پرفروش‌ترین بازی 2022

35
0
پرفروش‌ترین بازی 2022

به‌طور رسمی اعلام شد: Call of Duty: Modern Warfare 2 پرفروش‌ترین بازی 2022 در ایالات متحده است.

پرفروش‌ترین بازی 2022

این خبر توسط متخصص داده‌های بازی NPD اعلام شده که بزرگ‌ترین موفقیت‌های سال گذشته را براساس داده‌های فروش خلاصه کرده است. به گفته این شرکت تحقیقات بازار، Modern Warfare 2 با پیشی گرفتن از

از فرام‌سافتور توانست این موفقیت را کسب کند و Madden NFL 23 در جایگاه سوم قرار گرفته است.

God of War: Ragnarok و Lego Star Wars: The Skywalker به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند، در حالی که Pokemon: Scarlet/Violet، FIFA 23، Pokemon Legends: Arceus، Horizon Forbidden West و MLB: The Show 22 ده بازی برتر را تشکیل می‌دهند.

نکته جالب اینکه برای هیچکدام از بازی‌های Pokemon فروش دیجیتالی در نظر گرفته نشده، در حالی که تعداد نهایی MLB: The Show 22 شامل فروش دیجیتالی از طریق ایکس باکس یا سوییچ نیز نمی‌شود، بنابراین فروش این بازی‌ها به طور بالقوه می‌تواند بسیار بیشتر باشد.

در آذر ماه نیز NPD با انتشار داده‌های خود گفته بود که Modern W‌arfare 2 پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده است که اکنون مشخص شده شوتر اول شخص اکتیویژن به موفقیت خود ادامه داده است. تیم ویجیاتو در بررسی بازی Call of Duty Modern Warfare 2 نوشت:

Modern Warfare 2 یک تلاش قابل احترام از تیم جدید اینفینیتی‌وارد است. تلاشی که گاهی آن‌قدر نوآورانه می‌شود و سعی می‌کند کلیشه‌ها را در هم بشکند که گاهی از حفظ ریتم مرحله جا می‌ماند و گاهی از آن کادر امنی که کال آو دیوتی بیش از دو دهه است در آن بازی می‌کند، بیرون می‌زند.

gamesradar

5/5 - (2 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس