نوکیا 2780 Flip یک گوشی تاشو جدید با رادیو FM است

66
0
نوکیا 2780 Flip

HMD Global جدیدترین گوشی تاشو خود را معرفی کرد، اما این یک گوشی پرچمدار و فوق پیشرفته تاشو نیست، بلکه یک گوشی ساده است. نوکیا 2780 Flip با طراحی خوب و قدیمی تاشو، صفحه کلید T9 و بدون صفحه نمایش لمسی عرضه می‌شود.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

معرفی چهار گوشی ناشناخته نوکیا

عجیب ترین گوشی های جهان

این گوشی دارای صفحه نمایش 2.7 اینچی TFT در داخل و نمایشگر دوم با قطر 1.77 اینچی در خارج است. این کاور همچنین فضایی برای یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و فلاش LED دارد.

2780 Flip به چیپست Qualcomm 215 مجهز شده است که دارای یک CPU چهار هسته ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز و یک مودم X5 LTE با حداکثر سرعت لینک 150 مگابیت بر ثانیه است.

این تلفن از VoLTE و RTT پشتیبانی می‌کند. ارسال پیام کوتاه در زمان واقعی و امکان ارسال پیام را در حین تماس فراهم می‌کند.

نوکیا این گوشی را با حافظه داخلی 512 مگابایتی و رم 4 گیگابایتی فهرست کرده است، اگرچه این می‌تواند یک اشتباه باشد زیرا یک تلفن ساده به حافظه زیادی نیاز ندارد. این سیستم عامل روی KaiOS 3.1 اجرا می‌شود و ویژگی هایی مانند رادیو FM و پشتیبانی از MP3 و پشتیبانی از Wi-Fi 802.11 b/g/n را به همراه دارد.

باتری 1450 میلی آمپر ساعتی آن می‌تواند تا روزها دوام بیاورد.

نوکیا 2780 Flip بسیار شبیه به نوکیا 2760 Flip است، و دلیل آن تغییر عمده در پشتیبانی از رادیو FM است. قیمت آن 90 دلار تعیین شده است و فروش آن از 15 نوامبر در ایالات متحده آغاز می‌شود و در دو رنگ آبی و قرمز خواهد بود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس