اکنون می‌توانید چت‌ های کلاب‌ هاوس را در وب گوش دهید: مراحل انجام این کار

77
0
چت‌ های کلاب‌ هاوس را در وب گوش دهید

پلتفرم ClubHouse به تازگی امکان پیوستن به چت روم ها را از طریق وب اضافه کرده است اکنون به شما اجازه می دهد که چت‌ های کلاب‌ هاوس را در وب گوش دهید.

آیا مشتاق گوش دادن به ClubHouse هستید اما مطمئن نیستید که می خواهید برنامه را دانلود کنید؟ شرکت سازنده، ویژگی جدیدی را راه اندازی کرده است که به شما کمک می کند.

ClubHouse بالاخره Web Listening را راه اندازی کرد. این به‌روزرسانی به شما امکان می دهد حتی اگر برنامه یا حساب کاربری ندارید به مکالمات صوتی وارد شوید و به آن گوش دهید.

این مطلب را کامل بخوانید تا بدانید ویژگی جدید Clubhouse چگونه کار می کند و چگونه می تواند برای شما مفید باشد.

Clubhouse ویژگی گوش دادن از وب را راه اندازی می کند.

در توییتی این خبر را منتشر کردند:

“امروز ما یک راه آسان و جدید را برای انتشار اخبار معرفی می کنیم. به آن می گویند … درام رول Dram Roll….! ما این را اختراع کردیم و هیچ کس قبلاً به آن فکر نکرده بود. مردم اکنون گزینه گوش دادن در دسکتاپ را دارند، بدون نیاز به ورود به سیستم.”

Web Listening به شما امکان می دهد بدون نیاز به ورود به سیستم، به مکالمات در تالار های گفتگو از تلفن همراه یا دسکتاپ گوش دهید.

حتی اگر حساب کاربری ندارید، می‌توانید به مکالمات Clubhouse گوش دهید، بدون اینکه نیازی به دانلود برنامه داشته باشید.

Clubhouse راه‌اندازی این ویژگی را در یک پست وبلاگی اعلام کرد. آنها خاطرنشان کردند که این ویژگی گوش دادن به بحث ها را برای کسانی که به محل کار و مدرسه بازمی گردند آسان تر می کند:

ما بسیار هیجان زده هستیم که سال 2022 را با این به‌روزرسانی آغاز کنیم. امیدواریم که راه های بیشتری برای ساختن اتاق های گفتگوی بهتر، کشف شدن و تفریح ​​با دوستان خود در Clubhouse به شما ارائه دهیم.

راه اندازی Web Listening از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قبل از این، شما فقط می توانستید به مکالمات Clubhouse در برنامه تلفن همراه گوش دهید.

با گسترش تعداد راه های دستیابی به برنامه، Clubhouse به شما این امکان را می دهد که قبل از دانلود برنامه، پلتفرم را امتحان کنید.

چت‌ های کلاب‌ هاوس را در وب گوش دهید، ویژگی Web Listening Clubhouse چگونه کار می کند؟

ویژگی Web Listening Clubhouse به شما امکان می‌دهد بحث های یک اتاق گفتگو را به صورت زنده گوش دهید، حتی میتوانید بعدا صدای ضبط شده ی آن را گوش دهید. روی اکثر مرورگر های اصلی کار می کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی پیوند یک چت روم در Clubhouse که در مرورگر شما راه اندازی می شود کلیک کنید و شروع به گوش دادن کنید.

از آنجایی که به عنوان یک عضو Clubhouse به بحث نمی‌پیوندید، برخلاف کاربر برنامه، نماد نمایه نخواهید داشت. این بدان معناست که شما نمیتوانید در هیچ بحثی شرکت کنید و فقط می توانید به آن گوش دهید.

ویژگی Web Listening Clubhouse چگونه کار می کند؟
ویژگی Web Listening Clubhouse چگونه کار می کند؟

شما فقط می توانید به برخی از بحث ها از طریق وب گوش دهید. سازنده باید «بازپخش ها» را در اتاق مربوطه فعال کرده باشد. ویژگی Replays به شما امکان می دهد در مرحله بعد به مکالمات ضبط شده در برنامه گوش دهید.

Clubhouse اولین بار در ژانویه 2022، Web Listening را برای کاربران در ایالات متحده عرضه می کند. این شرکت قصد دارد عرضه را به کشورهای بیشتری گسترش دهد و در آینده انواع اتاق های گفتگو و تجربه کامل Clubhouse را پوشش دهد.

Clubhouse در حال گسترش دسترسی خود است

Clubhouse به عنوان یک برنامه فقط دعوت راه اندازی شد. از زمان راه‌اندازی، کاربران را ملزم کرده است که برای پیوستن به مکالمه ای که در پلتفرم انجام می‌شود، وارد سیستم شوند.

با این حال، در سال گذشته تغییرات قابل توجهی ایجاد کرده است که انحصار آن را سلب کرده و باعث استقبال بیشتر شنوندگان شده است.

با راه اندازی Web Listening، Clubhouse به افراد بیشتری امکان دسترسی به محتوا و پلتفرم خود را می دهد. دیگر هیچ زحمتی برای دانلود کردن برنامه یا تعهد با ثبت نام نخواهید داشت. این ویژگی می تواند به رشد پلتفرم کمک کند تا افراد بیشتری این سرویس را امتحان کنند و بر اساس تجربه خود برنامه را دانلود کنند.

5/5 - (4 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس