۷ فیلم جدید نتفلیکس برای تماشا در آخر هفته

102
0
۷ فیلم جدید نتفلیکس

سریال هیجان انگیز و روان شناختی محبوب نتفلیکس، You، برای فصل چهارم منتشر می‌شود،Reese Witherspoon و Ashton Kutcher با یکدیگر همکاری می‌کنند تا در romcam جدید این استریمر یعنی Your Place or Mine بازی کنند. مشترکین Prime Video می‌توانند با درام Somebody I Used to Know وقت خود را پر کنند.

Your Place Or Mine (Netflix)

ریس ویترسپون و اشتون کاچر به ترتیب در نقش دبی و پیتر بازی می‌کنند – دو دوست صمیمی که برای یک هفته خانه هایشان را عوض می‌کنند به این امید که زندگی پر از تنششان را بهتر کنند.

نقدهای Your Place or Mine بسیار کوبنده بود. اما ترکیب خوب ستارگان سینما و حس خوب نوستالژی نشان می‌دهد که یک فیلم کامل است. (البته انتظار نمی‌رود به زودی شاهد حضور آن در لیست بهترین فیلم های نتفلیکس باشیم).

اکنون برای پخش در نتفلیکس در دسترس است

Netflix Basic 6.99 پوند در ماه

Netflix Standard 10.99 پوند در هر ماه

Netflix Premium 15.99 پوند در ماه

۷ فیلم جدید نتفلیکس: Somebody I Used to Know

این فیلم به کارگردانی دیو فرانکو، داستان یک تهیه کننده تلویزیونی معتاد به کار را دنبال می‌کند که به خانه بازمی‌گردد تا خود قدیمی‌اش را دوباره کشف کند و یک رابطه عاشقانه شروع کند. با این حال، وقتی آلی می‌فهمد که همسر سابق مورد نظر اکنون با زن دیگری نامزد کرده است، همه چیز پیچیده می‌شود.

Kiersey Clemons ، Jay Ellis ، Haley Joel Osment و Julie Hagerty نیز در فیلم Somebody I Used to Know ایفای نقش می‌کنند که منتقدان آن را «نوع متفاوتی از romcom» توصیف کرده‌اند.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

Amazon Prime Video نسخه آزمایشی – رایگان

Amazone Prime – ۸.۹۹ پوند در ماه، ۹۵ پوند سالانه

You فصل 4 (نتفلیکس)

درست است، این یکی دقیقاً یک romcom نیست، اما فصل چهارم سریال You، این آخر هفته پخش می‌شود.

به دو بخش تقسیم می‌شود، در اولین دسته از قسمت های فصل چهارم، Joe Goldberg زندگی جدیدی به عنوان یک استاد ادبیات با نام مستعار Jonathan Moore – در لندن زندگی می‌کند. با این حال، این بار، جو کسی است که توسط یک استالکر مرموز تعقیب می‌شود.

پنج قسمت اول فصل 4 You اکنون در نتفلیکس برای پخش در دسترس هستند و پنج قسمت باقیمانده در تاریخ 9 مارس منتشر می‌شود.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

Clarkson’s Farm فصل دوم (ویدیوی اصلی)

Clarkson’s Farm، یکی از بهترین سریال های کمدی Prime Video در سراسر جهان است.

به عبارت دیگر، از این هشت قسمت انتظار بیشتری از زندگی یکنواخت کشاورزی با احساس خوب داشته باشید. Clarkson’s Farm قبلاً برای فصل سوم در Prime Video تمدید شده است.

اکنون برای پخش در Prime Video در دسترس است.

۷ فیلم جدید نتفلیکس: All That Breathes (HBO Max)

مستند منتخب این هفته، All That Breathes است. یکی از بهترین تولیدات سال 2022 که بازبینی شده است.

این فیلم نامزد اسکار به کارگردانی Shaunak Sen ، فیلمساز هندی، درباره دو برادر به نام های سعود و ندیم است که زندگی خود را وقف مراقبت از بادبادک های سیاه در شهر شلوغ دهلی نو می‌کنند.

All That Breathes به عنوان «زیباترین مستند اخیر» توصیف شده است، که نشان می‌دهد به نوعی این مستند پاسخ HBO به The Rescue ساخته دیزنی و Icarus ساخته نتفلیکس باشد. بینندگان بریتانیایی می‌توانند جریان فیلم را در Sky Documentaries و NOW پیدا کنند.

اکنون برای پخش در HBO Max در ایالات متحده و Sky و NOW در بریتانیا در دسترس است.

The Last of Us قسمت 5 (HBO Max)

بله، ما می‌دانیم که سریال تلویزیونی The Last of Us HBO از 15 ژانویه در حال پخش است – اما فکر می‌کنیم ارزش این را دارد که قسمت این هفته زودتر از حد معمول می‌رسد.

با توجه به اینکه بازی NFL Super Bowl یکشنبه 12 فوریه برگزار می‌شود، HBO تصمیم گرفته است قسمت 5 The Last of Us را از جمعه 10 فوریه ساعت 21:00 ET / 6 PM PT برای پخش در دسترس قرار دهد. بینندگان بریتانیایی می‌توانند این قسمت را از ساعت 2 بامداد به وقت گرینویچ در 11 فوریه (یعنی صبح شنبه) در Sky Atlantic و NOW تماشا کنند.

در آخرین ورودی سریال جوئل (Pedro Pascal) و الی (Bella Ramsey) هنوز در کانزاس سیتی در حال فرار هستند. در پایان قسمت 4، این جفت توسط سم جوان (Keivonn Woodard)، که خودش در حال فرار از کاتلین ملانی لینسکی است، نگه داشته شد.

از جمعه در HBO Max در ایالات متحده و از شنبه در Sky و NOW در بریتانیا قابل پخش است.

۷ فیلم جدید نتفلیکس: Super Bowl LVII (Sling TV، FuboTV)

حالا که صحبت از Super Bowl شد، پنجاه و هفتمین دوره فینال سالانه NFL این آخر هفته آغاز می‌شود.

سرویس های استریم شامل Sling TV و FuboTV میزبان دوئل بین کانزاس سیتی چیفز و فیلادلفیا ایگلز در ایالات متحده خواهند بود. بینندگان می‌توانند بازی را که ساعت ۱۱:۳۰ به وقت گرینویچ شروع می‌شود از طریق Sky، NOW و ITVX تماشا کنند.

در اینجا نحوه تماشای Super Bowl در هر کجای جهان است.

از یکشنبه برای پخش در Sling TV و FuboTV در دسترس است.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس