پولی شدن فعالیت در توییتر

24
0
خرید اشتراک پولی

توییتر از داخل هزاران کارمند خود را اخراج کرده و ظاهراً از بیرون هم دیگر شبیه قبل نخواهد شد. گزارشی تازه نشان می‌دهد که ایلان ماسک در نظر داشته تا کل این شبکه اجتماعی را پشت دیواری قرار دهد که عبور از آن و دسترسی به محتوا را مستلزم پرداخت هزینه می‌کند. در این خبر به بررسی پولی شدن فعالیت در توییتر می پردازیم.

پولی شدن فعالیت در توییتر

به گزارش وب‌سایت پلتفرمر، یکی از عجیب‌ترین تغییراتی که به نقل از یک منبع آگاه بحث اجرای آن در توییتر مطرح شده، دریافت هزینه از همه یا اکثر کاربران توییتر است. مدیران جدید این شبکه اجتماعی در جلسات اخیر خود این ایده را مطرح کرده‌اند که هر کاربر به‌صورت ماهانه بتواند برای مدت‌زمان محدودی از این پلتفرم استفاده کند و برای استفاده بیشتر نیازمند خرید اشتراک پولی باشد.

فعلاً مشخص نیست که ماسک چقدر درباره این ایده جدی است، اما با توجه به عرضه قریب‌الوقوع نسخه جدید سرویس بلو به نظر نمی‌رسد که این ایده به این زودی‌ها اجرا شود. با این حال، با اتکا بر شرایط اسفناکی که این شرکت در آن به سر می‌برد، بعید نیست که ماسک برای افزایش قابل توجه درآمدها دست به انجام چنین کارهایی بزند.

تیم مدیریت جدید توییتر از مدیران تیم‌ها خواسته بود تا در دو جمله گزارش وضعیت جدید تیم‌های خود را اعلام کنند. مدیران باید در یک جمله کارنامه قبلی کارمند را توضیح می‌دادند و در جمله دوم گفته می‌شد که چرا یک کارمند باید در جایگاه شغلی خود باقی بماند.

کارمندان فعلی توییتر در وضعیت خوبی قرار ندارند

بعضی تیم‌ها ضربه سنگینی خورده‌اند و برخی به‌طور کامل منحل شده‌اند. ولی خیلی زود مشخص شد که این تصمیم عجولانه بوده است. حالا ظاهراً توییتر از بعضی از کارمندان اخراجی خواسته تا به سر کار برگردند. عده‌ای از این افراد نگرانند که اگر درخواست این شرکت را قبول نکنند، از سه ماه حقوقی که پس از جدایی نصیب آن‌ها می‌شد، بی‌بهره بمانند.

افزون بر این، در حال حاضر دو گروه در توییتر حضور دارند. یک گروه کارمندانی هستند که روی پروژه‌های مورد توجه ایلان ماسک مثل نسخه جدید سرویس بلو کار می‌کنند. گروه دوم سایر نیروها به حساب می‌آیند. یکی از کارمندان به پلتفرمر گفته است گروه اول روزانه 20 ساعت سر کار هستند، ولی بقیه عملاً به انتظار نشسته‌اند و دستورالعمل یا چارت سازمانی ندارند. عده‌ای حتی نمی‌دانند که مدیر یا تیمشان کدام است.

منبع : theverge

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس