. این سطح ممکن است به عنوان یک حمایت عمل کند، اما اگر خرس ها قیمت را به زیر آن کاهش دهند، این کاهش می تواند به 11 دلار برسد.

cointelegraph

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس