گوشی Nubia Z40S Pro Starry Night edition در 5 نوامبر عرضه می‌شود

20
0
گوشی Nubia Z40S Pro

نسخه جدیدی از مجموعه گوشی Nubia Z40S Pro برای اولین بار در 5 نوامبر ارائه می‌شود که از یکی از شناخته شده ترین آثار ون گوگ الهام گرفته شده است – نقاشی رنگ روغن The Starry Night. این محصول دارای رنگ آبی تیره با نقوش آبی و زرد، الهام گرفته از آثار هنری معروف در پشت آن است.

تیزرها نشان می‌دهند که گوشی Nubia Z40S Pro دارای بافت روکشی است که پاشیدن روغن یک نقاشی واقعی را تقلید می‌کند. انتظار می‌رود بقیه مشخصات بدون تغییر باقی بمانند، از جمله چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1، صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 144 هرتز و سه دوربین 64 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی در پشت. قیمت و جزئیات در دسترس بودن توسط Nubia در تاریخ 5 نوامبر به اشتراک گذاشته خواهد شد. این گوشی می تواند طرفداران زیادی را به خود جلب کند. این گوشی با مشخصات خوبی که دارد یکی از انتخاب های کاربران می تواند باشد برای کسانی که می خواهند با مبلغی مناسب یک گوشی شبیه به پرچمدارن اندرویدی بالا رده سامسونگ یا شیائومی را داشته باشند.

گوشی نوبیا باید به بازار بیاید و بررسی های نهایی را روی این گوشی انجام دهیم که بدانیم واقعا می تواند انتظارات را برآورده نماید یا خیر! بررسی گوشی Nubia Z40S Pro

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس