بازی Valheim در دو هفته 3 میلیون نسخه فروش داشته است

تنها هشت روز پس از عرضه بازی Valheim، استودیوی Iron Gate، توسعه دهنده بازی مستقل اعلام کرد که Valheim تقریبا ۱ میلیون نسخه فروخته است.

36
0
بازی Valheim در دو هفته 3 میلیون فروش داشته است

در ۱۰ فوریه، تنها هشت روز پس از عرضه بازی Valheim، استودیوی Iron Gate، توسعه دهنده بازی مستقل اعلام کرد که Valheim تقریبا ۱ میلیون نسخه فروخته است. پنج روز پس از آن، والهایم به ۲ میلیون فروش رسید. جمعه ۱۹ فوریه، Valheim در دو هفته ۳ میلیون فروش داشته است.

در اینجا چند واقعیت دیگر وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید بدانید:

  • Valheim تبدیل به دومین بازی پر طرفدار استیم شده است.
  • Valheim با بیش از ۳۹۰ هزار بازیکن همزمان وارد لیست ۱۰ بازی با بیش‌ترین تعداد پلیر استیم به صورت همزمان شده است.
  • در زمان تخفیفات سال جدید استیم (Valve’s Steam Lunar)، با وجود اینکه هیچ تخفیفی نداشته است، در بالای لیست فروشندگان Steam قرار گرفت.

فروش سریع بازی Valheim نسبت به دیگر بازی‌ها

0 بازی Valheim در دو هفته 3 میلیون فروش داشته است

نزدیک‌ترین نمونه به بازی Valheim شاید PlayerUnknown’s Battlegrounds باشد، که به همین ترتیب از Steam Early Access بیرون آمد، در هنگام فروش Steam نسخه‌های مختلفی از آن را فروخته شد، یک رکورد برای Steam با بیش‌ترین بازیکنان همزمان (۳/۲ میلیون) ثبت کرد و کل ژانر Battleroyal را که باعث ایجاد Fortnite ،Apex Legends ،Call of Duty: Warzone و موارد دیگر شد، را ساخت. اما حتی PUBG ماه‌ها طول کشید تا به اعداد موجود حال حاضر Valheim برسد.

در مقایسه، والهایم کند و روش مند است. این بخشی از یک ژانر تثبیت شده در بازی‌های بقا است که در آن شما می‌توانید محصولات خود را جمع آوری و برداشت کنید، خرد کنید، حفاری کنید، شکار کنید و پوست بکنید، سپس ابزارهای بهتری بسازید تا بارها و بارها همه آن‌ها را با کارایی بیشتر انجام دهید. همچنین بسیار آسان در دسترس است و یادگیری آن آسان است، من خودم به دلیل مکانیک‌های سفت و سخت از بازی‌های Survival بیزارم، اما به نظر می‌رسد در والهایم همه چیز بدون فکر زیاد منطقی است و این یکی از دلایل شهرت و فروش زیاد این بازی است، از جهات دیگر بازی بسیار شبیه به Terraria اما سه بعدی است و حس می‌کنم الهامات زیادی از آن گرفته. در واقغ ساخت و ساز در بازی بسیار آسان است و این لذت بازی را زیاد می‌کند.

حال که با فروش بازی Valheim آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس