بهترین فیلم های جنگی نتفلیکس تا می ۲۰۲۳

47
0
بهترین فیلم های جنگی

واقعا ساختن فیلم های جنگی سختترین کار ممکن است: گرفتن یکی از مخرب‌ترین و وحشتناک‌ترین چیزهای روی کره زمین، و جذاب و سرگرم کننده کردن آن. در حالی که واقعیت این نبردها چیزی نیست که هیچ یک از ما بخواهیم دست اول آن را تجربه کنیم، اما فیلم های جذاب و اکشنی را به وجود می‌آورد، و نتفلیکس فهرست بسیار بزرگی از فیلم های جنگی دارد که مستقیماً از روی کاناپه‌تان می‌بینید. بله، باید این داستان ها را در بخش فیلم ها پیدا کنید، زیرا بهترین سریال های نتفلیکس چیز زیادی درباره جنگ ارائه نمی‌دهند.

چه از طرفداران جنگ جهانی دوم باشید که علاقمند به یادگیری بیشتر در مورد جنبش های مقاومت کوچکتر و نبردهایی باشید که منجر به شکست نهایی نازی ها شد و چه بیشتر مجذوب عملیات های اخیر در افغانستان و عراق هستید، منتخبی از فیلم های جنگی نتفلیکس را برای شما آماده کردیم. احتمالاً چیزهایی را به شما می‌آموزد که قبلاً نمی‌دانستید.

بهترین فیلم های جنگی Black Hawk Down

بر اساس کتاب غیرداستانی مارک باودن به همین نام، در مورد یورش ارتش ایالات متحده در سال 1993 در موگادیشو، Black Hak Down یک پرونده گروه بزرگ را از طریق یک ماموریت نجات دنبال می‌کند. گروهبان متیو اوورزمن (جاش هارتنت)، که به تازگی اولین فرمان خود را دریافت کرده است، و وقتی تیمش هدفی را تعقیب می‌کند، یکی از آنها از هلیکوپتر سقوط می‌کند.

Black Hawk Down که دقیقاً یک فیلم جنگی یک مرد متفکر نیست، وقتی صحبت از شخصیت ها یا تفکر فرهنگی می‌شود، مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که چگونه شما را در موقعیت های تنشی که سربازان در نبرد با آن مواجه می‌شوند، قرار می‌دهد.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۷۷ درصد

بازیگران: جاش هارتنت، یوان مک گرگور، تام سایزمور، اریک بانا، ویلیام فیچتنر

کارگردان: ریدلی اسکات

All Quiet In West Side

میزان اعتماد به نفس لازم برای ساخت یک فیلم جدید بر اساس All Quiet on the Western Front در سال 2022 قابل توجه است، اما کارگردان ادوارد برگر این کار سخت را انجام داد. این اقتباس از رمان اریش ماریا رمارک مانند هر فیلم ترسناک واقعی که اخیراً منتشر شده وحشتناک است، برای صحنه های نبرد که به زیبایی فیلمبرداری شده‌اند و خطرات ناشی از درگیری با احساسات ناسیونالیستی طرفدار جنگ مورد تحسین قرار گرفت.

داستان آن ساده است: پل (فلیکس کامرر) یک سرباز جوان آلمانی است که در میان توده هایی است که با شادی برای جنگ در خط مقدم جنگ جهانی اول نام نویسی می‌کنند. هنگامی که به میدان نبرد می‌رسند، متوجه می‌شوند که جنگ بسیار نگران کننده تر از آن است که فکر می‌کردند.

امتیاز Rotten TTomatoe: ۹۰ درصد

بازیگران: فلیکس کامرر، آلبرشت شوخ، آرون هیلمر، موریتز کلاوس، ادین حسنوویچ، تیبو د مونتالمبر

کارگردان: ادوارد برگر

بهترین فیلم های جنگی Operation Mincemeat

بله، فیلم های جنگی نیز می‌توانند شامل غرور و تعصب باشد. در اینجا، آقای دارسیس کالین فرث و متیو مک‌فایدن سابق در نقش افسران اطلاعاتی بریتانیا که با چالشی سخت برای متوقف کردن نازی ها دست و پنجه نرم می‌کنند، بازی می‌کنند. به طرز چشمگیری این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. نقشه این است که دشمن را با جسدی گیج کنند که باعث شود آلمانی ها باور کنند که متحدان به سیسیل نمی‌روند.

به کارگردانی جان مدن، عملیات گوشت چرخ کرده هم به خاطر داستان سرگرم کننده و منحصر به فردش و هم بازی های فرث و مک فایدن مورد تشویق قرار گرفت.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۸۳ درصد

بازیگران: کالین فرث، متیو مک‌فایدن، کلی مک‌دونالد، پنه‌لوپه ویلتون، جیسون آیزاکس

کارگردان: جان مدن

The Siege Of Jadotwille

در سال 1961، گروه کوچکی از سربازان ایرلندی که به عنوان بخشی از عملیات سازمان ملل در کنگو خدمت می‌کردند، در شهر معدنی جادوتویل توسط نیروهای کاتانگز مورد حمله قرار گرفتند. نیروها برای متوقف کردن حملات به مدت پنج روز جنگیدند و منتظر کمک سربازان دیگر بودند، اما در نهایت مجبور به تسلیم شدند و به عنوان اسیر جنگی نگهداری شدند. محاصره جادوتویل زشتی جنگ را با تمام وحشیانه‌اش نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که یادآوری مهم یک رویداد تاریخی مهم است.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۷۴ درصد

بازیگران: جیمی دورنان، مارک استرانگ، جیسون اومارا، سم کیلی

کارگردان: ریچی اسمیت

Sand Castle

بخشی از چیزی که Sand Castle را به فیلمی جذاب تبدیل می‌کند این است که در زمان های اخیر تنظیم شده است و ارتباط با آن را بسیار آسان تر می‌کند. مت اوکر (نیکلاس هولت) یک سرباز ارتش ایالات متحده است که وظیفه بازگرداندن آب به یک روستای کوچک عراقی را بر عهده دارد. آنچه در طول آن عملیات اتفاق می‌افتد گاهی ترسناک و گاهی دلچسب است. بهتر از آن، این بر اساس رویدادهای واقعی است، و آن را وحشتناک تر می‌کند.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۴۷ درصد

بازیگران: نیکلاس هولت، هنری کاویل، گلن پاول، بو کنپ

کارگردان: فرناندو کویمبرا

Tears of the Sun

وقتی بروس ویلیس ستاره فیلم است، می‌دانید که درگیر اکشن های درجه یک هستید، و Tears of the Sun ناامید نمی‌شود. داستان فیلم درباره یک تیم نیروی دریایی ایالات متحده است که در مرکز جنگ داخلی نیجریه وارد یک ماموریت نجات می‌شوند. آیا آنها می‌توانند قبل از شورشیان به دکتر کندریکز برسند؟ شما باید تماشا کنید تا متوجه شوید.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۶۹ درصد

بازیگران: بروس ویلیس، مونیکا بلوچی، کول هاوزر، ایمون واکر

کارگردان: آنتوان فوکوا

بهترین فیلم های جنگی Mosul

این فیلم جنگی آمریکایی به زبان عربی، دیدگاه کاملاً جدیدی را در مورد نبرد موصل در سال 2016 به ارمغان می‌آورد. موصل جنگی را به تصویر می‌کشد که در آن نیروهای عراقی و ائتلاف سرانجام پس از سال ها نبرد، داعش را شکست دادند. این چیزی جز زیباست، اما نشان می‌دهد که جنگ از دیدگاه سربازان و غیرنظامیان سرزمین هایی که در آن می‌جنگند چگونه است. شما در تمام مدت بر لبه صندلی خود خواهید بود و پایان واقعی و غیرتخیلی امیدوارکننده است.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۸۴ درصد

بازیگران: محمد عطوگی، بن عفان، ثائر الشایی، حیات کمیل

کارگردان: متیو مایکل کارناهان

War Machine

در تابستان 2009، War Machine روی ژنرال گلن مک ماهون (برد پیت)، یک ژنرال چهار ستاره تمرکز می‌کند که به افغانستان می‌رود تا روی طرحی برای پایان دادن به جنگ در آنجا کار کند. با این حال، او از درخواست سربازان بیشتر منع شده است، که به هر حال انجام می‌دهد. این تصمیم عواقب گسترده ای دارد، به ویژه زمانی که یک روزنامه نگار افشاگر می‌نویسد که هدف آن بی اعتبار کردن کامل مک ماهون است و مأموریت او را به خطر می‌اندازد.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۴۹ درصد

بازیگران: برد پیت، آنتونی هیز، آنتونی مایکل هال، جان ماگارو، امری کوهن، تافر گریس

کارگردان: دیوید میچود

بهترین فیلم های جنگی Operation Finale

داستان فیلم در دهه 1960 اتفاق می‌افتد، جنگ جهانی دوم 15 سال پیش به پایان رسیده است، اما هنوز تعداد زیادی از افسران نازی و دیگران در آزار و قتل میلیون ها نفر پراکنده در سراسر جهان هستند. Operation Finale تیمی از ماموران را نشان می‌دهد که به آرژانتین سفر می‌کنند تا یک مرد خاص را پیدا کنند: آدولف آیشمن، افسر نازی که گمان می‌رود حمل و نقل قربانیان به اردوگاه های کار اجباری را سازماندهی کرده است. همانطور که احتمالاً می‌توانید تصور کنید، آیشمن به راحتی از بین نمی‌رود، و این باعث ایجاد درام و همچنین لحظات واقعی دلهره آور می‌شود.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۶۴ درصد

بازیگران: اسکار آیزاک، بن کینگزلی، ملانی لورن، لیور راز، نیک کرول

کارگردان: کریس ویتز

The Photographer of Mauthausen

فیلم دیگری که بر اساس وقایع واقعی ساخته شده است، عکاس ماوتهاوزن، بر تلاش عکاس اسپانیایی فرانسیس بوکس (کاساس) برای جمع آوری و ذخیره شواهدی از حقیقت وحشتناک آنچه برای میلیون ها انسان بیگناه در اردوگاه کار اجباری نازی ها در ماوتهاوزن رخ داده است، تمرکز دارد. البته، افراد زیادی وجود دارند که ترجیح می‌دهند همه آن را با هم پاک کنند، بنابراین کار Boix کار اصلا ساده ای نیست. این یک یادآوری تکان دهنده و گاه خشمگین از واقعیت های وحشتناکی است که بسیاری از آنها به دست نازی ها متحمل شدند.

امتیاز Rotten Tomatoes: ۸۸ درصد

بازیگران: ماریو کاساس، آلن هرناندز، ماکارنا گومز، مک رودریگز

کارگردان: مار تارگرونا

First They Killed My Father

اگر سال ها این فیلم را نادیده می‌گرفتید زیرا آنجلینا جولی آن را نوشته و کارگردانی کرد، وقت آن است که به آن فرصت بدهید.First They Killed My Father داستانی مهم و اغلب نادیده گرفته شده از رود های سرخ و وحشت هایی را که رژیم در سال 1975 بر سر مردم کامبوج به راه انداخت را روایت می‌کند. سلطنت طولانی مدت چهار ساله به قیمت جان نزدیک به دو میلیون نفر تمام شد. برای نشان دادن تاثیر واقعی انسانی این دوران وحشتناک، فیلم بر روی لونگ اونگ 5 ساله تمرکز دارد که مجبور می‌شود خانه خود را در پنوم پن ترک کند و مجبور می شود به عنوان یک کودک سرباز آموزش ببیند، زیرا خواهر و برادرش در اردوگاه های کار زندانی هستند. مسلما این یک ساعت بسیار سخت است، اما شاید مهمترین آن در لیست باشد.

امتیاز Rotten Tomatoes: 88٪

بازیگران: سارئوم سری موچ، فیونگ کامفیک، سونگ سوچاتا، تاروث سام

کارگردان: آنجلینا جولی

الان ببین

بهترین فیلم های جنگی The King

با جهشی بزرگ از قرن بیستم، شاه بر اساس چندین نمایشنامه متفاوت از هنریاد اثر ویلیام شکسپیر ساخته شده است و بر ظهور هنری پنجم پس از مرگ پدرش تمرکز دارد، زیرا او می‌آموزد رهبر مردمش به چه معناست. شالامه هنری پنجم غیر متعارف است، اما در اینجا کار بزرگی را انجام می دهد و ترسی که پادشاه از به دست گرفتن قدرت داشت و همچنین تبدیل شدن به یک شخصیت سیاسی واقعاً قدرتمند را نشان می دهد.

امتیاز Rotten Tomatoes: 83٪

بازیگران: تیموتی شالامه، بن مندلسون، جوئل ادگرتون، رابرت پتینسون، دین-چارلز چپمن

کارگردان: دیوید میچود

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس