بررسی Samsung Galaxy Z Fold4

41
0
بررسی Samsung Galaxy Z Fold4

ما مدتی را با Samsung Galaxy Z Fold4 در طول مراحل Galaxy Unpacked گذراندیم و می‌توانید بررسی عملی ما را برای نگاه اولیه به پرچمدار جدید تاشو بخوانید. با این حال، چیزهایی وجود داشت که ما نتوانستیم و در آن زمان آزمایش نکردیم.

آزمایشات دقیق معمول ما اکنون در شرف شروع هستند زیرا یک واحد آزمایشی در حال حاضر در دفتر است. این رنگ به جای رنگ سبز خاکستری که ما در ابتدا استفاده می کردیم (که سامسونگ رنگ قهرمان این نسل را تعیین کرد) در رنگ استاندارد مشکی فانتوم است.

بررسی Samsung Galaxy Z Fold4
بررسی Samsung Galaxy Z Fold4

بسته‌های خرده‌فروشی شامل خود گوشی، کابل USB-C به C و اجکتور سیم‌کارت است. نه، حتی گوشی 1800 دلاری / 1800 یورویی / 1650 پوندی شارژر در جعبه ندارد. تنها دلیل بزرگ بودن جعبه این است که گوشی باز می آید و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی آن کشیده نگه داشته می شود.

بررسی Samsung Galaxy Z Fold4
بررسی Samsung Galaxy Z Fold4

Galaxy Z Fold4 برای شارژ ۲۵ واتی مانند نسل قبلی خود رتبه بندی شده است. با این حال، به لطف برخی تغییرات، گوشی اکنون سریعتر شارژ می شود – طبق اعداد رسمی، در عرض نیم ساعت از صفر به 50 درصد می رسد. در آزمایش‌های ما، Z Fold3 در همان دوره به 33 درصد رسید. توجه داشته باشید که برای دریافت سریعترین شارژ ممکن به یک شارژر 25 واتی USB Power Delivery نیاز دارید (یا اگر تمایلی به اتصال به برق ندارید به یک شارژر بی سیم 15 واتی نیاز دارید).

چیز دیگری که ما برای آزمایش آن هیجان زده ایم دوربین است. هنوز از استاندارد تعیین شده توسط S22 Ultra فاصله دارد، اما حداقل باید با S22/S22+ مطابقت داشته باشد. این دوربین از همان سنسور 50 مگاپیکسلی GN3 دو مدل S22 (1/1.57، 1.0 میکرومتر پیکسل) و همان دوربین تله فوتو با سنسور 10 مگاپیکسلی و لنز 3x استفاده می کند.

نسبت ابعاد پوشش (کاور) و نمایشگرهای داخلی کمی تغییر شکل داده است که باعث می شود ارگونومیک تر شوند. منتظر گزارش کامل باشید که به زودی منتشر می شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس