۱۰ بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید

24
0
بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید

به دنبال بازی های تیراندازی برای بازی با دوستان هستید؟ این مقاله شامل بهترین بازی های FPS چند نفره برای دستگاه های Android است. در ادامه 10 بازی بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید را با هم بررسی میکنیم.

بازی های چند نفره همیشه سرگرم کننده هستند. به جای اینکه تنها بازی کنید و خسته شوید، می‌توانید با دوستان خود وارد دنیای مجازی شوید و از بازی لذت ببرید. تحقیقات، مزیت های متعدد بازی های چند نفره مانند کاهش استرس، افزایش مهارت های اجتماعی، بهبود هماهنگی دست و چشم و بسیاری موارد دیگر را نشان داده‌اند.

FPS یا بازی های تیراندازی اول شخص از محبوب ترین سبک های چند نفره هستند. از آنجایی که گروه شدن با دوستان و سپس مبارزه با تیم دشمن هیجان ‌انگیزتر از تنهایی بازی کردن است، در اینجا مجموعه‌ای از ده بازی FPS برتر چند نفره که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید، آورده شده است.

1.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile
Apex Legends Mobile

Apex Legends Mobile یک بازی تیراندازی تاکتیکی آنلاین است که دارای گیم پلی مبتنی بر شخصیت است. این بازی دارای بیش از 10 قهرمان است که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا در بازی پیروز شوید.

شما می‌توانید با دوستان خود در تیم های دو یا سه نفره متحد شوید. در کنار حالت Battle Royale ۶۰ نفره، این بازی همچنین دارای حالت های PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) مانند Team Deathmatch و Gun Game است. علاوه بر این، اگر به دنبال بازی رقابتی هستید، Apex Legends دارای بازی های رتبه بندی شده است.

2.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile
Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile یکی از معروف ترین بازی های FPS آنلاین است که دارای حالت بتل رویال 100 نفره و 5 مقابل 5 در سی نقشه است.

CODM عمدتا بر روی حالت های PVP تمرکز دارد. به همین دلیل است که تنها دو نقشه برای حالت Battle Royale موجود است. علاوه بر این، بازی دارای مسابقات رتبه بندی شده برای حالت چند نفره است و می‌توانید قبل از شروع مسابقه، وسایل خود را مانند سلاح ها، شخصیت ها و تجهیزاتی مانند نارنجک ها سفارشی کنید.

3. PUBG MOBILE

PUBG MOBILE
PUBG MOBILE

PUBG MOBILE یک بازی تیرانداز تاکتیکی است، اما برخلاف دو بازی فوق، این بازی دارای نقشه های متعدد برای حالت PvP و Battle Royale است. شما می‌توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود در یک تیم دو یا چهار نفره بازی کنید و با 100 بازیکن دیگر وارد بتل رویال شوید. آخرین بازمانده برنده خواهد شد.

شما می‌توانید با استفاده از چت صوتی درون بازی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید، شخصیت و اسلحه های خود را سفارشی کنید. بازی با هر آپدیت فصل جدید دارای یک رویداد محدود زمانی است که بازی سرگرم کننده است.

4.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: Shadowgun Legends: FPS Onilne

Shadowgun Legends: FPS Onilne
Shadowgun Legends: FPS Onilne

Shadowgun Legends یک بازی FPS رایگان با موضوع علمی تخیلی است. دارای دو حالت است: Co-op برای بازی با دوستان و حالت Story برای نجات جهان از دست بیگانگان.

این بازی دارای گرافیک باکیفیت و داستانی حماسی با ماموریت در سه سیاره مختلف است و هر عملیات در حالت Co-op در دسترس است. علاوه بر این، می‌توانید اسلحه بسازید، بارگیری را سفارشی کنید و حتی می‌توانید از یک گیم‌پد برای اجرای بازی استفاده کنید.

5. Warface GO

Warface GO
Warface GO

Warface Global Operation یک بازی تیراندازی آنلاین رایگان جدید توسط MY GAMES است. گیم پلی بازی حاوی خشونت شدید است، بنابراین فقط زمانی بازی را انجام دهید که بالای 16 سال دارید.

دارای چهار حالت است: TDM: اولین تیمی که در 6 دقیقه 40 امتیاز کسب کند برنده است. Control: شما باید یک منطقه را از دشمن بگیرید. Plant the Bomb، جایی که باید بمب را بگیرید و بکارید، سپس از خنثی کردن آن توسط تیم دیگر جلوگیری کنید. در نهایت، Free for all، جایی که بازیکن با دیگران مبارزه می‌کند تا 15 کشتن اول را تضمین کند.

6.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: Infinity Ops: Cyberpunk Shooter

Infinity Ops: Cyberpunk Shooter
Infinity Ops: Cyberpunk Shooter

Infinity Ops یک بازی علمی تخیلی چند نفره FPS بر اساس تم سایبرپانک است. این بازی بر روی مبارزات PvP تمرکز دارد و دارای چهار حالت است: Deathmatch، Team Deathmatch، Hardcore، Realistic Combat and Costum، بنابراین می‌توانید قوانین خود را ایجاد کنید و با دوستان خود بازی کنید.

این بازی به خوبی برای دستگاه های ارزان قیمت بهینه شده است و دارای تنظیمات گرافیکی مختلف برای عملکرد بهتر است. مانند بازی های دیگر، می‌توانید شخصیت و سلاح های خود را شخصی سازی کنید و دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

این بازی به همراه سایر بازی های موجود در این فهرست، دارای خریدهای درون برنامه‌ای است. برای جلوگیری از خرج کردن فراتر از بودجه‌تان، مطمئن شوید که خریدهای درون برنامه شامل چه مواردی هستند.

7. Critical Ops: Multiplayer FPS

Critical Ops: Multiplayer FPS
Critical Ops: Multiplayer FPS

Critical Ops، CS: GO اندروید است. در میان گیمرهای FPS موبایل محبوب است و دارای بیش از 50 میلیون دانلود با بیش از 1 میلیون بازیکن فعال روزانه است. دارای مسابقات PvP مانند CS: GO است و می‌توانید بین تیم های تروریستی و ضد تروریستی یکی را انتخاب کرده و بجنگید.

Critical Ops دارای شش حالت است: Defuse، Team Deathmatch، Gun Game، Quick Games، Ranked Games و Custom Games در پانزده نقشه مختلف برای بازی با دوستان. علاوه بر این، می‌توانید سلاح هایی مانند تپانچه، چاقو، تفنگ های تهاجمی و نارنجک ها را در بارگیری های خود سفارشی کنید.

8.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: Modern Combat Versus

Modern Combat Versus
Modern Combat Versus

جدیدترین عنوان Gameloft در سری Modern Combat FPS، Modern Combat Versus است. این یک بازی تیراندازی آنلاین PvP با گیم پلی شخصیت محور و موضوعی علمی تخیلی است.

شما می‌توانید یک شخصیت را از لیست 17 کاراکتر انتخاب کنید، که در آن هر یک دارای توانایی منحصر به فردی برای برتری شما نسبت به دیگران است. پس از انتخاب، می‌توانید یک نبرد 4 مقابل 4 در شش نقشه متمایز داشته باشید که برای مبارزات عالی هستند.

9. Modern Strike Online: PvP FPS

Modern Strike Online: PvP FPS
Modern Strike Online: PvP FPS

همانطور که از نامش مشخص است، این یک بازی آنلاین چند نفره PvP FPS نیز هست. این بازی به دلیل کنترل های آسان مشهور است. بنابراین، اگر در بازی های FPS تازه کار هستید، این یکی از بهترین بازی ها برای شروع تجربه FPS شماست.

این بازی دارای هفت حالت FPS است که می‌توانید با بیش از 20 کاراکتر در چهارده نقشه منحصر به فرد بازی کنید. سفارشی سازی های مختلفی مانند ساخت سلاح، انتخاب توانایی ها، تغییر لباس ها و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

10.بازی تیرانداز اول شخص برای اندروید: FPS Online Strike: PvP Shooter

FPS Online Strike: PvP Shooter
FPS Online Strike: PvP Shooter

FPS Online Strike یک بازی PvP چند نفره است که برای دستگاه های تلفن همراه ارزان قیمت بهینه شده است. بازی دارای گرافیک خوب و کنترل های ساده است. می‌تواند فریم های ثابتی را بدون تاخیر در دستگاه هایی که چیپست ضعیف دارند حفظ کند.

این بازی دارای حالت های متعددی است، از جمله حالت PvP برای ده بازیکن و بسیاری از سلاح های مدرن. برای بهترین تجربه تیراندازی FPS، فقط می‌توانید از ADS در تفنگ های تک تیرانداز استفاده کنید، زیرا این امر باعث بهبود هدف در حین حرکت و شلیک همزمان به هدف می‌شود.

از بازی با دوستان خود در تلفن اندرویدی خود لذت ببرید

اگر شما و دوستانتان عاشق بازی های FPS هستید، بازی هایی را که فهرست کرده‌ایم دوست خواهید داشت. با بارگیری آنها در تلفن اندرویدی خود، می‌توانید با دوستان خود مسابقات برقرار کنید، حتی اگر پلی استیشن یا ایکس باکس نداشته باشید مشکلی نیست.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس