4 دلیل که چرا فروش تاییدیه توییتر یک ایده بد است

86
0
فروش تاییدیه توییتر

با توجه به پیشنهاد ایلان ماسک برای ایجاد اشتراک برای تایید توییتر، در اینجا دلایلی وجود دارد که چرا این ایده بد است. فروش تاییدیه توییتر ممکن است بسیار بد باشد!

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

چه کسی مالک توییتر است؟ ( تاریخچه مختصری از این شرکت)

آموزش کامل حذف فالوور از توییتر | جدیدترین روش حذف دنبال کننده در

9 روش جستجو و پیدا کردن شغل با استفاده از توییتر

اینکه چه کسی علامت آبی رنگ بسیار مورد علاقه توییتر را دریافت می کند همیشه یک موضوع بحث برانگیز بوده است. در حالی که توییتر به طور سنتی تأیید را به افراد «قابل توجه» ارائه می‌دهد، هیچ تعریف روشنی از اینکه چه کسی با این نمایه مطابقت دارد و چه کسی مناسب نیست، وجود ندارد.

اکنون، ایلان ماسک، میلیاردر فناوری، در راس امور توییتر قرار دارد، او پیشنهاد می ‌کند که نشان تأیید صحت را به هر کسی که می ‌تواند هزینه آن را پرداخت کند، بدهد. اگرچه ممکن است در ابتدا برای برخی عالی به نظر برسد، اما جنبه های منفی جدی برای آن وجود دارد. بیا یک نگاهی بیندازیم.

1.فروش تاییدیه توییتر: از بین بردن انحصاری مرتبط با تأیید

در توییتر، افرادی که حساب های تایید شده دارند، برخی از سرسخت ترین مخالفان طرح ایلان ماسک برای دادن تیک آبی به هر کسی هستند که می تواند پرداخت کند. این تا حدودی قابل درک است. آنها احتمالاً وضعیت توییتر خود را از دست خواهند داد اگر همه به طور ناگهانی حق امتیاز توییتر شوند. وضعیت موجود انحصاری را ارائه می دهد، چیزی که ایلان ماسک از آن انتقاد کرده و آن را «نظام اربابان و دهقانان» توصیف می کند.

ایلان ماسک می خواهد این شکاف را از بین ببرد. با این حال، اجازه دهید با آن روبرو شویم، بسیاری از مردم می خواهند تأیید شوند زیرا این احساس انحصار را به آنها می دهد. مانند پول، یک کالا زمانی که کمیاب باشد، ارزنده تر و ارزشمندتر است. در حال حاضر، نشان تأیید یک کالای دیجیتال کمیاب است، عرضه بی ‌نهایت جذابیت آن را کاهش می‌دهد.

اگر تأیید شده باشید، مرد همسایه و همه همسایه‌های شما تأیید شده است، نشان تأیید دیگر هرگز یکسان نخواهد بود.

اما همچنین می‌تواند شکاف دیگری ایجاد کند – تقسیم بر این که چه کسی می‌تواند هزینه اشتراک آبی توییتر را در مقابل کسانی که نمی‌ توانند بپردازند، بدون اینکه نشانگرهای خارجی مانند موفقیت یا اطلاع در یک زمینه، عامل تعیین‌ کننده‌ای برای تأیید شدن باشد.

2. شبه ناشناس ممکن است از بین برود

فروش تاییدیه توییتر
فروش تاییدیه توییتر

یکی از بهترین چیزها در مورد توییتر این است که می توانید نظر خود را در پوشش ناشناس بیان کنید. برخلاف شبکه ‌های اجتماعی مانند فیس‌ بوک، توییتر سیاست رسمی نام واقعی را اعمال نمی‌ کند. می‌توانید با نام واقعی، نام تجاری یا یک حساب کاربری ناشناس توییت کنید.

این ناشناس بودن برای بسیاری از کاربران توییتر بسیار مهم است. مثلاً می توانید بدون ترس از شناسایی و قربانی شدن، از دولت های سرکوبگر انتقاد کنید. شما می توانید به طور ناشناس مانند یک فرد معمولی به تفریح ​​بپردازید، بدون اینکه استانداردهایی را که جامعه از فردی با موقعیت شما انتظار دارد رعایت کنید.

“تأیید برای همه” خطر بزرگی را برای سوق دادن توییتر به سمت تبدیل شدن به یک پلتفرم واقعی با نام واقعی به همراه دارد. شما باید شناسایی کنید که چه کسی هستید تا علامت آبی را دریافت کنید و در عین حال از ناشناس ماندن خود در این فرآیند صرفنظر کنید. مطمئناً، تحت پیشنهاد تأیید فعلی توییتر، گزینه تأیید نشدن را خواهید داشت، بنابراین می ‌توانید به صورت ناشناس به توییت کردن ادامه دهید.

متأسفانه، یک مدل تأیید باز برای همه ممکن است منجر به پلتفرمی شود که در آن حساب‌ های تأیید نشده کنار گذاشته می ‌شوند یا حتی با تحقیر رفتار می‌ شوند، در حالی که فقط آنهایی که علامت تیک آبی دارند جدی گرفته می ‌شوند. این امر به طور غیرمستقیم افراد را تحت فشار قرار می دهد تا تأیید شوند و ناشناس ماندن در این فرآیند را از دست بدهند.

3.فروش تاییدیه توییتر: حساب های جعلی ممکن است سر به فلک بکشد

یکی از بزرگترین نگرانی های ایلان ماسک در مورد توییتر، تعداد اکانت ها و ربات های اسپم در پلتفرم توییتر است. او در یکی از چندین توئیت خود در مورد این موضوع، قول داد که «ربات‌های اسپم را شکست دهد یا در تلاش بمیرد».

این در واقع دلیلی است که ارزش مبارزه برای آن را دارد، اما یک مشکل کوچک در استفاده از تأیید برای مبارزه با ربات ها وجود دارد. تصور کنید یک حساب تأیید شده است اما بعداً دسته یا نام نمایشی آن را به چیزی شبیه به یک سازمان دولتی یا حساب افراد مشهور تغییر دهید. بگویید حسابی با علامت تیک آبی، دسته‌ اش را به @whiteh0use تغییر می ‌دهد تا جعل هویت @whitehouse باشد. یا شاید چیزی مانند @twitter_support برای جعل هویت @twitterSupport، همه اینها در حالی که تیک آبی دارید؟

اگر اقدامات متقابل قوی وجود نداشته باشد، می تواند فصلی آزاد برای جنایتکاران باشد. هی نگاه کن، من پشتیبان توییتر هستم، و حتی یک علامت آبی هم دارم، باید معتبر باشم درست است؟ حالا پسوردتو بده

این یک ایده تئوری نیست، حساب‌های تایید شده که دسته خود را به کلاهبرداری از افراد تغییر می ‌دهند قبلاً اتفاق افتاده است. جک دورسی، بنیانگذار توییتر، مجبور شد در سال 2018 به طور عمومی در مورد این موضوع اظهار نظر کند. با تایید شدن ناگهانی میلیون ها حساب کاربری، شما فقط می توانید تصور کنید که چه تعداد تقلبی ظاهر می شود.

4.فروش تاییدیه توییتر: خروج از حساب های پرمخاطب

در طرح پول نقد برای تأیید ایلان ماسک، افرادی که قبلاً در این پلتفرم تأیید شده اند باید برای حفظ نشان تأیید اعتبار خود هزینه بپردازند. همانطور که انتظار میرفت، تعداد زیادی حساب‌های معتبر تایید شده در حال حاضر تهدید می‌کنند که اگر ایلان ماسک به برنامه خود ادامه دهد، توییتر را ترک خواهند کرد.

با این حال، احتمالا باید این یکی را با کمی نمک مصرف کنید. مردم همچنین تهدید کردند که اگر ایلان ماسک توییتر را بخرد، پلتفرم را ترک خواهند کرد. با این حال، مردم واقعاً می‌توانستند تهدیدهایشان را عملی کنند.

نابغه یا احمق؟

توییتر به آرامی و بدون بررسی عمومی در حال حرکت بود تا اینکه ایلان ماسک مالک جدید توییتر شد. اکنون، تغییرات جدید مخرب در مد معمولی ایلان ماسک ظاهر می شود. بسیاری از مردم استدلال می کنند که آخرین حرکت های او پیامدهای مشکل زا خواهد داشت.

با این حال، او هنوز همان مردی است که موشک‌ ها را در فضا می ‌گذارد و برنامه ‌های بلند پروازانه‌ ای برای استعمار مریخ دارد. بنابراین، آیا مدیریت توییتر می تواند سخت تر از علم موشک باشد؟ آیا ماسک ممکن است نبوغ برنامه های خود را بیش از حد ارزیابی کند؟ فقط زمان می تواند این را به همه اثبات کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس