چیزهایی که دوست داریم در تریلر بعدی Lies of P ببینیم

53
0
چیزهایی که دوست داریم در تریلر بعدی Lies of P ببینیم

چیزهایی که دوست داریم در تریلر بعدی Lies of P ببینیم. بسیاری از گیمرها مشتاقانه در حال دنبال کردن اخبار بازی سولزلایک Lies of P هستند. این محبوبيت به لطف تریلر طوفانی اخیر بازی رقم خورد. بنابراین نمایش بعدی باید از این هم فوق العاده‌تر باشد. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

یک فیلم دیزنی لزوماً اولین چیزی نیست که هنگام تصور یک محیط خوب برای یک بازی Soulslike به ذهن خطور می‌کند. در ظاهر، این دو چیز نمی‌توانستند از این دورتر باشند. یعنی به واقع ۲ چیز متضاد یکدیگر بودند. بنابراین وقتی یک بازی Soulslike به نام Lies of P بر اساس داستان پینوکیو معرفی شد، ابروها از شدت تعجب بالا رفت. یک تریلر داستانی، نور مختصری را به این فرضیه می‌افکند و فضایی تاریک و لاوکرافتی را با خیابان‌های متروکه پر پیچ‌ و خم و زیبایی‌شناسی متمایز اواخر دهه 1800 میلادی نشان می‌دهد. پدر ژپتو روایت می‌کند، او توضیح می‌دهد که شهر کرات قبل از ورود او به کلیسا و بیدار کردن پسرش، توسط طاعون و ربات‌ها تحت کنترل قرار گرفته است. واضح است که در حالی که داستان پینوکیو برای بسیاری آشناست، تفسیر و برداشت Lies of P اصلاََ آشنا نخواهد بود.

سپس تریلر داستانی اولیه با تریلر دیگری که روی گیم پلی تمرکز داشت دنبال شد و این همان چیزی بود که توجه گیمرها را جلب کرد. قهرمان داستان پینوکیو با سلاح‌های مختلفی از شمشیر گرفته تا تبر و حتی چیزی شبیه به اره چرخنده که طرفداران Bloodborne باید با آن آشنا باشند، دیده می‌شود. با این‌که داستان بر اساس رمان کلاسیک ایتالیایی The Adventures of Pinocchio اثر کارلو کولودی است، اما بسیار واضح است که بازی از سری Soulsborne الهام گرفته است و شباهت‌های آن به Bloodborne به طور خاص کاملاََ آشکار است. با توجه به تمرکز هر دو تریلر روی عناصر مختلف، جالب است که ببینیم تریلر بعدی چه چیزی را معرفی می‌کند، و چند مورد وجود دارد که باید شامل آن‌ها شود.

بازی پینوکیو

همه‌ی چشم‌ها خیره به تریلر بعدی Lies of P خواهند بود

حال که گیمرها نگاهی کوتاه به داستان و عناصر گیم پلی داشته‌اند، تریلر بعدی باید در خصوص چیزی که نشان می‌دهد کمی دقیق‌تر شود. بدیهی‌ترین چیزی که تاکنون گم شده است و جای خالی آن حس می‌شود، نگاه کامل به خود شخصیت اصلی (یعنی پینوکیو) بوده است. نگاه بهتر بازیکنان به قهرمان داستان، روشن می‌کند که چه نوع پینوکیوای در این بازی ایفای نقش خواهد کرد. به احتمال زیاد، این نسخه آن نسخه‌ی بسیار زیبا و شاد برای کسانی که کارتون 1940 میلادی دیزنی را دیده‌اند نخواهد بود، بلکه نسخه بسیار تحریف‌شده‌تری خواهد بود. تا کنون، توسعه دهندگان Round 8 Studio و Neowitz Games عمدتاً پینوکیو را از پشت سر نشان داده‌اند. حسب مورد از آنچه نشان داده شد می‌توان به موارد خاصی نتیجه گرفت. اولین و بارزترین چیز این است که این نسخه از عروسک معروف مانند اکثر نسخه‌های دیگر کاملاً از چوب ساخته نشده است.

در واقع، به نظر می‌رسد که بازوی چپ او از فلز ساخته شده است، و به نظر می‌رسد که این بازو می‌تواند ابزارهایی مانند قلاب، و غیره را به راحتی به خود وصل کند. نشان داده شده است که پینوکیو با استفاده از این قلاب دشمنان را از فاصله دور به سمت خود می‌کشد و با یک ضربه‌ی کاری حسابشان را می‌رسد. با گنجاندن یک بازوی مکانیکی، به نظر می‌رسد Lies of P کاملاً برای استفاده از سلاح‌های مشابه Bloodborne آمادگی دارد. همچنین به نظر می‌رسد که این بازو می‌تواند از انواع جادو نیز استفاده کند، جادوهای ترکیبی با آتش و عناصر دیگر که مستقیماً علیه دشمنان یا به طور غیرمستقیم با آغشته کردن سلاح به آن‌ها استفاده می‌شوند.

جدای از پینوکیو، گیمرها تاکنون فقط ژپتو را دیده‌اند و نمی‌توان مطمئن بود که او دوست یا دشمن ما خواهد بود، اگرچه در این مرحله احتمال بیشتری وجود دارد که دوست که باشد. بازیکنان امیدوارند که نگاهی به شخصیت‌های دیگری که قرار است در بازی وجود داشته باشند، داشته باشند. توسعه‌دهنده درباره اهمیت دیالوگ در بازی صحبت کرده است، با هر دروغی که گفته می‌شود پینوکیو «انسان‌تر» می‌شود، اما این گفته دقیقاً چه معنایی دارد! در حال حاضر مشخص نیست. گفته می شود هر کاری که پینوکیو انجام می‌دهد و هر حرفی که می‌زند، بسته به گزینه‌های انتخاب شده توسط بازیکن، به طور پویا روی گیم پلی تاثیر می‌گذارد. این سیستم “دروغ” به طور بالقوه می‌تواند جایی باشد که Lies of P خود را از Bloodborne و سایر عناوین مشابه متمایز می‌کند. امیدواریم تریلر بعدی نیز جزئیات بیشتری در مورد این عنصر بسیار جذاب ارائه دهد.

از بین تمام بازی‌های آتی Soulslike که برای چند سال آینده معرفی شده‌اند، Lies of P شاید امیدوارکننده‌ترین بازی باشد، با ترکیبی از فانتزی تاریک، عناصر ترسناک و مبارزات سبک Dark Souls، انتظار برای آن بسیار سخت است. زمان نشان خواهد داد که آیا ترکیب عجیب از یک فیلم دیزنی و یک بازی Soulslike سودآوری و موفقیت را به همراه خواهد داشت یا خیر.

بازی Lies of P هم‌اکنون در حال توسعه است. نظر شما در خصوص این بازی عجیب چیست؟ دوست دارید در تریلر بعدی چه مواردی مشخص شوند؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: khc.reza@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس