زمان انتشار آپدیت بازی The Witcher 3 مشخص شد

59
0
آپدیت بازی The Witcher 3

استودیو سی دی پراجکت شب گذشته اعلام کرد که آپدیت بازی The Witcher 3 در تاریخ ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

آپدیت بازی The Witcher 3

این به‌روزرسانی نسل جدید شامل ده‌ها پیشرفت بصری، عملکردی و فنی نسبت به نسخه اصلی خواهد بود، از جمله پشتیبانی از رهگیری پرتو، زمان بارگذاری سریع‌تر روی کنسول‌ها و انواع مادهای ادغام شده در تجربه بازی.
نسخه نسل جدید The Witcher 3 در ابتدا قرار بود سال گذشته عرضه شود و تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. با این حال، در ماه آوریل CD Projekt دوباره انتشار آن را به تاخیر انداخت و تیم توسعه خود را برای تکمیل پروژه روی کار آورد.

نسخه نسل جدید قبلاً توسط Saber Interactive توسعه یافته بود که پورت نسخه نینتندو سوییچ را نیز بر عهده داشتند. سی دی پراجکت در آن زمان گفت که در حال ارزیابی دامنه کارهایی است که باید انجام شود و وجود وضعیت بغرنج توسعه را رد کرد.

نسخه نسل جدید ویچر ۳ شامل آیتم‌های بسته الحاقی الهام گرفته از سریال نتفلیکس خواهد بود.
این بازی به صورت خرید مستقل برای PC، Xbox Series X/S و PS5 و به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای بازیکنانی که قبلاً این بازی را روی رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی استیشن دارند، منتشر می‌شود.
ماه گذشته، CD Projekt Red برنامه‌های خود را برای یک ساخت سه‌گانه جدید از بازی‌های ویچر، اسپین‌آف‌های آن، دنباله‌ی Cyberpunk 2077 و اولین IP اوریجینال استودیو اعلام کرد.

همچنین اخیرا اعلام کردند که یک «بازسازی کامل» از بازی اصلی The Witcher با استفاده از Unreal Engine 5 وارد فاز تولید شده است.

منبع: VGC

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس