بررسی دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K: Defender Full On A Budget

90
0
دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K

آژیر و دوربین داخلی به این معنی است که این همان چیزی است که شما برای دفاع مطمئن از دارایی خود به آن نیاز دارید. داشتن خانه هایی پر از فناوری های پیشرفته بسیار خوب است، اما باید مطمئن شوید که آن ابزار های گران قیمت ایمن نگه داشته می شوند. دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K به گونه‌ای طراحی شده است که نصب و استفاده از آن بسیار آسان است. حتی فضای ذخیره سازی داخلی و هم امکان ارسال فوری فیلم به فضای ذخیره سازی ابری را ارائه می دهد تا در صورت آسیب دیدن دوربین از گم شدن آن جلوگیری شود. آیا میتوانید مطمئن باشید که سپردن خانه خود به این دوربین بی خطر است؟

ویژگی ‌های کلیدی دوربین امنیتی شامل فضای ذخیره سازی دوگانه برای پشتیبان گیری داخلی و آنلاین در مواقع اضطراری، یک برنامه آسان برای کنترل و یک فرآیند راه‌اندازی ساده است. به این معنی است که نیازی به نصب حرفه‌ای این دوربین ها نخواهید داشت. این ویژگی دارای صدای مکالمه، نورافکن و حتی آژیر است تا به شما کمک کند در خانه خود احساس امنیت بیشتری کنید. خود دستگاه در همه شرایط دوام خود را پس از چندین هفته حضور در نزدیکی درب ورودی من ثابت کرده است و مهم نیست که چقدر باد یا باران شدید باشد.

راه اندازی دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K

راه اندازی دوربین امنیتی Defender Guard Pro 2K WI-FI
راه اندازی دوربین امنیتی Defender Guard Pro 2K WI-FI

وقتی نوبت به تنظیم دوربین می رسد، کارها آنقدر هم آسان نیست. تنها دوشاخه ای که واقعاً باید نگران آن باشید کابل برق است که می تواند به هر پریز برق خانه شما وصل شود. پس از آن، به سادگی با استفاده از برچسب راهنمای همراه، 3 سوراخ کوچک در دیوار یا سقف ایوان خود دریل کنید، سپس دوربین را در جای خود پیچ ​​کنید. پس از اتصال، ثابت در جای خود نگه داشته می شود، اما باید مطمئن شوید که دوربین را در جهت مناسب برای نیازهای خود قرار می دهید، زیرا یک بریدگی در پایه وجود دارد تا در صورت نیاز آن را بالاتر ببرید. پس از وصل شدن، باید برنامه را دانلود کرده و کد QR روی دوربین را اسکن کنید تا شروع کنید.

همچنین باید در اپلیکیشن Defender Guard یک حساب کاربری ایجاد کنید، اما این بسیار مفید است. میتوانید از هر جایی وارد حساب کاربری خود شوید و به دوربین خود دسترسی داشته باشید. این بدان معناست که اگر گوشی خود را گم کردید، یا خراب شد، دیگر نیازی به تنظیم دوربین نخواهید داشت. این برنامه شامل ویژگی های اشتراک‌گذاری است، بنابراین می‌توانید همه افراد خانواده‌تان را اضافه کنید تا بتوانند از دوربین ها استفاده کنند، چه به عنوان کاربران با دسترسی کامل یا به‌عنوان کاربران مهمان که فقط می‌توانند دوربین را ببینند. از بسیاری جهات، این یک موهبت است، زیرا می توانید به فرزندان خود اجازه دسترسی بدهید بدون اینکه به آنها توانایی شوخی با رهگذران یا آژیر بدهید.

ویژگی های اضافی برای روز در دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K

ویژگی های اضافی برای روز
ویژگی های اضافی برای روز

در مورد ویژگی های اضافی دستگاه، تعداد آنها کم است اما همه آنها بسیار مفید هستند. احتمالاً بیشترین موردی که تاکنون در مورد آن صحبت شده، عملکرد گفتگوی بازگشت بوده است. در درجه اول به شما این امکان را می دهد که بدون اینکه جای خود را ترک کنید با هر کسی که در درب منزل است صحبت کنید. اگر لحظه‌ای مشغول بودید و نمی‌خواهید بسته‌ای را از دست بدهید، عالی است. استفاده از آن در زمانی که همسایه‌تان در راه است، خنده‌دار است و میتوانید آنها را بترسانید. عملکرد نورافکن نیز وجود دارد. اگر کسی برای مدت طولانی درب منزل شما ایستاده باشد، در شب نورافکن را روشن می کند. توجه ها را به سوی کسی که نزدیک خانه شما ایستاده جلب می‌کند، اما به این معنی است که شما مجبور نخواهید بود خودتان در تاریکی به دنبال کلیدهای خود باشید.

آخرین ویژگی آژیر است، چیزی که باید خودتان از طریق برنامه فعال کنید. این یک آژیر فوق العاده بلند است که چشمک می زند. اگر کسی قصد نفوذ به خانه شما را داشت، مطمئنا توجه آنها را به خود جلب می کند و احتمالاً آنها را مجبور می کند دوباره فکر کند. برای امنیت بیشتر، هر زمان که می‌خواهید این ویژگی را در برنامه فعال کنید، یک هشدار ظاهر می‌شود تا مطمئن شوید که قصد انجام آن را داشته‌اید. البته، اگر به طور تصادفی به آن ضربه بزنید، ممکن است به روی هشدار کلیک کنید.

دوربین و وضوح تصویر

مسلما مهمترین جنبه هر دوربین، چه امنیتی و چه موارد دیگر، کیفیت فیلمبرداری است. این مورد، “2K” به QHD یا 2560×۱۴۴۰ پیکسل دارد که میتوانید در حین مشاهده زنده از طریق یک دکمه کوچک روی برنامه آن را تغییر دهید. به این حالت است که در صورت داشتن پهنای باند، فیلمی که دریافت می‌کنید جزئیات زیادی را نشان می‌دهد، بنابراین در صورتی که چیزی از بین برود، به احتمال زیاد جزئیات را دریافت خواهید کرد. گفته میشود، دوربین های 4K و حتی 5K امروزه غیرعادی نیستند.

اگر Wi-Fi نقطه‌ای دارید که در هنگام پخش استریم از آن پشتیبانی نمی‌کند، گزینه اتصال اترنت سیمی نیز وجود دارد، اما به خاطر داشته باشید که به یک پورت اترنت سازگار در نزدیکی نیاز دارید. شما همچنان به کابل برق نیز نیاز دارید زیرا Defender Guard Pro از Power-over-Ethernet (PoE) پشتیبانی نمی کند. مهم نیست از چه سیستمی استفاده می‌کنید، باید اعلان‌های «تشخیص انسان» را بسیار دقیق بدانید، اما اگر متوجه شدید که با عبور از حیوانات دچار مشکل شدید، می‌توانید حساسیت را تغییر دهید.

همچنین می توانید کاملاً مطمئن باشید که حتی در شب هم چیزی را از دست نخواهید داد. ویژگی Spotlight مفید است، اما در صورتی که دوربین بدون آن کار نکند خوب نخواهد بود. این دوربین نه تنها حالت دید در شب دارد، بلکه احتمالاً یکی از بهترین هایی است که تاکنون برای کاربرد عمومی ساخته شده است. حتی زمانی که تصویر با چشم غیرمسلح فوق‌العاده تاریک است، دوربین نه تنها تقریباً تمام جزئیات را می‌گیرد، بلکه این کار را رنگی نیز انجام می‌دهد.

قابلیت استفاده

قابلیت استفاده
قابلیت استفاده

به غیر از کیفیت دوربین، مهمترین عامل قابلیت استفاده است. آیا نصب و استفاده از دوربین آسان است؟ و آیا برنامه همراه با ویژگی های کافی ارائه می شود؟ خوشبختانه هم اپلیکیشن و هم خود دوربین به خوبی طراحی شده اند. ما قبلاً فرآیند نصب ساده را پوشش داده‌ایم، اما این برنامه و سهولت استفاده آن واقعاً آن را به مصرف‌کنندگان غیرمتخصص کمک می‌کند. متأسفانه به نظر نمیرسد که نسخه دسکتاپ این نرم افزار موجود باشد.

اتصال آن به برنامه به سادگی استفاده از کد QR است و پس از نصب، گزینه های زیادی در دسترس شماست. علاوه بر اینکه می‌توانید به صورت دستی ضبط یا عکس بگیرید، می‌توانید صدای دوربین را روشن یا خاموش کنید، وقتی دوربین یک انسان را در درب منزل شما تشخیص می‌دهد، کلیپ ها را ذخیره می‌کند، یا ویژگی گفتگوی برگشتی را که از میکروفون تلفن هوشمندتان استفاده می‌کند، فعال کنید. همچنین ویژگی های نورافکن و آژیر وجود دارد که قبلاً در مورد آنها صحبت کرده ایم، اما یک مشکل جزئی در مورد نورافکن وجود دارد. بنا به دلایلی، وقتی آن را از طریق برنامه فعال می کنید، به سادگی روشن و خاموش می شود. (ویرایش: ظاهراً می توان این را از تنظیمات “دید در شب هوشمند” با خاموش کردن اتصال نور سفید غیرفعال کرد)

آیا دوربین امنیتی وای فای Defender Guard Pro 2K ارزش هزینه شما را دارد؟

جدا از خطاهای عجیب، گزینه های مختلف سفارشی سازی در تنظیمات برنامه پنهان شده است. می‌توانید حساسیت تشخیص و مناطقی را که حرکت باعث می‌شود دوربین برای ضبط حرکت کند، تغییر دهید. همچنین در اینجا می‌توانید حساب های اشتراک گذاری شده اضافه کنید، تنظیمات اعلان خود را تغییر دهید، و حتی از ضبط های خود با رمز عبور محافظت کنید تا از دسترسی افراد دیگر به فیلم های امنیتی شما بدون اجازه شما جلوگیری شود. نکته قابل توجه در اینجا امکان چرخاندن فید ویدیو به صورت 180 درجه است.

آخرین و مهم ترین سوال: آیا دوربین امنیتی Defender Guard Pro 2K Wi-Fi ارزشش را دارد؟ این دستگاه برای هر دوربین حدود 160 دلار هزینه خواهد داشت، با یک پیشنهاد ویژه که به شما این امکان را می دهد تا با قیمتی کمتر، چندین دوربین را در یک بسته بگیرید. با این هزینه، و سطح کیفیتی که ارائه میدهند، واقعا باورنکردنی است. راه‌اندازی آن آسان است، استفاده از آن آسان است و میتوان آن را با حداکثر 15 دوربین دیگر متصل کرد. بنابراین شما می توانید یک شبکه امنیتی کامل در خانه را با قیمتی بسیار کم راه اندازی کنید. اشکالات عجیب در نورافکن ممکن است آزاردهنده باشد، اما تقریباً هر چیز دیگری در مورد این دوربین و نرم افزار آن برای امنیت خانه با توجه به بودجه مناسب است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس