مشخصات گوشی مچی Cling Band سامسونگ

57
0
گوشی مچی Cling Band سامسونگ

در کنگره‌ی جهانی موبایل، سامسونگ دیسپلی گوشی هوشمندی به‌نام Cling Band به نمایش گذاشت که می‌تواند خم شود و روی مچ دست قرار بگیرد. کره‌ای‌ها همچنین نمایشگرهای کوچک اولد را در فرم‌فکتورهای گوناگون به نمایش گذاشتند. در این پست به بررسی مشخصات گوشی مچی Cling Band سامسونگ می پردازیم.

گوشی مچی Cling Band سامسونگ

این دستگاه از صفحه‌نمایش اولد انعطاف‌پذیر بهره می‌برد و بسته به نوع استفاده می‌تواند به‌عنوان گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد.

در حالت عادی، دستگاه مانند هر گوشی هوشمند دیگری به نظر می‌رسد. گوشی خم‌شونده‌ی سامسونگ در پشت از دوربین بهره می‌برد و به درگاه USB-C و بلندگو مجهز است. یک ساختار شیارمانند در لبه‌های کناری گوشی سامسونگ از صفحه‌نمایش برای خم‌ شدن پشتیبانی می‌کند.

در قسمت پشتی علاوه‌بر دوربین، حسگر ضربان قلب قرار دارد. هدف از رونمایی گوشی خم‌شونده، نمایش انعطاف‌پذیری صفحات اولد سامسونگ است و این محصول هنوز ضعف‌هایی دارد.

وقتی از دستگاه به‌عنوان گوشی استفاده می‌شود، قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و سایر معیارها نخواهد بود. افزون‌براین، پوشیدن چنین دستگاه بزرگی در کنار ظاهر ناخوشایند، در طولانی‌مدت برای کاربر آزاردهنده خواهد بود.

سامسونگ دیسپلی مدل‌های مفهومی دیگری از جمله صفحه‌نمایش دایره‌ای کوچک در بالای هدفون‌های بی‌سیم و کیس شارژ برای ایربادها به نمایش گذاشت. این نمایشگرها میزان شارژ، محتوای در حال پخش، حالت‌های صوتی و اطلاعات مختلف را نمایش می‌دهند.

cnet

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس