گاتلوپ فیلم جدید امی ریور لمپمن در آکادمی آمبرلا

175
0

گاتلوپ فیلم جدید امی ریور لمپمن یک بازیگر و صداپیشه آمریکایی است که در این مقاله از سایت اول نیوز و در بخش فیلم به آن می پردازیم.در ادامه همراه ما باشید با یک مصاحبه جذاب از امی ریور لمپمن :

یک شب مشروب خوری بین دوستان قدیمی معمولاً منجر به خنده، چند گریه و هیجان های زیاد می شود. یک بازی رومیزی با مخاطرات ماوراء طبیعی اضافه کنید و فرض را برای Gatlopp خواهید داشت. در این کمدی ترسناک، دوستان سام (امی راور-لمپمن)، تروی (ساروناس جی. جکسون) و کلیف (جان باس) تصمیم می‌گیرند تا با مشروبات الکلی فراوان، دوست تازه جدا شده خود، پل (جیم ماهونی) را شاد کنند. . هنگامی که آنها بازی نوشیدنی Gatlopp را انجام می دهند، به زودی متوجه می شوند که این بازی عواقب مرگ یا زندگی دارد و اگر گروه نتوانند قبل از طلوع خورشید کار را تمام کنند، مجبور می شوند تا ابدیت در جهنم بازی کنند.

گاتلوپ فیلم جدید امی ریور لمپمن به کارگردانی آلبرتو بلی و نویسندگی ماهونی، جنون بازی تخته جومانجی را با فضای مهمانی گیج و سردرگم ترکیب می کند تا یک ماجراجویی سرگرم کننده و یک شبه را خلق کند.  راور-لمپمن در مورد عشق خود به فیلمنامه، شیمی مغناطیسی که با بازیگران داشت، چرایی استقبال از چالش های موجود در بازیگری، و آنچه که برای آینده نمایش موفق خود در نتفلیکس، آکادمی آمبرلا انتظار می رود، صحبت کرد. .

گاتلوپ : یک فیلم واقعا سرگرم کننده است.

در وهله اول چه چیزی شما را جذب این نقش کرد؟

امی ریور لمپمن : من عاشق بازی های رومیزی هستم، بنابراین بلافاصله به این ایده از این بازی روی میز نوشیدنی دیوانه وار جذب شدم که به نوعی زنده می شود و این شخصیت ها را در شرایط غیرعادی و عجیب و غریب قرار می دهد. من همچنین عاشق پویایی بین این چهار هستم: پل، تروی، کلیف و سام. فکر می کنم دوستی و تنش در آن دوستی زمانی که برای اولین بار آنها را ملاقات کردیم واقعاً برای من جالب بود. این گروه از بازیگران بسیار عالی و باورنکردنی هستند. من خیلی دوست داشتم با آنها کار کنم. بنابراین فکر می‌کنم چند چیز وجود دارد، اما قطعاً، فکر می‌کنم فیلمنامه و رابطه این دوستان و این بازی تخته‌ای وحشی  قطعا برای من هیجان‌انگیز خواهد بود.

با تماشای فیلم این حس را پیدا کردم که این یک پروژه سرگرم کننده برای کار کردن است. برای شما هم اینطور بود؟

آره! ما در واقع هنوز پیام گروهی “Gatlopp Gang” خود را داریم. ما همیشه برای شام بیرون می رویم. پاتوق می کنیم. ما واقعاً هنوز دوستان خوبی برای هم هستیم. راستش خیلی سریع و خشن بود. ما این فیلم را در 12 روز ساختیم و مجبور شدیم بلافاصله این بازی دیوانه وار چند دهه را با هم داشته باشیم. تقریباً فوری بود. من فقط این بچه ها را خیلی دوست دارم، و صادقانه بگویم که در تمام دوران حرفه ای ام هرگز به هیچ چیز اینقدر نخندیده ام. من هرگز آن را فراموش نمی کنم. از صبح تا دیر وقت فقط خندیدیم. و بعد به خانه می رفتم و مثل بیدار بودن دراز می کشیدم، فقط به هر چیز مسخره ای در صحنه فیلمبرداری آن روز فکر می کردم، و هنوز هم می خندیدم.واقعا ما فقط بهترین زمان را در کنار هم سپری کردیم و برای شما فیلم هیجان انگیز تولید کردیم.

شما برای سینما، تلویزیون و تئاتر بازی کرده اید، اما آیا بازیگری در حالی که دست دیگری را گرفته اید بزرگترین چالش شما تا به امروز بوده است؟

راستش، فقط وحشیانه بود [خنده]. من چالش را دوست داشتم. شما در حال فیلمبرداری یک فیلم هستید، و این یک فیلم مستقل است، و آنها یک خانه Airbnb را برای مکان خانه کلیف اجاره کردند. شما نمی توانید تهویه مطبوع را روشن کنید. اواسط تابستان در لس آنجلس است. دستمان خیلی عرق کرده بود [خنده]. ما دائماً اینطور می گفتیم: «متاسفم، متاسفم. دستم خیلی عرق کرده است.» اما منظورم این است که من آن چالش را دوست داشتم.

من که از تئاتر آمده ام، فیزیکالیزاسیون را دوست دارم. من عاشق فیزیکی کردن جنبه عملکرد هستم. من فقط فکر کردم که واقعا سرگرم کننده است. من و تروی توانستیم در حالی که به یکدیگر وابسته بودیم، به دلیل پویایی آن دو شخصیت در آن لحظه که با هم کنار نمی آیند، تکه های خنده دار اضافه کنیم. بنابراین این بازی واقعاً هیجان انگیز بود. در حال حاضر به نوعی، به بدترین دشمن خود وابسته هستیم.

آیا برنامه تان این بود که همیشه از تئاتر به سینما و تلویزیون گذر کنید؟ چگونه توانسته‌اید بین این پروژه‌های مختلف در رسانه‌های متعدد تعادل برقرار کنید؟

می دانید، اینطور نبود. منظورم این است که صادقانه بگویم، اینطور نبود. من همیشه فردی بوده ام که فقط به آنچه درست در مقابلم است نگاه می کند. اگر مرا به چالش می کشد، اگر به عنوان یک هنرمند من را کش می دهد، اگر من را می ترساند، و اگر من را عصبی می کند، اینها چیزهایی هستند که سعی می کنم خودم را به سمت آنها سوق دهم، زیرا فکر می کنم اینها چیزهایی هستند که از شما می خواهند بیشترین رشد را داشته باشید. و اینها چیزهایی هستند که بیشتر از آنها یاد می گیرید.

زمانی که در برادوی بودم، داشتم به آن نقطه ای می رسیدم که در مورد راه های دیگری کنجکاو بودم که بتوانم بازیگر و هنرمند و مجری باشم. تلويزيون و فيلم من را به وحشت انداختند، زيرا چيزي در مورد آن نمي دانستم. من بزرگ شدم و همیشه با پدر و مادرم به دیدن فیلم های هیچکاک می رفتیم. می دانستم که عاشق فیلم هستم، اما چیزی در مورد آن نمی دانستم.

من نمی دانستم چگونه فیلم ساخته می شود، چیزی در مورد آن نمی دانستم. زمانی که تست بازیگری را شروع کردم و سپس در آکادمی آمبرلا بازی کردم، اولین باری بود که در اولین روز از سریال های اصلی نتفلیکس که نقش یک ابرقهرمان را بازی می کرد، جلوی دوربین رفتم. من را به جهنم می ترساند، اما این چیزهایی است که من را هیجان زده می کند.

من کم کم شروع کردم به انجام کار صداگذاری. داشتن فرصتی برای صداپیشگی مولی تیلرمن در پارک مرکزی و تنوع بخشیدن به این صنعت و نمایش شخصیت های انیمیشن آنطور که باید باشند، افتخاری است برای من در این صنعت. خیلی هیجان انگیز است. من را به تئاتر برمی گرداند. بسیاری از آن بداهه است و با مجری برنامه ما و جاش، لورن و کل تیم سنترال پارک همکاری می کند. این فقط یک تجربه یادگیری است. من بسیار مفتخرم که بخشی از این پروژه ها هستم که احساس می کنم بسیار در حال رشد و بهتر شدن هستم و چیزهای زیادی یاد می گیرم. واقعاً هیجان انگیز است که بتوانم خودم را بچرخانم و خودم را در تمام این رسانه های مختلف بسازم و ببینم، ببینم چه توانایی هایی دارم.

با انتشار فصل 3 آکادمی آمبرلا، طرفداران واقعاً چه انتظاری از شخصیت آلیسون شما در این فصل دارند؟

فکر می‌کنم در این فصل، ما یک آلیسون بسیار متفاوت را می‌بینیم که بازی کردن واقعاً هیجان‌انگیز است. من فکر می کنم ما یک خانواده دیگر از ابرقهرمانان داریم و یک مسابقه باورنکردنی بین چترها و اسپاروها وجود دارد که نباید از دست داد. فکر می‌کنم آلیسون در حال عبور از آن است. من فکر می‌کنم که او در حال کار روی برخی چیزها است، و فکر می‌کنم این جنبه بسیار متفاوتی از او است که قبلاً ندیده‌ایم. واقعاً بسیار عالی بود که به‌عنوان یک بازیگر به آن لقب دهیم و نسخه‌ای متفاوت از این شخصیت را بازی کنیم که برای دو فصل به خوبی با او آشنا شده‌ایم. دیدن جنبه ای متفاوت از او واقعاً هیجان انگیز بود.

 

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس