1 تریلیون بازدید در یوتیوب از بازی ماینکرافت Minecraft

89
0
1 تریلیون بازدید در یوتیوب از بازی ماینکرافت

مدت ها قبل از اینکه متاورس به مقصد اصلی شرکت های فناوری تبدیل شود، ماینکرافت وجود داشت. پلتفرمی است که به عنوان یک بازی ویدیویی در مورد فرار از موج موجودات به شکل کاکتوس شروع شد و به بوم خالی تبدیل شد که میلیون ها بازیکن محتوای خود را روی آن ایجاد می کنند، آپلود می کنند و تریلیون ها بازدید ایجاد می کنند. اکنون ویدئو های بازی ماینکرافت، 1 تریلیون بازدید در یوتیوب از بازی ماینکرافت Minecraft دیده شده است.

به معنای واقعی کلمه ماینکرافت یک دنیای کامل است. امروز، YouTube با همکاری Mojang، توسعه دهنده Minecraft، یک تریلیونمین نمایش بی‌سابقه (تریلیون با T) را با تصویری از تاریخچه منحصر به فرد و متحول کننده بازی در پلتفرم جشن می‌گیرد.

Lydia Winters، داستان سرای اصلی Minecraft، یک تریلیون بازدید از بازی را به روش های بیشماری که بازیکنان از Minecraft برای ایجاد داستان های خود استفاده می‌کنند، نسبت می‌دهد.

او به TheVerge می‌گوید: «ما افرادی داریم که به ماجراجویی می‌روند، افرادی که در حال ساختن هستند و افرادی که با هم بازی می‌کنند. همه این روش های بازی برای ما مهم هستند. به عنوان داستان سرای ارشد Minecraft، وظیفه تیم او سرپرستی جهانی است که بازیکنان می‌خواهند در آن بازی کنند. امکان پذیری انواع داستان سرایی برای محبوبیت بازی بسیار مهم بوده است.

او می‌گوید: «دلیل موفقیت Minecraft در YouTube این است که ویدیو های YouTube راهی برای روایت داستان هستند. بنابراین وقتی Minecraft دارید، می‌توانید هر داستانی را که می‌خواهید در دنیای Minecraft تعریف کنید و این دلیل بزرگی است که چرا ما افراد زیادی داریم که محتوای Minecraft را تولید می‌کنند.»

با این اعداد، انجمن YouTube Minecraft بیش از 35000 سازنده ویدیو از بیش از 150 کشور دارد. نوع محتوای YouTube از نقش آفرینی ساده «Let’s Plays» تا ویدیو هایی که اصلاً گیم پلی واقعی Minecraft را ندارند، متغیر است.

Earnest Pettie، مدیر اطلاعات فرهنگ و روندها در YouTube، مسئول پیگیری همه روش های عجیب، غریب و وحشیانه است که بازیکنان از Minecraft در سایت استفاده می‌کنند. او مجذوب یکی از سازندگان است که از زیبایی شناسی Minecraft استفاده می‌کند و در انجمن Minecraft بدون اینکه واقعاً بازی کند، محبوب است.

Petite می‌گوید: «جالب است که یکی از بزرگ ترین گرایش ها در Minecraft در واقع انیمیشن سازی است. آن انیمیشنی یا با Minecraft ایجاد می‌شود یا انیمیشنی است که از زیبایی شناسی Minecraft گرفته شده است. «این خالق به نام Jake Fellman وجود دارد که ویدیو های کوتاه یوتیوب shorts را می سازد. او حدود 100 کلیپ با الهام از Minecraft ساخته است که در واقع یک انیمیشن کامپیوتری هستند. او یکی از پربیننده ترین سازندگان Minecraft امسال است.”

ویدیو های 15 ثانیه ای Fellman بسیار واقع گرایانه است. اینجا سوالی برای تماشاگران ایجاد می‌شود:«چه می‌شد اگر گرافیک های Minecraft با Unreal Engine 5 رندر می‌شد؟!». ویدیو های Fellman از نحوه تعامل حیوانات اهلی و وحشی است، و حدود یک میلیون بازدید می‌گیرد.

YouTube تاریخچه بازی را در پلتفرم خود با خلاصه ای شگفت انگیز نشان میدهد. با آمار و نمودارها و حقایقی درباره آنچه که برای 1 تریلیون بازدید لازم بوده است.

جالب است ببینید که چگونه ژانر های ویدیو های Minecraft در طول زمان با کاهش محبوبیت تغییر می‌کنند. در سال های اولیه Minecraft، بازدیدهای چند میلیونی، با موزیک ویدیویی از نام های خانگی Minecraft مانند CaptainSparklez بود. اکنون، Dream یک مجموعه کلیپ مانند سریال از کش مکش های Dream و دوستانش ایجاد کرده است که بازدید زیادی داشته است.( Dream اخیرا برنده جایزه بازی برای خلق محتوای سال شده است).

Minecraft محبوب ترین بازی YouTube است. در سال 2020، بیش از 200 میلیارد بازدید به دست آورد. رتبه دوم به طور غیرقابل باوری در دست Roblox بود، یک بازی دیگر به سبک sandbox که بازدیدی کمتر از نصف آن کسب کرد. بخشی از این محبوبیت به دلیل ماهیت Minecraft است. Minecraft یک فضای باز است که برای انواع خلاقیت و تکرار آماده است، به گونه ای که هیچ بازی ویدیویی دیگری نمی تواند با آن مقایسه شود. دلیل دیگر، به گفته Pettie، جامعه بازیکنان است.

او می‌گوید: «یک تریلیون بازدید بدون نبوغ خلاقانه سازندگان که طی سال ها ویدیو های Minecraft را آپلود کرده‌اند، اتفاق نمی‌افتد.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس