گلکسی زد فولد 3 و Lenovo Tab P11 را با تخفیف بخرید!

118
0
گلکسی زد فولد 3 و Lenovo Tab P11

بهترین معاملات امروز! شانسی برای دستیابی به یک گوشی هوشمند تاشو پرچمدار با قیمتی مقرون به صرفه تر. گلکسی زد فولد اکنون 500 دلار تخفیف دارد تا در کنار Lenovo Tab P11 Plus با قیمت 250 دلار و کارت microSD SanDisk Extreme 512 گیگابایتی با قیمت 68 دلار عرضه شود.گلکسی زد فولد 3 و Lenovo Tab P11 را با تخفیف عالی از آمازون بخرید.

Galaxy Z Fold 3 5G بالاخره با تخفیف 500 دلاری مقرون به صرفه تر شد.

آمازون اکنون Samsung Galaxy Z Fold 3 5G 256GB را با قیمت 1300 دلار عرضه می کند. به طور معمول با قیمت 1800 دلار فروخته می شود، پیشنهاد امروز با 500 دلار پس انداز و کمترین قیمت می رسد. مدل 512 گیگابایتی ارتقا یافته نیز 500 دلار تخفیف دارد و اکنون 1400 دلار است. اگر منتظر فرصتی بودید تا در نهایت یک گوشی هوشمند تاشو پرچمدار را به خانه بیاورید، کاهش قیمت امروز، کمی مقرون به صرفه تر می کند.

با این حال، Galaxy Z Fold 3 5G سامسونگ همه ویژگی ‌های شاخصی را که انتظار دارید ارائه میدهد. نمایشگر 7.6 اینچی Infinity Flex تاشو، با صفحه نمایش ثانویه 6.2 اینچی Dynamic AMOLED بر روی جلد باشد. سپس Snapdragon 888 SoC است که با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 12 گیگابایت رم و یک دوربین 3 سنسوری در پشت جفت می شود.

Lenovo Tab P11 Plus اندروید 11 را با صفحه کلید قابل جدا شدن اجرا می کند.

در کنار تخفیف Galaxy Z Fold 3، آمازون تبلت اندروید Lenovo Tab P11 Plus 11 اینچی 128 گیگابایتی را با قیمت 250 دلار ارائه می‌کند. به طور معمول با قیمت 350 دلار به فروش میرسد، اکنون برای اولین بار در آمازون با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری به فروش می‌رسد. تب P11 پلاس لنوو با یک صفحه نمایش 11 اینچی 2K و مجهز به پردازنده MediaTek Helio G90T ارائه می شود که تبلت را قادر می سازد اندروید 11 را اجرا کند.

یکی از ویژگی های جذاب، صفحه کلید جداشدنی همراه است که به شما امکان می دهد از یک ماشین بهره‌وری لذت ببرید. بقیه بسته ها دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی، 6 گیگابایت رم و چهار بلندگوی مجهز به Dolby Atmos هستند.

512 گیگابایت حافظه کارت microSD SanDisk Extreme با قیمت 68 دلار

B&H اکنون کارت microSDXC 512 گیگابایتی SanDisk Extreme را با قیمت 68 دلار ارائه می‌کند. پیشنهاد امروز که معمولاً 80 دلار می‌رسد، سومین تخفیف برتر سال با 15 درصد تخفیف و 3 دلار زیر قیمت فروش رقابتی آمازون است. کارت microSD SanDisk یک خرید قابل توجه است، خواه به دنبال فضای ذخیره سازی اضافی برای پهپاد، تلفن هوشمند یا تبلت اندرویدی، دوربین اکشن یا حتی یک نینتندو سوییچ باشید.

سرعت خواندن و نوشتن آن بیش از 160 مگابایت بر ثانیه است، به این معنی که می توانید از انتقال سریع عکس ها و سایر محتواها به رایانه خود لذت ببرید. شما همچنین به دنبال ضمانت مادام العمر هستید.

PowerWave Go 3 در Anker1 به کل EDC شما شارژ می‌رساند

ویترین رسمی آمازون Anker اکنون پایه شارژ 3 در 1 PowerWave Go خود را با قیمت 140 دلار ارائه می دهد. به طور معمول با قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد، پیشنهاد امروز به پایین ترین قیمت تاریخ خود با 60 دلار کاهش می یابد. علاوه بر اولین تخفیف سال، این مبلغ 13 دلار پایین تر از قیما پاییز است.

PowerWave Go جدید که از آن به عنوان توانمندترین شارژر Anker تاکنون معرفی شده است، به سه روش مختلف برای شارژ کردن دستگاه های موجود در EDC شما بسته بندی می کند. این شارژر با استفاده از یکی از شارژر های جدید 45 واتی Nano II GaN، به لطف پایه Qi که به عنوان یک پاوربانک قابل جابجایی نیز عمل می کند، می تواند تلفن هوشمند اندرویدی شما را شارژ کند. در کنار یک دسته قابل جابجایی اپل واچ و همچنین مکانی برای استراحت هدفون های بیسیم است.

تخفیف زودهنگام پرایم روز، Halo Band آمازون را به پایین ترین قیمت سال 2022 خریداری ‌کنید.

به‌عنوان بخشی از پرایم ۲۰۲۲، آمازون اکنون به اعضای Prime خود ردیاب تناسب اندام Halo Band را با قیمت ۴۵ دلار ارائه می‌کند. با کاهش قیمت از 100 دلار، پیشنهاد امروز به پایین ترین قیمت سال 2022 می‌رسد.

با ارائه اولین تمرکز واقعی آمازون بر روی ردیابی تناسب اندام و نظارت بر سلامت، Halo Band با طراحی ساده ای عرضه می شود که صفحه نمایش را به منظور ارائه عمر باتری تا 7 روز ارائه می دهد. این در کنار تعداد بی شماری از آمارها از جمله همه چیز از معیارهای تناسب اندام روتین و تمرینات گرفته تا ضربان قلب، چربی بدن، خواب، دما و موارد دیگر است. برای مشاهده دقیق تر، پرش را بزنید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس